וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגנית לוי בודק מונתה למנהלת חטיבת מוצרים באגף יישומים בחברת מלם תים

14.11.2023 / 14:53

לוי בודק היא בעלת ניסיון של כ-30 שנים בעולם מערכות המידע וייצוג מוצרי תוכנה, כולל בתפקידי ניהול ופיתוח עסקי ב-NessPR, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס

דגנית לוי בודק. משה לוי,
דגנית לוי בודק/משה לוי

דגנית לוי בודק מונתה למנהלת חטיבת מוצרים באגף יישומים בחברת מלם תים. לוי בודק היא בעלת ניסיון של כ-30 שנים בעולם מערכות המידע וייצוג מוצרי תוכנה, כולל בתפקידי ניהול ופיתוח עסקי ב-NessPR, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס. מינויה של דגנית הינו חלק מהאסטרטגיה של חברת מלם תים המשקיעה בהרחבה והעמקה של סל הפתרונות והערך ללקוחות הקבוצה .

מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT , המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ - 5,000 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ.

דגנית לוי בודק, מנהלת חטיבת מוצרים באגף יישומים בחברת מלם תים: " אני גאה ושמחה להצטרף למלם תים ולהוביל את חטיבת המוצרים. בחטיבה יש כיום ייצוג של עשרות חברות ומוצרים מן השורה אשר נותנים ערך רב ללקוח, במיוחד בעידן הענן, ונמשיך להביא יצרנים ומוצרים משמעותיים נוספים"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully