וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - ניר לווינגר, מנכ"ל CBC ישראל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 17:00

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

ניר לווינגר, מנכ"ל CBC ישראל (החברה המרכזית למשקאות קלים). ראובן קסטרו,
ניר לווינגר, מנכ"ל חברת CBC ישראל (החברה המרכזית למשקאות קלים)/ראובן קסטרו

ניר לווינגר, מנכ"ל חברת CBC ישראל (החברה המרכזית למשקאות קלים): מפעילה שלושה מפעלים באזורי סיכון - מפעל טרה בנתיבות, מפעל משקאות קלים ובירה באשקלון, ומפעל נביעות בקרית שמונה.

למרות כל הקשיים והתקופה החריגה - כאשר ישנם עובדים שאיבדו את היקר להם מכל, לצד מאות עובדים שגויסו ועשרות שפונו מבתיהם - כל עובדי ומנהלי חשים שהתקופה הזו היא צו גיוס אישי שלהם, עם מחויבות שיא, ובמטרה ברורה להמשיך ולייצר את המוצרים החיוניים עבור צרכני ישראל, דוגמת מוצרי נביעות ו-טרה.

CBC ישראל מפנה משאבים רבים לתרומות של כלל מוצריה ישירות לכוחות הביטחון, ההצלה והרפואה ולמפונים ברחבי הארץ, בשילוב עם עבודת ייצור מאומצת של 24 שעות ביממה, במהלך חמישה ימים וחצי בשבוע, עם אזעקות בלתי פוסקות, וצוותי נהגים מחויבים ומסורים, המספקים ומפיצים תחת אש..

כבר מיום שבת הארורה, הנגישה החברה קו סיוע מיוחד הפועל 24/7 ומאויש בפסיכולוגים וביועצים מומחים; הקו נותן סיוע לעוD7די=9D שביתם נפגע; מענה מקיף למשפחות העובדים המגויסים; וכמובן תמיכה מלאה בעובדים שהם או משפחותיהם נפגעו במלחמה. בנוסף החברה יצרה קשר עם חקלאים שנקלעו למצוקה עקב חוסר בכח אדם, וקידמה התנדבות של עובדים ומשפחותיהם לקטיף פרי הדר בפרדסים, שמתבצע מדי יום.

CBC ישראל תמשיך לקדם את תעשיית המזון הישראלית בגאווה יחד עם כל העובדות והעובדים המחויבים למשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully