וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמלאים באור: מעצבים ומפיקים אלבום זיכרון למשפחות שכולות

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 11:31

גל בורשטיין, סטודנטית לעיצוב בת 25, חיפשה דרך לסייע למשפחות שכולות דרך עולם התוכן שלה. לפרויקט "אלבום אור" היא גייסה מעצבים ששמחו לקחת חלק מעשי באיסוף החומרים ובעיצוב הגרפי של אלבום הזיכרון. חברת 'פיקאבוק' תדפיס להם את האלבום כאקט של הנצחה, ללא עלות

אלבום אור - יוזמה פרטית למען משפחות שכולות. גל בורשטיין באישור משפחת דוד,
מתמלאים באור: מעצבים ומפיקים אלבום זיכרון למשפחות שכולות/גל בורשטיין באישור משפחת דוד

יוזמה פרטית שהחלה בחורה צעירה עם כוונות טובות נשארת כמזכרת והנצחה בקרב המשפחות שאיבדו את יקיריהן במהלך מלחמת "חרבות ברזל".

גל בורשטיין, סטודנטית לעיצוב בת 25 מירושלים, חיפשה דרך לסייע למשפחות הנרצחים ולאחר שחשבה מה עשוי לעשות להם טוב על הלב וגם לא יהיה סיוע רגעי שיחלוף, עלה לה הרעיון להנציח את הנופלים והנרצחים ביוזמה שתישאר עם המשפחות לנצח.

היא יצרה קשר עם חברת 'פיקאבוק' אשר מדפיסה אלבומי תמונות וביחד יצרו את הפרויקט "אלבום אור" הפועל להכנת אלבומים מודפסים של תמונות לזיכרון והנצחה - כזה שיוכלו להיאחז בו ברגעים של געגוע קשה מנשוא - להכניס מעט אור בכל החושך שמביא איתו האבל.

את האלבומים, מעצבים באהבה, סטודנטים לעיצוב גרפי ומעצבים גרפיים עצמאיים שרוצים ושמחים לקחת חלק בהנצחה.

אלבום אור - יוזמה פרטית בשיתוף עם פיקאבוק למען משפחות שכולות. גל בורשטיין באישור משפחת דוד(אלבום  שלהם),
רגעים של אור: מעצבים גרפיים וחברת פיקאבוק דואגים להנציח את הנרצחים באלבום זיכרון/גל בורשטיין באישור משפחת דוד(אלבום שלהם)

כ-100 מעצבים לוקחים חלק ביוזמה

עבור משפחה שאיבדה זה עתה את האהוב/ה שלה, קשה להתמודד עם הכתיבה, בחירת התמונות, התמודדות עם הזכרונות, העיצוב וההפקה של האלבום, בדיוק עבור זה יוצרת גל את החיבור בין אותן משפחות לבין המעצב/ת שיעשה עבורם את העבודה, מר יותר, מקצועי יותר ונקי מרגשות קשים.

כדי שזה יקרה, גל יצרה קשר מעצבים ומכללות והשיגה בתחילה כ-20 מעצבים וסטודנטים לעיצוב מכל הארץ, ששמחו להצטרף ליוזמה ולעצב עבור המשפחות את האלבומים עם הטקסטים שמספרים את סיפור החיים של האהובים שאינם בין החיים עוד, לצד התמונות שהם בוחרים ועושות להם טוב.

מאז, התפתחה היוזמה והתרחבה לכדי כ-100 מעצבים וסטודנטים לעיצוב שנרתמו באהבה לסייע למשפחות השכול לחוות רגעים של נחת. מעת לעת, עדיין, מצטרפים מעצבים גרפים נוספים ששומעים על היוזמה ומעוניינים לקחת חלק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלבום אור למען משפחות שכולות. גל בורשטיין באישור משפחת דוד,
יוזמה פרטית שהקימה גל ברונשטיין, תכניס אור לחיי המשפחות השכולות ברגעים של געגוע/גל בורשטיין באישור משפחת דוד

130 משפחות כבר גילו את האור

ייחודו של הפרויקט מאפשר למשפחות לקבל אלבום זיכרון מעוצב שנעשה מול אדם שמסייע להם לאסוף את הפרטים והמידע הדרושים להנצחה, תהליך שונה נזה שנדרש ממשפחה שמעצבת בעצמה באופן מקוון באפליקציה/באתר.

לאחר בחירת החומרים המלאים, עם סיום תהליך העיצוב הגרפי המשפחה מקבלת את הטיוטה שיוצאת להדפסה רק לאחר אישורה. כאן נכנסת לתמונה חברת 'פיקאבוק' שדואגת להדפיס 2 עותקים לכל משפחה שגם שולחת את האלבומים עד הבית בהתנדבות וכמובן, ללא עלות.

עד כה התקבלו פניות של 130 משפחות וישנם עשרות אלבומים מודפסים שכבר הגיעו למשפחות.

גל: "אני מודה למשפחות שסומכות עלינו עם הדבר היקר להם מכל, מודה למעצבים והמעצבות שנרתמו ועובדים על האלבומים בצורה שראויה להערצה ותודה ליובל, מחברת פיקאבוק שביום שפניתי אליו ובלי להסס הקים איתי את "אלבום אור", כדי שנוכל להעניק למשפחות שאיבדו את יקיריהם מעט אור בימים חשוכים אלה".

משפחות המעוניינות באלבום זיכרון לאהובים מוזמנות לפנות בלינק זה . מעצבים ומעצבות אשר רוצים להצטרף מוזמנים לפנות לגל בכתובת המייל שמופיע בלינק.

אנחנו הנשק הסודי - יוזמות מרגשות וסיפורים אישיים על הכוח האזרחי הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully