וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנבוים נגד אמסלם: "גסות הרוח הותירה אותנו נבוכים ופעורי פה"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 8:06

מנהלת רשות החברות מפצירה באמסלם לשחרר את הכסף הנמצא בחברות הממשלתיות וכן לאפשר קידומם של מינויי בכירים בחברות: "אין זו העת לפוליטיקה"

מיכל רוזנבוים, דודי אמסלם. איגוד התאגידים העירוניים, יונתן זינדל/ פלאש 90, עיבוד תמונה
רוזנבוים ואמסלם. "כותבת בכאב וצער גדול"/עיבוד תמונה, איגוד התאגידים העירוניים, יונתן זינדל/ פלאש 90

מנהלת רשות החברות הממשלתיות עו"ד מיכל רוזנבוים שיגרה מכתב חריף מאד אל השר הממונה על הרשות - דודי אמסלם.

לדברי רוזנבוים, "אני כותבת את הדברים בכאב ובצער גדול, מציאות זו כאילו פסחה על כבוד השר ועובדי לשכתו. ה-6 באוקטובר וה-8 באוקטובר - חד הם. הדרך אותה דרך. הסטנדרטים אותם סטנדרטים, תוכנת ההפעלה היא אותה תוכנת הפעלה. כבוד השר, אנא ממך, אין זו העת לפוליטיקה".

רוזנבוים מציינת לטובה את החלטתו של השר אמסלם לסייר בחברות הממשלתיות ולבדוק את מצב ההיערכות שלהם בזמן המלחמה אלא שלצד זו היא מציינת שהשר נהג בגסות רוח בסיור בחברת נמלי ישראל ונתן הוראות המנוגדות לדין.

לדבריה, "הנה כי כן, סיור וירידה לשטח הם חשובים, אבל כל עוד הם באים מתוך רצון להכיר את אתגרי החברות מקרוב, ללמוד את הבעיות, לתמוך בעובדים ולייצר להם בשטח ארגז כלים מקצועי ויעיל. התאכזבנו כולנו, כבוד השר, להיווכח שכל אלה אינם באים לידי ביטוי בסיורך בשטח, ולכן, לצערי, גם לא אוכל לקחת בזה חלק יותר.

"אם ניקח, לדוגמה, את סיורך השבוע בחברת נמלי ישראל כמשל. את גסות הרוח שהפגנת בישיבת העבודה, אי ההתמצאות בפעילות השוטפת של החברה, באתגריה וצרכיה בשעה זו, שלא לדבר על מתן הוראות המנוגדות לדין ולתקנות, מה שהותיר רבים מאיתנו נבוכים ופעורי פה. וכאמור, חברת נמלי ישראל היא רק דוגמה קטנה. יש עוד רבות כאלה".

בית הרוס בקיבוץ כפר עזה, 14 באוקטובר 2023. אבי רוקח
ההרס בכפר עזה. "עבור השר ולשכתו ה-6 באוקטובר וה-8 באוקטובר - חד הם"/אבי רוקח

בסיום מכתבה כותבת רוזנבוים לשר אמסלם: "אנא ממך, שחרר כבר את מיליארדי השקלים שממתינים בקופות החברות לטובת צרכיה של החברה כולה בשעה זו; אנא ממך, סיים כבר את סאגת מינוי יו"ר לחברת חשמל, החברה הגדולה ביותר במשק שכבר שנתיים משוועת ליו"ר ורק סירוב עיקש שלך לשתף פעולה עם שר האנרגיה, מונע זאת;

אנא ממך, הסר את הווטו שהטלת על גיוס סגן לענייני התעשיות הביטחוניות שכל כך נחוץ בשעות אלה; אנא ממך, אפשר לנו לגייס יועצת או יועץ משפטי לרשות; אנא ממך, קרא והתעדכן בחומר שאנו מעבירים לך באופן שוטף על המתרחש בחברות כדי שניתן יהיה לקיים סוף סוף ישיבות ענייניות ויעילות; אנא ממך, אפשר לנו, עובדי רשות החברות, לבצע את מלאכתנו באופן ובסטנדרטים להם זכאית המדינה, להם זכאי כל הציבור שאנו מייצגים, במיוחד בימים אלה"


דובר השר אמסלם מסר בתגובה: "לא מתייחסים לשקרים ובדיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully