וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען החטופים: קפה טורקי של עלית מצטרף ל-#Coffee4Sasha

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 8:49

ב-7.10 משפחת טרופנוב כולה נעלמה. אב המשפחה נרצח, וסשה בנו נחטף עם אימו, סבתו ובת זוגו לעזה. החברים של סשה הקימו חמ"ל שקורא לציבור לשתות בכל יום בשעה 15:00 קפה לסשה, להצטלם ולתייג ברשתות החברתיות #Coffee4Sasha. קפה עלית מצטרפים כעת לקריאה

קפה לסשה, קפה טורקי עלית מצטרף ליוזמה. יח"צ,
קפה טורקי של עלית והחברים של סשה מצטרפים לקריאה להצטרף לשעת הקפה #Coffee4Sasha/יח"צ

בכל יום בשעה 15:00 בדיוק סשה טרופנוב, מהנדס צעיר ומקסים בחברת אמזון, היה שותה קפה. הוא היה קורא לחבריו לעבודה לעזוב הכל ולהצטרף אליו. על מנת להעלות את המודעות ואת סיפורם של משפחת טרופנוב, קפה טורקי של עלית מסייעים לחברי המשפחה לספר את הסיפור של סשה ומצטרפים לקריאה לשתות קפה בשעה 15:00, להצטלם ולתייג ברשתות החברתיות- #Coffee4Sasha.

משפחת טרופנוב היא המשפחה היחידה שנחטפה כמעט בשלמותה. אין להם אף קרוב משפחה, בן דוד, אח, סבא או דודה שידאגו להם או ישאלו לשלומם. הם עלו מרוסיה לפני 25 שנה והתיישבו בקיבוץ ניר עוז, שם הם התקבלו בחיבוק חם והפכו לחלק לבלתי נפרד ממארג החיים של הקהילה.

אב המשפחה, ויטלי, איש עבודה חרוץ, עבד במפעל חקלאי בקיבוץ, והאם, ילנה עבדה בחברת הצבעים נירלט. בנם סשה, שתמיד נמשך לטכנולוגיה, בנה לו קריירה כמהנדס בחברת אמזון. אירנה, אמא של ילנה וסבתו של סשה, הייתה רופאת ילדים ברוסיה במקצועה. בשבת הארורה ב-7.10 אב המשפחה נרצח ע"י מחבלים, ושאר המשפחה נחטפה לעזה.

קפה טורקי של עלית והחברים של סשה מצטרפים לקריאה להצטרף לשעת הקפה של סשה טרופונוב ביום חמישי 9.11 בשעה 15:00 במרפסת הכניסה של מטה המשפחות ברחוב לאונרדו דה וינצ'י בתל אביב. כדי שנהדהד את הסיפור ברשתות, אנו מזמינים גם את מי שלא מגיע - לתייג Coffe4Sasha# ולהעלות לרשתות החברתיות. עם כוס קפה כמובן.

קפה לסשה, קפה טורקי עלית מצטרף ליוזמה. יח"צ,
משפחת טרופנוב נחטפה כמעט בשלמותה, החברים הקימו חמ"ל ומפיצים את היוזמה Coffe4Sasha#/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully