וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס מודיעה כי מפעל יד מרדכי חוזר לפעילות

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 11:20

קיבוץ יד מרדכי בנגב הדרומי הוא שטח צבאי סגור, ולמרות זאת המפעל הקיבוצי חוזר כעת לפעילות

מימים לשמאל אורלי עמר ליזי בית עדה אריאלה שיפנבאור וייס יאיר שוורץ ורענן קובלסקי.. יד מרדכי,
מפעל יד מרדכי חוזר לפעילות. מימין: אורלי עמר, ליזי בית עדה, אריאלה שיפנבאור-וייס, יאיר שוורץ ורענן קובלסקי/יד מרדכי

המפעל שממוקם בקיבוץ יד מרדכי וחזר עתה לפעילות לאחר שהוכרז על שטחו כשטח צבאי סגור, מצטרף למפעל הירקות הטריים, הנמצא בקיבוץ ברור חיל ולמפעל המלוחים, שנמצא באזור התעשייה של שער הנגב, ששבו לפעילות במהלך החודש האחרון. המפעלים צפויים להמשיך לפעול לאורך כל ימי הלחימה, ככל שתשמר בטיחות העובדים והספקים ושהמצב הביטחוני יאפשר.

שגיא בן רימון, סמנכ"ל התפעול של שטראוס: "אנו מברכים על שובו של המפעל לפעילות. פעילות המפעל חיונית לשמירה על החוסן הכלכלי של תושבי האזור ולשמירה על הרציפות העסקית. אנו גאים בעובדינו בכל העוטף והדרום, ששבו לעבודתם ועושים לילות כימים על מנת להבטיח אספקת מוצרים סדירה של כלל מוצרינו האהובים.

היום יותר מתמיד אנו מבינים את החשיבות של הביטחון התזונתי למדינת ישראל, לצד המשך קיומה של תעשייה ישראלית, המפרנסת משפחות מהעוטף במעגל הראשון ועוד לא מעט משפחות במעגלים נוספים".

לצד המחויבות לייצר ביטחון תזונתי ורציפות באספקת מזון ומים, ממשיכה שטראוס לתמוך ולחזק את הציבור. מתחילת הלחימה תרמה קבוצת שטראוס מאות אלפי מוצרים בשווי מיליוני שקלים למשפחות מפונות ולחיילי סדיר ומילואים בכל רחבי הארץ, מדרום ועד צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully