וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל תבטח דירות ריקות שישמשו משפחות מפונות - ללא עלות

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 14:06

כלל ביטוח ופיננסים נרתמה לבטח דירות פנויות המאכלסות מפונים מאזורי הדרום והצפון ללא עלות. במסגרת זו, כלל תממן פוליסת ביטוח מבנה וצד ג' מיוחדת וייעודית לטובת העניין, במהלך תקופת השכירות, עבור דירות שתושכרנה למפונים על ידי בעלי דירות פרטיים

ביטוח דירה. ShutterStock
כלל תבטח דירות ריקות שישמשו משפחות מפונות - ללא עלות/ShutterStock

כלל ביטוח ופיננסים, נרתמת למאמץ הלאומי ותתמוך בבעלי דירות ריקות שיאפשרו שהייה של מפונים.

על הכנת חוזה השכירות הייעודי עמלו, גם כן בהתנדבות, צוותי מחלקות הנדל"ן של משרד עורכי הדין ש. הורוביץ ושות' ומשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות', יחד עם צוותי לשכת עורכי הדין ועם עו"ד הילה בן אליעזר. החוזה נערך באופן קצר ופשוט והוא מאפשר לשהות בדירה ללא תמורה, לתקופה של עד 3 חודשים ושומר על זכויות הצדדים.

עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי, מסרה: "מדובר ביוזמה מבורכת שהגיעה לפתחינו וקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, ששותפה במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל, נרתמה אליה מיד. במסגרת זו, כלל תספק ביטחון לבעלי הדירות, כדי שיוכלו לתרום את דירתם לטובת מטרה חשובה זו מאין כמוה".

עו"ד הילה בן אליעזר, יוזמת המהלך, ציינה: אני מודה לכלל ביטוח ופיננסים, ומשרדי עורכי הדין המובילים - ש. הורוביץ ושות', נשיץ, ברנדס, אמיר ושות', וצוותי לשכת עורכי הדין שנרתמו לסייע לאזרחי מדינת ישראל, בתקופה קשה זו. אנו פועלים בימים אלה להרחבת המיזם, ובמסגרת זו מנסים לרתום גם את משרדי הפנים והאוצר לשם מתן הקלות בארנונה ובתשלומים נוספים במהלך תקופת השכירות, ומקווים לשיתוף פעולה מלא".

איך מצטרפים?

חוזה השכירות וההסכם לביטוח הדירה מופיעים באתר לשכת עורכי הדין, וזמינים להורדה בקישור זה

באתר לשכת עורכי הדין, ניתן למצוא גם את החוזה גם בשפות אנגלית וצרפתית, לטובת תושבי החוץ שמחזיקים בדירות בישראל ומעוניינים להתגייס למאמץ המשותף.

בנוסף, נפתח חמ"ל ייעודי לשאלות משפטיות בכל הקשור ליישום החוזה בזמן המלחמה. ניתן לפנות לגורמים הבאים בכל שאלה: משרד ש. הורוביץ ושות', בטלפון: 03-5670628 או בכתובת המייל
tali.levy@s-horowitz.com או למשרד נשיץ ברנדס, אמיר ושות', בטלפון: 03-6235076 או במיילMmizrachi@nblaw.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully