וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה של שקט מהמשכנתא: מזרחי-טפחות מרחיב את מתווה ההקלות

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 15:05

לאחר שהעניק פטור מתשלום החזר המשכנתא לחודש נובמבר לתושבי העוטף ושדרות, מזרחי-טפחות מפרסם היום (ה) מתווה מעודכן שמרחיב את ההצעות ביניהן 'שנה של שקט מהמשכנתא': פטור מלא מהחזרי ההלוואה למשך 4 חודשים והקפאה של ההחזרים ל-8 חודשים נוספים

בנק מזרחי טפחות איירפורט סיטי. יחצ,
שנה של שקט מהמשכנתא: מזרחי-טפחות מרחיב את מתווה ההקלות/יחצ

במסגרת הרחבת סל ההטבות וההקלות של בנק מזרחי-טפחות ללקוחותיו תושבי העוטף ושדרות, תושבי שדרות יהיו פטורים לחלוטין מתשלום המשכנתא לחודשיים ויוכלו לקבל הקפאה לשלושה חודשים נוספים; זאת, בנוסף לעשרות מיליוני שקלים שהבנק הקצה לטובת העיר ותושביה, במסגרת ההחלטה לאמץ את שדרות.

יישובי העוטף 'שנה של שקט מהמשכנתא': לקוחות הנוטלים משכנתא של מזרחי-טפחות ומתגוררים ביישובי העוטף, הממוקמים במרחק של עד 7 ק"מ מהגבול עם עזה, יהיו פטורים לחלוטין מתשלום המשכנתא למשך 4 חודשים (נובמבר 2023 עד פברואר 2024). בנוסף, הם יוכלו לבקש הקפאה של ההחזרים החודשיים, ללא ריבית והצמדה וללא עמלה, לתקופה של 8 חודשים נוספים (עד נובמבר 2024).

שדרות - אימוץ, פטור והקפאה: על מנת לסייע לשדרות להתמודד עם האתגרים הביטחוניים, החברתיים והכלכליים, החליט מזרחי-טפחות להקצות עשרות מיליוני שקלים לתמיכה בעיר ובתושביה בטווח המיידי ובטווח הארוך. בנוסף, הבנק יעניק פטור מלא מהחזרי המשכנתא לחודשיים (נובמבר ודצמבר 2023) לתושבי העיר, הנמנים עם לקוחות המשכנתא של הבנק. כמו כן, הם יוכלו לקוחות אלו לבקש הקפאה של ההחזרים החודשיים, ללא ריבית והצמדה וללא עמלה, לתקופה של עד שלושה חודשים נוספים (עד אפריל 2024).

מנכ"ל הבנק משה לארי: אנחנו ממשיכים לעדכן ולהרחיב את סל ההטבות שלנו, מתוך רצון לסייע ולתמוך בכל מי שנפגע מהמצב, ובמיוחד בתושבי העוטף שספגו את המכה הקשה והכואבת ביותר מבחינה פיסית, נפשית וכלכלית. לצד ההקלות בתחום המשכנתאות יצאנו לאחרונה במתווה הקלות והטבות ייחודי, המיועד לבעלי עסקים בשדרות ובאזור העוטף, שפעילותם נפגעה מאוד עד כדי השבתה מלאה, הכולל, בין השאר, מענק של עד 20 אלף ₪, הלוואה של עד 50 אלף ₪ ללא ריבית וללא הצמדה ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully