וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי יוביל קמפיין התומך בבני משפחה שמטפלים ביקיריהם

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 13:09

חברת טבע עולה עם קמפיין לתמיכה בקהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים", המלווה בני משפחה שמטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות. את הקמפיין יוביל הזמר איתי לוי כשגריר בהתנדבות

איתי לוי בקמפיין "דואגים למטפלים" שמעלה חברת טבע עבור בני משפחה המטפלים ביקירהם/יח"צ

בימים מורכבים אלו, בהם כולם נדרשים להתמודדות ולתעצומות נפש יוצאות דופן, הקשיים והאתגרים עמם מתמודדים "בני המשפחה המטפלים" גדלים ונעשים מורכבים ורבים במיוחד. חברת טבע, המחויבת לשיפור הבריאות של אזרחי ישראל, תעלה בקמפיין מודעות לנושא בהשתתפות הזמר המצליח איתי לוי שיוביל בהתנדבות את פעילות קהילת "דואגים למטפלים".

קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים", הוקמה לטובת תמיכה וליווי עבור בני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות. כעת, בשעת מלחמה, איתי לוי נרתם שוב לתמוך במטפלים "השקופים", ויקדם בהתנדבות מלאה את העלאת המודעות לקהילה הייעודית התומכת, ולנושא החשוב והמורכב, במיוחד כיום.

איתי לוי בקמפיין "דואגים למטפלים" של חברת טבע. מתוך קמפיין טבע,
איתי לוי יוביל את קמפיין "דואגים למטפלים" שמעלה חברת טבע עבור בני משפחה שמטפלים ביקירהם/מתוך קמפיין טבע

מאז תחילת המלחמה עובדי ועובדות חברת טבע מספקים עד פי שלושה ובהתאם לדרישות העולות מהשטח יותר תרופות לבתי החולים, בתי המרקחת והמטופלים מאשר בשגרה. כמו כן, החברה נרתמת למען אזרחי ותושבי ישראל, ומעבירה תרומות משמעותיות לציוד עבור 'מגן דוד אדום', ולתמיכה בשירותי עמותת נט"ל המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טרור ומלחמה.

החל משנת 2018, תומכת חברת טבע בבני משפחה המטפלים ביקיריהם החולים, בשל מצב רפואי כרוני או סיעודי או המתמודדים עם מוגבלות. במסגרת פעילות החברה, טבע הקימה רשת תמיכה ומידע לקהל המטפלים באמצעות קהילת פייסבוק בשם "דואגים למטפלים", הגדלה מדי יום ובמסגרתה בני משפחה מטפלים יכולים לקבל תמיכה, לשתף ולהתייעץ עם בני משפחה מטפלים נוספים המתמודדים עם מצבים דומים.

לצד הקהילה הוקם מתחם תוכן עשיר באתר טבע ובו מאות כתבות ומידע חיוני רב ותומך להתמודדות עם חיי היום-יום של המטפלים. במהלך השנים, טבע קידמה יוזמות שונות נוספות, כגון קורס ייעודי לרוקחים המעניק להם כלים שימושיים בעבודה מול בני משפחה מטפלים, האקתון חדשנות יישומית בשיתוף אוניברסיטת רייכמן, ומממנת קו תמיכה טלפוני לבני משפחה מטפלים עם עמותת Caregivers IL לצד פעילויות להעלאת מודעות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully