וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען ישראל: 35 ילדים וילדות מפוחדים בשבי חמאס

מיכל גלנטי

5.11.2023 / 16:42

על רקע המציאות הכואבת, הקהילה העסקית מתגייסת למען החזית והעורף, על מנת לתמוך באזרחים ובכוחות הביטחון בעת המלחמה. הלאונג' עולה על מדי כחול-לבן וייתן במה לתורמים ולנרתמים, המראים את פניה היפות של החברה הישראלית בשעותיה הקשות - חיים טייב למען הילדים החטופים

חיים טייב, נשיא ומייסד קבוצת מיטרלי וקרן מנומדין, מומחה לפיתוח וחיזוק מדינות, כנס הג'רוזלם פוסט בלונדון. יח"צ,
איש העסקים והפילנתרופ חיים טייב/יח"צ

היזם, איש העסקים והפילנתרופ חיים טייב, יצא בקריאה בפייסבוק לחבריו במגזר העסקי שהם גם בעלי בניינים: " 35 תינוקות, ילדים וילדות ישנו גם הלילה בשבי חמאס, בחושך, מפוחדים. כמעט חודש חלף מאז אותה שבת שחורה רצחנית ונפשעת, והמחשבה על התינוקות הרכים, הפעוטות, הילדים והילדות שנחטפו לעזה ומוחזקים בידי ארגון הטרור הנתעב לא מניחה לי. לי, ולעוד מיליוני אנשים בארץ ובעולם.

35 ילדים וילדות, יחד עם עוד כ- 205 צעירים, קשישים, חיילים וחיילות, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, ישנים כבר 30 לילות בשבי של מרצחים. אני חושב על ההורים והמשפחות שנטרפים מדאגה לגורל ילדיהם, מבלי לדעת איך, מתי ואם בכלל יזכו לראותם שוב. וזה בלתי נסבל. הילדים הללו צריכים להיות משוחררים מיידית, ללא תנאי וללא פגע.

על כל אחד מאיתנו לעשות כל שביכולתו כדי להשיב אותם הביתה במהרה. אני קורא לכם חבריי, בעלי בניינים, בעלי חברות - להצטרף אלי ולתלות שלט ענק שזועק את זעקתם לעזרה, כמונו. נמלא את הארץ בפניהם היפים של הילדים והילדות שנמצאים עכשיו בשבי ונחזיר אותם הביתה. כל מי שרוצה שלט מוזמן לפנות אליי ונשמח לעזור".

סיגלית הורן-גלפרין. גולי כהן,
סיגלית הורן-גלפרין/גולי כהן

על רקע המלחמה, כ-200 אנשי ונשות שיווק השתתפו במפגש הזום השני מתוך סדרת מפגשים שמקיים איגוד השיווק הישראלי תחת הכותרת 'מותגים תחת אש'.

במסגרת המפגש, הרצו בכירים ובכירות מעולם השיווק שהדגישו את החשיבות של אנשי השיווק בהובלת המשק, בתמיכה בעובדים ובהרמת המורל בקרב הציבור הרחב בכלל, ולקוחות ועובדי החברות בפרט, תוך דגש על אנושיות ורגישות.

בנוסף, המרצים העניקו כלים וטיפים למנהלי השיווק להתמודדות ולהתנהלות נכונה בתקופת המלחמה. המפגש נפתח בדבריה של מנכ"לית איגוד השיווק, סיגלית הורן-גלפרין. בין הדוברים במפגש: יגאל ברקת - סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים, אתי עבאדי - מנכ"לית משרד הפרסם מקאן תל אביב, עמית פס - סמנכ"ל אסטרטגיה מקאן תל אביב, ורד חורי - מנכ"לית ובעלים של משרד הקריאייטיב EWISE , ויניב ויצמן - מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום לצעירים teenk

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עמותת שניר, הקימה בימים אלה מיזם התנדבותי ופלטפורמה ייחודית לטובת בני הגיל השלישי, הכוללת יחידה ייעודית למתן מענה ושירות פסיכולוגי-סוציאלי לבני הגיל השלישי בקרב הציבור הרחב.

היחידה תעניק מענה ראשוני ומיידי באמצעות "הקו החם לגיל השלישי" עם פסיכולוגים, אנשי רווחה, ורפואה פנימית. אנשי המקצוע ייתמכו בבני הגיל השלישי על בסיס התנדבותי ולטווח הרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully