וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד דנוך מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת אקרשטיין

14.11.2023 / 12:29

דנוך הצטרף לקבוצת אקרשטיין לפני כשנתיים ומונה למנכ"ל חברת הבת בבעלות המלאה אקרשטיין תעשיות. הוא ימשיך לכהן בתפקידו במקביל לניהול הקבוצה כולה

אהוד דנוך. אסנת רום סטודיו,
אהוד דנוך/אסנת רום סטודיו

קבוצת אקרשטיין מדווחת היום כי דירקטוריון החברה החליט למנות את אהוד דנוך כמנכ"ל הקבוצה. דנוך יחליף בתפקיד את דורון סלע אשר הודיע בשבוע שעבר על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה בתום כהונה מוצלחת של יותר משלוש שנים בהן הוביל את הנפקת הקבוצה בבורסת תל אביב.

דנוך הצטרף לקבוצת אקרשטיין לפני כשנתיים ומונה למנכ"ל חברת הבת בבעלות המלאה אקרשטיין תעשיות. הוא ימשיך לכהן בתפקידו במקביל לניהול הקבוצה כולה. דנוך הצטרף לקבוצה אחרי מספר תפקידים בכירים במגזר התשתיות בישראל. קודם להצטרפותו, כיהן דנוך כ-6 שנים כמנכ"ל חברת הבניה והתשתיות סולל ובונה.

גיורא אקרשטיין, יו"ר קבוצת אקרשטיין: "אנו שמחים להודיע היום על מינויו של אהוד דנוך לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. אהוד הצטרף אלינו לפני כשנתיים לכהן כמנכ"ל חברת הבת אקרשטיין תעשיות והוביל את החברה לצמיחה מרשימה וכניסה לתחומי פעילות חדשים וכן לשדרוג מערכי הייצור המרכזיים שלנו. היה לו תפקיד מרכזי בקבוצה מאז הגעתו ואנו מאמינים כי מינויו כמנכ"ל הקבוצה יקצר משמעותית את מוטת השליטה ויסייע לנו להגדיל עוד יותר את הסינרגיה בין החברות, כולל הרחבת פעילות הנדל"ן וקידום תחום הבניה המתועשת. ברצוני לאחל לדורון סלע הצלחה רבה בדרכו החדשה ומודים לו על התרומה הרבה לקבוצה בשנים בהן כיהן כמנכ"ל הקבוצה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully