וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות לפלאפון ול-yes: דוחות חזקים לבזק

14.11.2023 / 12:27

הרווח הנקי של פלאפון הסתכם ב-48 מיליון שקל, עלייה של 7 מיליון שקל מהרבעון הקודם. זינוק ברווח של yes: "ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה והאינטרנט"

חברת פלאפון מציגה שת"פ הטבה לביטוח נסיעות לחו"ל. פלאפון,
פלאפון/פלאפון

בזק הציגה היום (שלישי) את הדוחות לרבעון השלישי של 2023, מהם ניכרת עלייה במספר פרמטרים משמעותיים.

פלאפון - החברה הציגה שיא בהכנסות משירותי סלולר מאז 2017, כתוצאה מגידול של כ-25 אלף מנויים, לצד המשך צמיחה במנויי דור 5 העומדים על כ-1 מיליון מנויים היום. סך ההכנסות בנטרול קש"ג (דמי קישוריות) הסתכמו בכ-506 מיליון שקל, עלייה של 0.8%.

הרווח הנקי הסתכם בכ-48 מיליון שקל, עלייה של כ-7 מיליון שקל (כ-17%), מול רבעון קודם וירידה של כ-2 מיליון שקל (כ- 4%) מול רבעון מקביל. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-49 מיליון שקל, עלייה של כ-5 מיליון שקל (כ-11.4%) מול רבעון קודם וירידה של כ-6 מיליון שקל (כ-10.9%) מול רבעון מקביל. הירידה ברווח הנקי וברווח הנקי המתואם מיוחסת לירידה בהכנסות מריבית מחברת האם. ההוצאות התפעוליות הסתכמו בכ-526 מיליון שקל, ירידה של כ-4%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהוצאות דמי קישוריות, במקביל להכנסות.

התזרים החופשי הסתכם בכ-104 מיליון שקל, לעומת תזרים חופשי שלילי של כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור בתזרים החופשי נבע בעיקר מתשלום בסך כ-88 מיליון שקל למשרד התקשורת בגין תדרים ברבעון המקביל.

yes - ההכנסות הסתכמו בכ-328 מיליון שקל, עלייה של כ-4.1% אשר נבעה מצירוף לקוחות לחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים לצד שיתופי פעולה בינלאומיים בתוכן. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכמו בכ-993 מיליון שקל, עלייה של כ-4.9%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-40 מיליון שקל (דומה לרווח הנקי), לעומת כ-1 מיליון שקל ברבעון המקביל, שיפור של כ-39 מיליון שקל. הרווח הנקי המתואם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכם בכ-75 מיליון שקל, לעומת כ-16 מיליון שקל בתקופה המקבילה. מספר מנויי טלוויזיה נכון לסוף הרבעון עומד על כ-576 אלף לקוחות, עלייה של אלף לקוחות מהרבעון המקביל.

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "כחברות חיוניות ומשמעותיות במשק, פלאפון ו-yes נרתמות מאז תחילת הלחימה למאמץ הלאומי ודואגת להמשכיות התפעולית של תשתיות התקשורת והשירות, הודות לפעילות צוותי ההנדסה והשטח שלנו הפועלים באומץ ולעיתים תוך סיכון. זאת לצד התרומה והסיוע לכוחות הבטחון ואזרחי ישראל.

"פלאפון ממשיכה במגמת הצמיחה הודות למיקוד בפעילות הליבה לרבות הדור ה-5. החברה רושמת רבעון מצוין עם שיא בהכנסות משירותים ללא קש"ג מאז 2017 והצטרפות של כ-25 אלף מנויים. החברה ממשיכה להוביל הדור ה-5 עם כ-1 מיליון מנויים המהווים כ-46% ממצבת מנויי הפוסט פייד של החברה.

"התוצאות הכספיות שלנו מראות כי המיקוד העסקי שלנו בחברות ממשיך להוכיח את עצמו. yes צומחת בהכנסות ובכל מדדי הרווחיות, על אף התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, הודות למיקוד שלנו בתחום הסיבים, אליו הצטרפו עד כה כ-32 אלף לקוחות, וכתוצאה משיתופי הפעולה עם ענקיות התוכן הבינלאומיות. אנחנו ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ- 383 אלף לקוחות המהווים כ-67% ממצבת הלקוחות שלנו היום."

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully