וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים היום ביטוח: רכישת ביטוח רכב מעולם לא הייתה פשוטה יותר

דניס לר, בשיתוף ביטוח 9

15.11.2023 / 9:17

כשהכל נעשה דרך האינטרנט - טבעי שגם רכישת ביטוח רכב תתבצע אונליין, בלי התחכמויות ובלי התמקחויות. כך זה עובד

זוג צעיר מול מחשב נייד. ShutterStock
התנהלות אונליין חוסכת בעלויות, ומאפשרת לצרכנים לקבל מוצר איכותי וזול/ShutterStock

אנחנו עורכים את הקניות בסופרמרקט דרך האינטרנט, משלמים על חנייה מהטלפון, מזמינים טיסות אונליין ואפילו מוצאים אהבה באפליקציות. אז למה בעולם כזה, אנחנו עדיין צריכים לדבר עם סוכן או נציג טלפוני כדי הצעת מחיר סופית או אפילו לרכוש ביטוח הרכב?

התנהלות אונליין חוסכת בעלויות, ומאפשרת לצרכנים לקבל מוצר איכותי וזול. כך גם בעולם הביטוח. בביטוח 9 מאמינים ששקיפות, זמינות וגישה דיגיטלית לביטוח רכב יכולות להפוך את התהליך לפשוט, נגיש, והכי חשוב - משתלם ללקוח. אין שום סיבה להמשיך להתנהל כאילו אנחנו בשנות ה-80, כשיש בידינו את הכלים לרכוש ביטוח ולנהל תביעות ביטוחיות אונליין, בקלות ובאופן מיידי.

לכן, כשבביטוח 9 מצהירים ש"ככה עושים היום ביטוח" - לזה בדיוק הם מתכוונים: בלי עמלות מיותרות, בלי שיחות טלפון, בלי התמקחויות ובלי אותיות קטנות. את ביטוח הרכב של 9 ניתן לרכוש באופן דיגיטלי בקלות ובנוחות, באופן ישיר וללא עמלת סוכן מיותרת.

רכישת ביטוח רכב אונליין באמצעות טלפון סלולרי נייד לצד מחשב נייד. ShutterStock
ביטוח 9 מציעים ביטוחי רכב דיגיטליים זולים, ובתהליך רכישה פשוט/ShutterStock
המחיר הוא סופי בהחלט, כך שאף אחד מהצדדים לא צריך לבזבז אנרגיות על מיקוחים מיותרים

איך זה עובד?

כבר מספר שנים שניתן לרכוש ביטוח באינטרנט. בביטוח 9 החליטו לנצל את כל היכולות הדיגיטליות שקיימות כדי להפוך את התהליך לקל ופשוט ככל הניתן. את תהליך הרכישה מבססים על כמה עקרונות פשוטים:

בלי "מידל-מן" ובלי עמלות

בביטוח 9 מתייחסים לפלטפורמות הדיגיטליות כסוכנים דיגיטליים, ובכך חוסכים עלויות של סוכן. החיסכון בעלות זאת מגולגל למחירי הביטוחים, כך ניתן להציע מחיר זול לכל לקוח. ויותר מכך - השלמת הרכישה באתר במעמד קבלת המחיר אף מזכה בהנחה נוספת.

אין מה להסתיר

אין צורך בהתמקחויות מול נציג: כבר בתהליך הרכישה בפלטפורמה הדיגיטלית של ביטוח 9 הלקוח נשאל שאלות רלוונטיות לביטוח, ולצידן שאלות נוספות שהמענה עליהן מאפשר לו לקבל עוד הנחות - עד לקבלת מחיר ביטוח רכב סופי כבר בדיגיטל. המחיר הוא סופי בהחלט, כך שאף אחד מהצדדים לא צריך לבזבז אנרגיות על מיקוחים מיותרים.

כל הביטוחים שצריך

ביטוח 9 מציעים ביטוחי רכב דיגיטליים זולים, ובתהליך רכישה פשוט. ביטוח רכב חובה, שמעניק כיסוי במקרה של נזקי גוף של הנהג, הנוסעים שאיתו והולכי הרגל; ביטוח מקיף לרכב שכולל הגנה מפני מגוון נזקים לרכב שלכם, הגנה מפני נזקי צד ג', רכב חלופי בעת טיפול ברכב במוסך הסדר ועוד, וגם ביטוח רכב צד ג' שמעניק הגנה מפני נזקי צד ג' במחיר זול יותר מביטוח מקיף לרכב ונחשב יעיל במיוחד לרכבים ישנים בעלי שווי שוק נמוך.

הכול באינטרנט

אוקיי, ביטחתם את הרכב שלכם בביטוח 9. מה קורה עכשיו? בביטוח 9 ממשיכים לדגול מכאן והלאה בשילוב היברידי בין נקודות מגע דיגיטליות לבין שירות אנושי תומך. דרך אפליקציה ייעודית עבור המבוטחים ניתן לבצע פעולות שוטפות, לטפל בתביעות, להתעדכן בסטטוס ועוד המון - מבלי להמתין לנציג ומבלי להיות מוגבלים לשעות פעילות המוקד בלבד.

צריכים נציג בכל זאת? נציגי השירות זמינים עבורכם, בשירות טלפוני, בצ'אט, במייל ובווטסאפ. בנוסף, במקרה של אירוע ביטוח - אפשר לפתוח דיווח אונליין ובכך לייעל ולקצר את זמן הטיפול.

בשורה תחתונה

לרכוש ביטוח רכב ממש לא צריך להיות דבר מסובך. גם לקבל את כל ההנחות וההטבות מבלי לדבר עם אינספור נציגים. עם היכולת להציג מחיר סופי, ברור וכולל הכל, כבר בשלב הרכישה באינטרנט, ביטוח 9 מציעים למבוטחים שלהם להתקדם לעולם דיגיטלי וזול, והכול במרחק קליק קטן.

ככה עושים היום ביטוח: ביטוח רכב דיגיטלי וזול עכשיו ברכישה אונליין באתר ביטוח 9 >

דניס לר, בשיתוף ביטוח 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully