וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלכלה בצרות אבל יאיר המבורגר אופטימי: "ממשיכים בעסקת ישראכרט"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 9:50

הראל השקעות הודיעה היום כי היא ממשיכה בעסקת ישראכרט למרות הירידות החדות בשוק ההון ובמחיר של ישראכרט. המבורגר: "פוטנציאל עסקי משמעותי שיגוון את פעילות הראל. בשוך הקרבות הכלכלה תדע להתאושש ואף להתעלות על הישגי העבר"

יאיר המבורגר. מיה כרמי דרור,
יאיר המבורגר יו"ר הראל השקעות: "השקעה בישראל בעת הזו היא צעד חשוב ונכון"/מיה כרמי דרור

יאיר המבורגר מאמין בישראל: הראל השקעות בשליטתו הודיעה היום לבורסה כי היא ממשיכה בעסקה לרכישת ישראכרט למרות הירידות בשוק ההון ולמרות שהיו רבים שחשבו שהוא ייסוג מהעסקה. הארכת מועד האחרון להשלמת העסקה נועדה לאפשר לרשות התחרות לבדוק אותה.

במכתב ששלח לעובדי החברה יו"ר הראל השקעות, יאיר המבורגר, הוא פירט את הנימוקים להחלטת החברה להמשיך בעסקה למרות המצב בבורסה כתוצאה מהמלחמה. המבורגר כתב: "אנו מאמינים בפוטנציאל העסקי המשמעותי הקיים בישראכרט ובכך שהעסקה צפויה להערכתנו לייצר להראל תשואה נאה לאורך זמן על ההון העצמי ותגוון את עסקי הראל באמצעות כניסה לתחום פעילות משמעותי נוסף שצפוי להוות מנוע צמיחה משמעותי בעבור החברה".

המבורגר התייחס גם להחלטה להמשיך בעסקה למרות המלחמה: "בשוך הקרבות אנו מאמינים ובטוחים שכלכלת ישראל על שלל יתרונותיה וסגולותיה תדע להתאושש במהירות ואף להתעלות על הישגי העבר. אנו מאמינים בכלכלה הישראלית, אנחנו מאמינים במדינה האהובה שלנו ובעתידה. אין לנו ארץ אחרת ולצד העובדה שאנו מאמינים כלכלית ואסטרטגית בעסקה - אנו בטוחים שהשקעה בישראל בעת הזו היא צעד חשוב ונכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully