וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען ישראל: נקש מגשים חלום ורייכל מפגין בניו יורק

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 15:49

על רקע המציאות, הקהילה העסקית מתגייסת למען החזית והעורף ותומכת באזרחים ובכוחות הביטחון. הלאונג' עולה על מדי כחול-לבן וייתן במה לתורמים ולנרתמים שהם פניה היפות של החברה הישראלית בשעותיה הקשות ביותר -

רפי נקש. צילום מתוך אינסטגרם,
רפי נקש/צילום מתוך אינסטגרם

איש העסקים המיליארדר רפי נקש הגשים השבוע חלום והשתתף במרתון ניו יורק.

המרתון עצמו נערך שעה שאלפי אנשים נופפו בגאווה בדגלי ישראל לצד המסלול, וקראו להחזרת החטופים הנמצאים בידי החמאס. עוד בטרם הגיע לקו הסיום נתקל נקש באנשי נטורי קרתא הקיצוניים שהרימו שלטים בגנות ישראל. נקש לא התבלבל, עצר את ריצתו, והתעמת עימם.

אריק גולדשטיין. מייקל פריסט, באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק,
אריק גולדשטיין/מייקל פריסט, באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק

למעלה מעשרת אלפים איש ואישה התאספו השבוע בסמוך לסנטרל פארק שבניו יורק להפגנת תמיכה בישראל, שארגנה הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) בקריאה לשחרור החטופים.

בין המשתתפים היו עידן רייכל וגד אלבז, שהופיעו באירוע, ובין הדוברים היו השחקנית דברה מסינג והשחקן ברט גלמן. באירוע נאמו גם נציגי משפחות החטופים. מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק, אריק גולדשטיין, הדגיש בנאומו ש"למרות שרבים מהיהודים בניו יורק חוששים לביטחונם בימים אלה, אסור לנו להפסיק בשגרת חיינו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פרדריק ג׳ורנס. שגרירות צרפת בישראל,
פרדריק ג׳ורנס/שגרירות צרפת בישראל

בימים כתיקונם מי שעובדים במשק ובמטעים של בית הספר החקלאי מקווה ישראל הם התלמידים והתלמידות של בית הספר. בחודש האחרון, בשל המלחמה, מגיעים מתנדבים רבים לעזור ולסייע בקטיף ובעבודות החקלאיות השונות.

השבוע הגיעו לעזור ולתת כתף בקטיף האבוקדו גם שגריר צרפת בישראל - פרדריק ג'ורנס, ביחד עם כל צוות שגרירות צרפת בישראל. האבוקדו שנקטף יילך לשוק המקומי ולתרומה.

איש העסקים קובי ריכטר טייס קרב לשעבר וחבר בפורום 555 של אנשי צוותי חיל האוויר במילואים ובדימוס, פרסם בפייסבוק את תגובת 'פורום 555' בעקבות תדרוך נתניהו בדבר "הצורך בבדיקת הקשר בין הסרבנות לבין המוטיבציה של סינוואר":

"בעת לחימה, אש נ"מ נורתה ע"י ראש הממשלה בדבריו השקריים, חסרי האחריות והמפלגים על הקשר בין השעיית שרות המילואים, בשל איומו על הדמוקרטיה, לבין התקפת חמאס. 555 מחזקת ותומכת בטייסי המילואים ומפעילי הכטמ"מים, ובכל חיילי צה"ל הלוחמים בעזה ומבקשת להרחיק מייד את נתניהו מתפקידיו בממשלה ובקבינט, כדי למנוע המשך פגיעתו באחדות העם והצבא ובתוצאות המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully