וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק אמריקאי בישראל: "מחויבים לתמיכה בכלכלה הישראלית"

14.11.2023 / 10:49

מנכ"ל ואלי נשיונל בנק הגיע לביקור מיוחד בישראל ונפגש עם נשיא המדינה ובכירים נוספים במשק: "מקווה שהקולגות שלי יצטרפו להפגנת התמיכה"

איירה רובינס מנכ"ל הבנק האמריקאי Valley National Bank. יח"צ,
רובינס בפגישתו עם הרצוג. "מחויבים להמשיך ולתמוך בחיזוק הכלכלה הישראלית"/יח"צ

"לא שיערתי כמה יהיה קשה לעמוד בתוך הבתים השרופים, להבין שלמשפחה שגרה שם פעם, שהיו לה חיים מלאים, לא היה סיכוי לשרוד את הטרגדיה הזו. אי אפשר לעמוד שם ולא לחשוב על המשפחה והילדים שלך. הזוועה לא תיאמן", כך אמר איירה רובינס, מנכ"ל בנק אמריקאי, בביקורו בחורבות קיבוץ בארי יחד עם מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן.

רובינס, מנכ"ל הבנק האמריקאי Valley National Bank, הגיע לארץ בסוף השבוע לביקור, במהלכו נפגש עם בכירי המשק, נשיא המדינה, אנשי ביטחון, האלוף במיל' נועם תיבון, סגן ראש המוסד היוצא, ומשפחות חטופים ומפונים. רובינס גם ביקר בחורבות קיבוץ בארי ובסיס חיל האוויר בפלמחים.

"חברנו לבנק לאומי והעברנו תרומה משמעותית לקיבוץ בארי, לרווחת התושבים ולשיקום היישוב. לכן היה לי חשוב להגיע בעצמי, לראות ולשמוע מה קרה לקהילת בארי", אמר. מעבר לגיוס כספים, מאז תחילת המלחמה רובינס פועל לעידוד תמיכה רחבה מהמגזר הפיננסי האמריקאי. הבנק נקט עמדה פומבית חד משמעית לטובת ישראל ומנסה להשפיע על ארגונים פיננסים אחרים להביע עמדה דומה.

איירה רובינס מנכ"ל הבנק האמריקאי Valley National Bank. יח"צ,
רובינס בבארי. "הזוועה לא תיאמן"/יח"צ

Valley National Bank ורובינס אישית גייסו כסף למספר עמותות ישראליות (מד"א, ארגון הצלה ועוד). בנוסף, הבנק תמך בחמ"ל ההיי טק, השתתף במימון קמפיין החטופים בטיימס סקוור שבניו יורק, והמאמץ הגדול ביותר הוא השתתפות בפרויקט של בנק לאומי בתמיכה בקיבוץ בארי.

לוואלי בנק, בנק אמריקאי בשווי של 65 מיליארד דולר בנכסים הממוקם במקום ה-25 בצמרת הבנקים האמריקאים, פעילות עסקית ענפה בישראל במגוון תעשיות עם דומיננטיות משמעותית במגזר הטכנולוגיה (בעיקר לאחר נפילת סיליקון ואלי בנק).

רובינס כאמור נפגש בביקורו בישראל גם עם נשיא המדינה הרצוג. "שוחחנו על חשיבות התמיכה בכלכלה הישראלית בכלל ובחברות הטק בפרט. הבנתי בפגישה שאני המנכ"ל האמריקאי הראשון שהגיע לארץ מאז תחילת המלחמה ואני מקווה שהקולגות שלי יצטרפו להפגנת התמיכה ויגיעו לתמוך באנשי ישראל ובכלכלת ישראל.

"אנחנו עומדים לצד לקוחותינו ותומכים בלקוחותינו הפרטיים והעסקיים בישראל. התפקיד שלנו כבנק הוא הרבה מעבר לשירות פיננסי. אנחנו מחויבים להמשיך ולתמוך בחיזוק וצמיחת הכלכלה הישראלית", אמר רובינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully