וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת הריון מבוססת רוק ברשימת 200 ההמצאות הטובות ל-2023

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:06

Salistick, היא בדיקת הריון הראשונה בעולם המבוססת על דגימת רוק, שפיתחה חברת הסטארט-אפ סליגנוסטיקס (Salignostics) מירושלים והיא נבחרה כאחת מ-200 ההמצאות הטובות בעולם לשנת 2023 ברשימה שפרסם מגזין TIME

בדיקת הריון. ShutterStock
את בהריון? עכשיו תוכלי לבדוק זאת באמצעות דגימת רוק/ShutterStock

בדיקת הריון על בסיס רוק שפיתחה חברת הסטארט-אפ הישראלית Salignostics נבחרה ע"י מגזין TIME כאחת ההמצאות הטובות בעולם לשנת 2023 ואף התפרסמה כאחת מהן ברשימה היוקרתית שהתפרסמה בשבוע שעבר (יום ג', 24.10).

Salistick היא בדיקת הריון חלוצית בתחום שלא הציג חידושים משמעותיים במשך שנים רבות. היא קלה לשימוש, נעימה יותר בהשוואה לבדיקות ההריון המסורתיות, וגם מהירה ומדויקת. Salistick מבוססת על דגימת רוק, הנאספת בקלות ובאסתטיות באמצעות "סטיק". אפשר לבצע אותה בקלות ובנוחות, בכל מקום וזמן, ולצד מי שרוצים - בן או בת הזוג, או כל אדם אחר.

הבדיקה מעניקה חוויית שימוש טובה יותר, ללא פשרות עם רמת דיוק ואמינות גבוהה החל מהאיחור במחזור. Salistick קיבלה את אישור משרד הבריאות בישראל וגם את אישור האיחוד האירופי (CE) וסליגנוסטיקס פועלת גם כדי לקבל אישור FDA לצורך שיווק עתידי של ערכת הבדיקה בארצות הברית. Salistick כבר הושקה בבריטניה, אירלנד ושוודיה, וזכתה לתגובות נלהבות.

סליסטיק - ערכת בדיקת היריון באמצעות רוק של סליגנוסטיקס. סליגנוסטיקס,
סליסטיק - ערכת בדיקת היריון באמצעות רוק של סליגנוסטיקס/סליגנוסטיקס

ערכת הבדיקה מתבססת על טכנולוגיה המאפשרת שימוש ברוק לאחר טיפול מקדים. טכנולוגיה זו, הכוללת יכולות מדעיות ייחודיות בתחום הבדיקות הרפואיות המהירות, מותאמת למוצרי מדף ושימוש ביתי על ידי משתמשים פרטיים, פרי מחקרים מדעיים שהתפרסו על פני עשרות שנות אדם.

בין המוצרים אותם סליגנוסטיקס פיתחה ומייצרת מצויה גם ערכה לבדיקות קורונה. החברה מפתחת בימים אלה בדיקות מבוססות רוק גם להתקפי לב, מלריה ומחלות נוספות.

"אנחנו שמחים וגאים על הבחירה של TIME ב-Salistick כאחת מההמצאות הטובות בעולם לשנת 2023", אמר ד"ר גיא קריאף, המשנה למנכ"ל סליגנוסטיקס. "לכל אורך הדרך ידענו שהערכה שפיתחנו, שמאפשרת לראשונה בעולם לזהות במדויק הריון בקלות ובמהירות בעזרת בדיקת רוק פשוטה, מהווה פריצת דרך ברמה חסרת תקדים.

התובנה הזו התחזקה ככל שזרמו אלינו תגובות נלהבות מרחבי העולם. ההכרה הרשמית מצד TIME מהווה חותמת נוספת של אמינות לטכנולוגיות האבחון באמצעות רוק של סליגנוסטיקס בכלל ול-Salistick בפרט".

לכתבה במגזין TIME

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully