וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על נובמבר לקניות מקומיות: אמריקן אקספרס מציגה הטבות

16.11.2023 / 8:08

חודש נובמבר, הידוע כחודש הקניות הבינלאומי, שופע הזדמנויות עבור צרכנים מכל העולם כשמוצרים מוצעים במחירים אטרקטיביים. בתקופה זו, בה עסקים רבים בישראל נפגעו כתוצאה מהמלחמה, אמריקן אקספרס בוחרת לתמוך בכלכלה המקומית עם הטבות ייחודיות ללקוחותיה שירכשו כחול-לבן

אמריקן אקספרס. יח"צ,
שומרים על נובמבר מקומי - אמריקן אקספרס מעודדת "חודש קניות כחול לבן "בישראל/יח"צ

אמריקן אקספרס מציגה הטבות שנועדו לעודד את הקניות מבתי עסק מקומיים, כי השנה יותר מתמיד - כשהכסף של הישראלים נשאר בישראל, הוא מניע את הכלכלה של כולנו, שומר על המשק ותומך בעסקים ישראלים קטנים וגדולים.

ההטבות שמציעה אמריקן אקספרס לחודש נובמבר - חודש הקניות - ממקדות את הצרכנים בבתי עסק מקומיים, תוצרת כחול-לבן:

הטבה ראשונה - אקסטרה נקודות: על כל רכישה ב- 100 שקלים באתרי אונליין ישראליים, צוברים 100 נקודות Membership Rewards אקסטרה! את הנקודות שנצברו תוכלו להפוך להנחות במגוון רחב של רשתות, מסעדות, אופנה, צרכנות ועוד.​ *נדרש להוריד קוד הטבה, אין צורך להזין את קוד ההטבה בעת הרכישה. * תוקף המבצע 8.11.2023 עד 30.11.2023

הטבה שניה - פי שניים קאשבק: מחזיקי כרטיס CashBack Premium קונים אונליין בבתי עסק ישראליים, וצוברים פי 2 קאשבק בקניות אונליין מאתרים ישראליים (למעט בעסקאות בענפים מוחרגים כמפורט בתקנון התכנית). בתקופה שבין 1/11/23 - 30/11/23, יינתן כפל צבירה בשיעור של 2% קאשבק ברכישות מאתרים ישראלים (למעט בעסקאות חשכ"ל, כמפורט בתקנון התכנית) במקום הצבירה הכפולה בשיעור של 1%. בנוסף, בעבור מחזור חודשי כולל הגבוה מסך של 10,000 ₪ תינתן תוספת צבירה של 0.6%. *אין צורך להוריד הטבה (ההטבה מעודכנת אוטומטית בכרטיס)

רוני קרני מנהלת שיווק אמריקן אקספרס: "אחד מהערכים המובילים את המותג אמריקן אקספרס הינו תמיכה חברתית ומודעות סביבתית. לכן בימים אלו יותר מתמיד זה הזמן לתמוך בעסקים המקומיים בישראל. אנו מודים על הזכות לסייע ולתמוך בעסקים ובמקביל להעניק ללקוחותינו הצעות ערך ייחודיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully