וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוחדת מגייסת סטודנטים לסיעוד לתגבור מערך האחים והאחיות בזמן המלחמה

13.11.2023 / 19:52

דרור דין, סמנכ"ל משאבי אנוש מאוחדת: "מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקצר והארוך, ובשל הצורך לשמור על רצף טיפולי גם בשעת חירום ובצל החשש מהסלמה, קיבלנו החלטה לגייס סטודנטים לסיעוד שיתגברו את הצוותים שלנו בשטח בימים מורכבים אלה"

מאוחדת. דוברות מאוחדת,
מאוחדת/דוברות מאוחדת

מאוחדת גייסה כ- 20 סטודנטים לסיעוד מאז פרוץ המלחמה ומתכננת לגייס סטודנטים נוספים. הסטודנטים גוייסו באישור משרד הבריאות והם מסייעים במרפאות במחוז מרכז ובמחוז צפון, בהתאם להכשרה המקצועית שעברו עד כה ובפרוצדורות שהם מורשים לבצע.

הגר וקסלר, האחות הראשית ומנהלת אגף סיעוד במאוחדת: "מקצוע הסיעוד נמצא בחסר כללי במערכת הבריאות גם בעיתות שגרה, ועל אחת כמה וכמה בעת חירום. למרות שעובדי מאוחדת ממשיכים לעבוד כמעט באופן מלא, מטבע הדברים ישנם עובדים שמגוייסים למילואים או כאלו שאינם מגיעים לעבודה עקב בעיות אישיות לאור המצב".

דרור דין, סמנכ"ל משאבי אנוש במאוחדת: "כגוף בריאות למוד נסיון מתקופת הקורונה, אנחנו יודעים להתאים את מצבת כוח האדם שלנו לצרכים המשתנים בשטח ולהתמודד עם אתגרים לא פשוטים, כך שבמאוחדת אין מצוקת כח אדם. יחד עם זאת, מתוך ראייה אסטרטגית לטווח הקצר והארוך, ובשל הצורך לשמור על רצף טיפולי גם בשעת חירום ובמידה ותהיה הסלמה, החלטנו לגייס סטודנטים לסיעוד שיתגברו את הצוותים שלנו בשטח בימים מורכבים אלה. אנחנו גם מרחיבים את סמכויותיהם לטובת תפקידים נוספים כגון ייעוץ קליני ברוקחות, הצבתם במרפאות בשטח וכד'. הסטודנטים נועדו לענות על מצבי חסר במידה ויהיו וגם לאפשר לצוותים שלנו להתאוורר מדי פעם ולקחת אוויר בתקופה קשה זו ולאור העומס הרב שנוצר עקב המלחמה. צעד זה כמובן גם תורם לסטודנטים שבזמן זה מתאפשר להם לחיות את השטח, ללמוד ולצבור נסיון".

דרור דין סמנכ"ל משאבי אנוש מאוחדת. ענבל מרמרי,
דרור דין סמנכ"ל משאבי אנוש מאוחדת/ענבל מרמרי

מאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, המשרתת יותר מ 1.3 מיליון לקוחות בכל הארץ, מכל המגזרים. שירותי הקופה מתאפיינים בחדשנות טכנולוגית מהמתקדמות בישראל, כולל שירותי רפואה היברידית שמאפשרים לקבל שירות רפואי בכל זמן ובכל מקום. בכדי להישאר פורצי דרך ולהעניק ללקוחות הקופה שירות מתקדם, מאוחדת משקיעה בעובדי הארגון ומאפשרת להם קרקע פורה של יצירתיות, יוזמות אישיות, פיתוח והעשרה, ומעל הכל - להיות חלק מגוף בריאות מוביל שמקדם את הבריאות במדינת ישראל.

להגשת קורות חיים לחצו כאן
לינקדאין מאוחדת
כתובת מייל מחלקת גיוס: gius@meuhedet.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • מאוחדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully