וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חצור מונה לסמנכ"ל מכירות בכיר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה של WalkMe

13.11.2023 / 16:31

חברת WalkMe הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, מודיעה על מינויו של אופיר חצור לסמנכ"ל מכירות בכיר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

אופיר חצור. Artexpo,
אופיר חצור/Artexpo

חברת ווקמי (WalkMe), המפתחת טכנולוגיה להדרכה וניווט משתמשים על גבי מערכות בארגון, מודיעה על מינויו של אופיר חצור לתפקיד סמנכ"ל מכירות בכיר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (SVP Sales EMEA). במסגרת תפקידו יהיה אמון על ניהול צוותי מכירות ייעודיים בלונדון, פריז ומינכן.

לחצור, שחוזר לקדנציה שניה ב-WalkMe, אז כיהן כסמנכ"ל בכיר למכירות בינלאומיות, ניסיון של מעל עשור בעולם המכירות. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל DGTL Ventures, אחת משותפות WalkMe באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

מינוי של חצור מגיע על רקע הביקוש הגובר לפלטפורמה של החברה, הכוללת יכולות מגוונות של הדרכת וניווט משתמשים בתוכנות ומערכות שונות בארגון. זאת, במטרה לסייע לארגונים למקסם את הערך מהשקעות התוכנה שלהם תוך שיפור הפריון ומתן חוויית משתמש מיטבית.

דן עדיקא, מייסד-שותף ומנכ"ל WalkMe: "ווקמי ממשיכה לספק ערך לארגונים ברחבי העולם. אנו גאים להעסיק טאלנטים מהשורה הראשונה שממוקדים במתן פלטפורמת האימוץ הדיגיטלי הטובה בעולם ללקוחותינו ושותפינו היקרים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. אנו נרגשים לקבל את אופיר בחזרה לשורותינו ומצפים להמשיך ולספק ערך עסקי גבוה באזורי מפתח אלה."

אופיר חצור, סמנכ"ל מכירות בכיר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "זהו כבוד עבורי להצטרף בשנית ל-WalkMe - חלוצה ומובילת השוק בתחום של פלטפורמת אימוץ דיגיטלי ולקחת חלק פעיל ויומיומי בפיתוח החדשנות בתחום. הערך שווקמי מספקת לארגונים בעל העולם, מעולם לא היה גבוה יותר והוא מגובה במחקרים עדכניים. אני נרגש לקחת חלק בהשאת ערך אמיתי ללקוחות החברה בחיסכון בעלויות, שביעות רצון עובדים, יעילות וערך עסקי כולל, לארגונים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully