וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר האבוד: 150 מיליון שקל במטבעות של 10 אגורות, יועברו לתרומה

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:52

לפי נתוני בנק ישראל, סך המטבעות בסך 10 אגורות שמסתובבים אצל כולנו מגיע לכ-150 מיליון שקל! "האוצר האבוד" הוא פרויקט חינוכי ארצי, הפועל כבר למעלה משנתיים במסגרתו אוספים ילדים את המטבעות ומעבירים אותם לתרומה. עד היום, נאספו במסגרת זו כחצי מיליון שקל

כוכבי קופה ראשית בקמפיין איסוף מטבעות לטובת תרומה לתושבי הדרום וכוחו הביטחון "האוצר האבוד"/יח"צ

האוצר האבוד. יח"צ,
ילדים אוספים מטבעות של 10 אגורות - עד כה נאספו חצי מיליון שקלים/יח"צ

לפי נתוני בנק ישראל, ישנם כ-150 מיליון שקלים במטבעות של עשר אגורות שאינם נמצאים במחזור הכלכלי. פרויקט "האוצר האבוד" הוא פרויקט חינוכי ארצי הפועל כבר שנתיים וחצי בגני הילדים ובבתי הספר, במסגרתו ילדים אוספים מטבעות של עשר אגורות ובתום האיסוף תורמים את הסכום לאחת מהעמותות החברות ב"עיגול לטובה". עד היום, נאספו במסגרת הפרויקט כחצי מיליון שקלים - והכל במטבעות של עשר אגורות בלבד.

המלחמה המתחוללת כעת הולידה שיתוף פעולה חברתי ייחודי של האוצר האבוד עם תנועת הצופים הארצית, במסגרתו יוכל כל אדם להביא את המטבעות שברשותו לכל אחד מ-240 שבטי הצופים הפזורים ברחבי הארץ ולתרום לעמותות הפועלות למען תושבי העוטף והדרום וכוחות הביטחון. אל מטבעות עשר האגורות מצטרפים באיסוף הזה, שיתקיים בימים שישי 10/11, שלישי 14/10 ושישי 17/10 (ימי הפעילות של הצופים) גם מטבעות של חצי שקל.

"זה עומד להיות אירוע איסוף המטבעות הכי גדול שהיה עד כה בישראל", מציינות ענבל בוסיבא ורוני הדר, יזמיות ומנהלות האוצר האבוד. "בשנים בהן אספנו את המטבעות בבתי ספר בלבד וכחלק מתכנית חינוכית שיצרנו המלמדת על מעורבות חברתית ונתינה, קיבלנו אין ספור פניות לאפשר גם לאנשים שאינם הורים או לא נחשפו לפרויקט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
האוצר האבוד. יח"צ,
פרויקט חינוכי-ארצי "האוצר האבוד" - עד 150 מיליון שקל במטבעות של 10 אגורות/יח"צ

"מקומות כמו "התדר" במתחם בית רומנו בתל אביב ודיזנגוף סנטר העמידו לרשותנו מקום לאיסופים בתל אביב, אך זוהי הפעם הראשונה שאיסוף כזה יוצא מגבולות העיר שלנו ומתקיים בו זמנית ב-240 מוקדים בכל רחבי הארץ.

מניסיון של איסופים קודמים אנשים מגיעים מכל הארץ עם צנצנות, קופסאות ושקים של מטבעות שחשבו שלעולם כבר לא ימצא להם שימוש".

האוצר האבוד עובד מיומו הראשון עם חברת "הברינקס", המשנעת את המטבעות מנקודות האיסוף אל "עיגול לטובה" בהתנדבות מלאה. המטבעות נארזים בשקי "האוצר האבוד" ומועברים באמצעות משאיות "הברינקס" לעיגול לטובה, משם הם משוגרים כתרומה ישירות לחשבונות הבנק של עמותות שונות הדואגות לרווחת הניצולים, הנפגעים והנזקקים מתושבי העוטף והדרום שנבחרו על ידי חניכי הצופים בכל שבט ושבט.

בכדי לעודד את התרומות ולהניע לפעולה נרתמו שחקני וכותבי הסדרה האהובה "קופה ראשית" ויצרו סרטון לרשתות החברתיות. סרטון זה יתלווה אל סרטונים נוספים של הנעה לפעולה של כוכבי רשת, משפיענים וידוענים, כולם נרתמו בהתנדבות לסייע באיסוף המטבעות הגדול בישראל.

לפרטים נוספים ולמפת נקודות האיסוף - אתר האוצר האבוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully