וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים זועמים: "ASOS עצרה את המבצעים לישראל"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 14:06

אמש חל יום הרווקים הסיני ומדינות רבות קיבלו הנחה גורפת אך ישראל לא; הגולשים מאשימים: "מתחילת המלחמה עצרו את המבצעים בישראל"

האם אתר הקניות ASOS עצר את המבצעים המיועדים לקהל הישראלי בעת שלקוחות ממדינות אחרות ממשיכים לקנות בהנחה? מטענות של גולשים ברחבי הרשת עולה כי התשובה היא כן.

סרטון שעלה בטוויטר בדק את ההנחות שהמדינות השונות קיבלו אתמול, ביום הרווקים הסיני, שנחשב לאחד מימי הקניות המרוכזים הגדולים בשנה.

"כל המדינות קיבלו הנחות לכבוד יום הרווקים הסיני, נחשו מי לא קיבלה? נכון מאוד, ישראל", צייצה הגולשת מאיה גולדין. גולדין העלתה סרטון שבו נראה כיצד מדינות אחרות שביניהן גרמניה, צרפת, מצרים וירדן מקבלות הנחה של 22% או 30% על האתר לכבוד יום הרווקים, למעט ישראל.

"עם כל הקושי שבדבר, צריך להצביע פה ברגליים ועם הארנק. לדרוש מהם קצת תשובות. בסרטון: אשכרה הנחות בכל המדינות חוץ מישראל", כותבת גולדין.

"כל המדינות קיבלו הנחות לכבוד יום הרווקים הסיני, נחשו מי לא?"

אסוס/מתוך האתר הרשמי

הגולשים הסכימו איתה: "אני מזמינה המון מאסוס, ומתחילת המלחמה לא היה אפילו מבצע אחד. אסוס זה אתר שידוע במבצעים המשתנים שלו (לפחות אחת ליומיים יש מבצע\קוד קופון מתחדש) ופתאום מעל חודש אין שום מבצע. זה לבד מספיק לי כדי להבין שהם עושים לנו דווקא", כתבה הגולשת בלונדי. גולשת אחרת הוסיפה: "אני מזמינה משם אחת לשבוע קבוע ותמיד תמיד יש הנחות וקופונים. מ-7.10 אין הנחות כלל".

גם בקבוצות פייסבוק שמרכזות רוכשים ורוכשות של האתר הבינלאומי, עלו טענות על סיום המבצעים. "מאז תחילת מלחמה אין בישראל קודי קופון (חוץ מ-il17) והנחות מתחלפות כמו שיש בד"כ. בשאר המדינות יש", כתבה גולשת. היא העלתה את ההערכה כי הדבר נובע מקשיי לוגיסטיקה: "ההשערה שלי זה שבגלל שיש בלגן עם טיסות ועיכובים במשלוחים הם מעדיפים לא לעודד כרגע עומסים במשלוחים מהארץ כדי לא לקבל תלונות".

את תגובת ASOS לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully