וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאלי קפיטל תקצה 5 מיליון שקל לשיקום סטארטאפים שנפגעו מהמלחמה

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 12:17

אריאלי קפיטל, חברת השקעות ואחזקות אמריקאית עם מרכזי פעילות בישראל, ארה"ב ואירופה, נרתמת לסיייע לקהילת ההייטק הישראלית ומקצה 5 מיליון שקלים להשקעה בסטארטאפים שפעילותם קשורה לאזור הדרום

סטארטאפ. ShutterStock
אריאלי קפיטל תקצה 5 מיליון שקל לשיקום סטארטאפים שנפגעו מהמלחמה/ShutterStock

חברת השקעות ואחזקות אמריקאית, אריאלי קפיטל, שפועלת גם בישראל, מכריזה על מחויבותה לחיזוק כלכלת ישראל ועתיד הדרום בפרט. לטובת כך, היא מקצה בימים אלו, 5 מיליון שקל להשקעה מיידית בבסטארטאפים שפעילותם קשורה לאזור הדרום והושפעו מהמצב הביטחוני או כאלו שיזמיהם מגיעים מאזור זה.

היות ואריאלי קפיטל משקיעה דרך קבע בפעילות משמעותית בדרום באמצעות הפעלת מרכז החדשנות Frontier AgroTech בשיתוף המועצה האזורית רמת הנגב, היה ברור כי תחושת השייכות, השליחות והציונות מוטמעים ממילא בערכי החברה.

לנוכח המצב בדרום נלקחה החלטה מהירה להעביר משאבים נוספים ליצירת מקומות עבודה חדשים בחבל ארץ זה שנפגע אנושות.

מרכז החדשנות הוקם מתוך חזון העצמת פיתוח חברות הטכנולוגיה החקלאיות באזור לרמה הגלובלית. רמת נגב הינה המועצה האזורית הגדולה בישראל והפעילות שהקימה בה אריאלי קפיטל היא המובילה בישראל בחקלאות מדברית ובהתאם לכך צברה במרכז ידע ומחקרים רבים. המרכז והגופים עימם הוא עובד מאפשרים גישה למותגים מובילים מתעשיות המזון והחקלאות מכל העולם ומאפשרים השתתפות בתוכניות לפיתוח עסקי וגיוס השקעות תוך גישה רחבה לביצוע ניסויים טכנולוגיים חדשים.

אריק בנטוב, מנכ"ל ומייסד אריאלי קפיטל: "כחלק מהקהילה בישראל אנו חווים את הכאב והאובדן של חברים ומשפחה. כארגון המאמין בעוצמתה של הקהילה הישראלית, אנו נרתמים לחזק את אזור הנגב ומזמינים יזמים וסטארטאפים שפעילותם קשורה באיזור הדרום ושנפגעו מהמצב - להגיש בקשה לבחינת השקעה".

אריאלי קפיטל תשקיע 5 מיליון שקל בשיקום סטארטאפים שנפגעו במלחמה. יח"צ,
אריק בנטוב, מנכ"ל ומייסד אריאלי קפיטל: "מזמינים יזמים להגיש בקשה"/יח"צ

אור חביב שותף וראש תחום החדשנות, מוסיף: "אנו מבינים שחזית הלחימה הכלכלית היא חזית קריטית לניצחון ישראל ולצורך כך אנו מתגייסים ומביאים את הצוותים, הנכסים והיכולות של אריאלי קפיטל. באמצעות הקצאת המשאבים, אנו שואפים לחזק את תעשיית הטכנולוגיה הדרומית בישראל שנפגעה קשות מהמלחמה ולקחת חלק פעיל ביצירת עתיד טוב יותר ויציבות כלכלית וחברתית בדרום ובנגב".

ההשקעה תתבצע מכספי אריאלי קפיטל במיזמים העונים לקריטריונים הבאים:

- אלו שנמצאים בשלבי סיד עד A .
- אלו שמקורם בדרום או פועלים באזור זה.
- אלו שהושפעו מהמצב הבטחוני .
- אלו שפתוחים לקבלת השקעה.

בנוסף לבחינה להשקעה במיזמים אלו, תסייע אריאלי קפיטל לסטארטאפים ביעוץ, ליווי וחיבורים להצמחת החברות, בארץ ובחו"ל.

ההשקעות יבחנו על פי הנתונים שיוצגו וינועו בטווח המינימלי של 250 אלף ש"ח (כתלות בבדיקת נאותות ובהחלטת וועדת ההשקעות של החברה). גם בימים אלו צוותי החדשנות של אריאלי קפיטל ממשיכים לפעול בישראל וברחבי העולם לחיזוק הקשרים הבינלאומיים ויצירת הזדמנויות לפיתוח הכלכלה והחוסן הלאומי של קהילת ההייטק הישראלית.

אריאלי קפיטל היא חברת השקעות עם פעילות גלובלית שמתמקדת בהשקעות פעילות בדור העתיד של החברות הטכנולוגיות, היא פועלת מישראל, ארה"ב ואנגליה ומובילה היוצרת תהליכי חדשנות מתקדמים ושותפויות עם ממשלות, מוסדות אקדמיים, ותאגידים מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully