וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי יעקבי מונה ל-COO ב-Autobrains

16.11.2023 / 8:40

יעקבי כיהן בתפקידים בכירים בחברת Mobileye, ובתפקידו הקודם היה חבר בועדת הייעוץ של דירקטוריון Autobrains

אורי יעקבי. עומר הכהן,
אורי יעקבי/עומר הכהן

חברת Autobrains, חלוצה בפיתוח מערכות עזר לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית (AD) מבוססות בינה מלאכותית בלתי מונחית, מודיעה על מינויו של אורי יעקבי למנהל תפעול ראשי (Chief Operating Officer). יעקבי, מומחה בעל שם עולמי בתחום, עבד לפני כן ב-Mobileye במשך כ-15 שנים, שבשיאן כיהן כסגן נשיא בכיר בחברה. יעקבי מצטרף כעת לצוות ההנהלה של Autobrains לצד המייסד והמנכ"ל יגאל רייחלגאוז.

זהו מינוי אסטרטגי המהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה המחוללת מהפכה בתחום פיתוח מערכות ADAS ו-AD. יעקבי מביא עימו מוניטין עשיר של למעלה מעשור בתחום הרכב והטכנולוגיה בהובלת פרוייקטים מבוססי בינה מלאכותית בתעשיית הרכב ובהבטחת מוכנות לייצור. יעקבי מתמחה בניהול פיתוח ובפיקוח על אבטחת איכות, תוך עמידה בתקנים הגבוהים ביותר והשגת בטיחות פונקציונלית מירבית במערכות בטיחות אקטיבית ברכב. הידע והניסיון העתיר של יעקבי יהוו גורם מכריע בהעלאת יכולות הפיתוח והייצור של החברה, והבטחת אספקת מוצריה בהתאם לדרישות יצרני רכב בינלאומיים מובילים.

הגעתו של יעקבי מגיעה בתקופה שבה החברה מובילה יוזמה אסטרטגית לגוון את מוצריה, זאת לצד הגעה לבשלות טכנולוגית גבוהה במוצר ה-ADAS שלה. עם ניסיון מוכח בניהול תוכניות ייצור בשווי של למעלה מארבעה מיליארד דולר ב-Mobileye, והובלת השקות מוצלחות של מערכות ADAS ברמות שונות (כולל מערכות אוטונומיות ברמה שלוש (L3)), הניסיון והמומחיות של יעקבי ימלאו תפקיד חיוני בזיהוי הזדמנויות צמיחה, ייעול פיתוח מוצרי החברה וקידום חדשנות כדי לענות על דרישות השוק המתפתחות. כמו כן, המינוי יוביל לחיזוק השותפויות העסקיות של החברה והאצת שיתופי הפעולה עם לקוחותיה על מנת לחזק את מעמדה בתעשייה.

יגאל רייחלגאוז, מנכ"ל Autobrains מסר: "אנו מתרגשים להודיע על צירופו של אורי לצוות ההנהלה של Autobrains. אורי מביא עימו לחברה שפע של ידע, קשרים ותובנות אסטרטגיות. ההיכרות המוקדמת עם אורי העניקה לנו הבנה עמוקה לגבי תחומי המומחיות שלו, ועל האופן שבו נוכל לשלבו בחברה. יחד נוכל להגיע לשיאים חדשים ולהפוך את Autobrains לחברת הבינה המלאכותית המובילה בתעשיית הרכב. הידע והקשרים של אורי ללא ספק יעזרו לנו לקיים את הבטחותינו כלפי לקוחותינו למצוינות וחדשנות מוצרית."

דרכו המשותפת של יעקבי עם חברת Autobrains החלה כאשר כיהן כחבר בועדת הייעוץ של דירקטוריון החברה, שם התוודע לטכנולוגיות ה-AI פורצות הדרך שלה, וליווה אותה תוך מחויבות לצמיחתה ומימוש חזונה. זוהי התפתחות טבעית עבור יעקבי במסעו בחברה, שמכיר בצורך העז מצד יצרני רכב בפתרונות בטוחים, זמינים וזולים בתחום ה-ADAS ו-AD. יצרני רכב וספקי Tier-1 מחפשים פתרונות חדשניים לאינטגרציה חלקה לתוך סביבות העבודה הקיימות, והגישה השיתופית של Autobrains עונה באופן מושלם על צורך זה. החזון של יעקבי ברור: לשפר את האופרציה, לייעל תהליכים ולטפח שיתופי פעולה עם מאגר לקוחות החברה.

לפני כהונתו ב-Mobileye, אורי יעקבי שימש במשך מספר שנים כמומחה רשתות ואבטחה. הוא בעל תואר MBA מ-INSEAD ומחזיק תארים נוספים מהאוניברסיטה העברית בירושלים והאוניברסיטה הפתוחה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully