וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BORDER STORY: מעצבים חולצות בהשראת היום בו נחצו הגבולות

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 13:22

הפרויקט BORDER STORY של רשת סטורי, הוקם מתוך רצון להביא בגוף ראשון את הסיפורים שקרו ב-7 באוקטובר. 3 מעצבים מיישובי העוטף שהיו בביתם באותה שבת ארורה, נבחרו לעצב חולצה שתבטא את חייהם לפני ואחרי המלחמה

border story פרוייקט טי שירט למען העוטף מחיר 180 שקל. עירד נצר,
BORDER STORY: מעצבים חולצות בהשראת היום בו נחצו הגבולות/עירד נצר

רשת סטורי, פנתה לשלושה מעצבים שחיים בעוטף והיו בביתם בשבת הטרור שהתרחשה ב-7 באוקטובר עם בקשה לעצב חולצת טי שירט שתבטא את החיים שלהם לפני ואחרי. התוצאה: מיני קולקציה עם שישה עיצובים שונים של חולצות טישירט שכל הרווחים ממנה יועברו לתרומה לארגוני הסברה, כדי לא לאפשר לעולם להתעלם ולשכוח את הזוועה אותה עברנו והמלחמה בה אנו נמצאים.

המעצבים, ירו (28) מבארי, הודיה (31) מנחל עוז ואיתמר מזרחי (24) מרעים, הצליחו להביא את סיפורם האישי על גבי החולצות המעוצבות:

ירו, בן 28, בוגר תקשורת חזותית בשנקר גדל וחי בקיבוץ בארי 4 ק"מ מעזה: "ב-7.10.23 ביום שבת קמתי לבוקר שחור בבארי הקיבוץ שנולדתי וגדלתי בו, כבר לא יהיה מה שהיה. מתוך אותם רגעי אימה בממ"ד, ולאחר 12 שעות של מתח ופחד, קפצנו דרך. החלון וברחנו אל מחוץ לקיבוץ. תחושת ההלם שהצלחתי לשרוד התחלפה בהתרגשות שיצאתי בחיים.

ההשראה: מתוך התחושות האלה, יצרתי קונטרסט בין עצב לחרדה לבין הרצון לחיות מחדש. מה שהיה היה ומה שיהיה הוא שיהיה... שום דבר כבר לא יחזור להיות אותו דבר אחרי שניצלתי מהתופת והטי שירטים שלי מביאים לידי ביטוי את עצמי ומחשבותיי. ביטאתי את עצמי בין לוגוטייפ נקי לאימוג'ים תמימים ומוכרים המשקפים את החוויות שלי מלפני ואחרי אותה שבת ששינתה את חיי לעולם ועד".

border story פרוייקט טי שירט למען העוטף מחיר 180 שקל. עירד נצר,
מביאים את הסיפור האישי על גבי חולצה שעוצבה במיוחד לטובת הפרויקט BORDER STORY/עירד נצר

איתמר מזרחי בן 24 , מעצב ואמן נולד וגדל בקיבוץ רעים, 4.7 ק"מ מעזה. ההשראה: תל ג'מה - איור של התל הסימן המזוהה עם הקיבוץ ועם סמל קיבוץ רעים, תל הסמוך לקיבוץ. קיבוץ רעים בהקמתו נקרא קיבוץ ג'מה על שם התל… התל משקיף על עזה ונופי הקיבוץ. הורד - לזכרה של סבתא ורדה שלי, חלוצת קיבוץ רעים שנרצחה בטבח בקיבוץ בתאריך 7.10

לעיצוב אופנה נחשפתי עוד מהבית, מסבתא רבא ואמא שלי. משם המשכתי ללימודי עיצוב אופנה בתיכון נופי הבשור. אחרי מספר שנים מחוץ לקיבוץ עם הסטודיו, חזרתי לנוף ילדותי לפתוח סטודיו חדש בבית שלי. המבנה המיתולוגי של הדיסקו (מקום המפגש שהכי משקף חיים, אהבה ושמחה בקיבוץ) הפך לחלל עבודה. לצערי, לא הספקתי לפתוח את הסטודיו. אני מאמין שעוד אשוב ואפתח ואמשיך ליצור ולעצב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
border story פרוייקט טי שירט למען העוטף מחיר 180 שקל. עירד נצר,
border story פרוייקט טי שירט למען העוטף מחיר 180 שקל/עירד נצר

הודיה הדר עסיס, בת 31, מנחל עוז בעלת סטודיו למיתוג עסקים, עיצוב ופיתוח אתרים, בשנתיים האחרונות, נקלטה כחברת משק בקיבוץ נחל עוז שהפך לביתה ושם גם נמצא הסטודיו שלה.

"בשבת, ה-7 באוקטובר, הבית שלנו נבזז ונהרס כחלק מהאסון הגדול וכך גם הסטודיו המושקע שבניתי, למזלנו ניצלנו אך הלב מרוסק על האנשים היקרים שאיבדנו ועל המקום שהיה לנו לבית. אני מאמינה שעוד נשוב הביתה לנחל עוז ונצמח ונפרח בחזרה ונקים את שוב את הקיבוץ היפה בארץ.

ההשראה: מדי שנה, חגגנו את השנה החדשה בצעדת ראש השנה בקיבוץ נחל עוז שבסופה הפרחנו עפיפונים אל השמים בתקווה שהשנה תביא עליה את השלום. זהו האירוע האחרון שחגגנו יחד בקיבוץ שלנו. השמים היו כחולים, בצבע כמעט לא הגיוני, כולנו שמחנו וברכנו בציפייה לשנה הקרובה שתבוא עלינו לטובה.

אירועי ה-7 באוקטובר השאירו אצלי ואצל כולנו חור עצום בלב, בצורת הבית שלנו. ילדי נחל עוז שניצלו ציירו את העפיפונים אבל הפעם באווירה אחרת וזו ההשראה שלי. "לחזור הביתה" נכתב בהשראת הרבש"ץ של הקיבוץ אילן פיורנטינו ז"ל. במסגרת תפקידו נעדר פעמים רבות מביתו ומשפחתו על מנת להגן על תושביו, וכך גם איבד את חייו באותה שבת. השיר האהוב על אילן היה "לחזור הביתה" של התקווה 6. ועכשיו כולנו רוצים רק דבר אחד, לחזור הביתה…

עדי טיגר אזולאי סמנכ"לית שיווק 911 אופנה: "בבסיסה רשת סטורי, מייבאת מותגים מכל העולם המספרים סיפור ודוגלים באג'נדות סביבתיות וחברתיות. פרויקט BORDR STORY, נוצר בדיוק מהמקום בו חשבנו כיצד אנחנו יכולים לספר בדרכנו את הסיפור הבלתי נתפס שהחל באותה שבת 7.10.23 לעולם. את הרווחים אנו תורמים לארגוני ההסברה כדי שיוכלו להפיץ את הסיפור הנוראי של ישראל אוקטובר 2023"

המחיר: 180 שקל לחולצה מהמיני-קולקצייה הייחודית. מידות: S עד XL. כל הרווחים מהמכירה יועברו כאמור, לארגוני הסברה לישראל. ניתן להשיג בחנויות סטורי ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully