וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקמים את שדרות: המתחם SafeSpace לעסקים קטנים וסטארטאפ

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 11:08

חממת שדרות השיקה השבוע את SafeSpace, מתחם ייעודי לעסקים קטנים וסטארט-אפים באזור שדרות לשיקום פעילותם ותמיכה בהם לקראת החזרה לשגרה, בחסות בנק הפועלים והקרן לפיתוח שדרות

ההחלטה להקים את SafeSpace הגיעה בתגובה לפגיעה הקשה שספגה שדרות. באדיבות בנק הפועלים,
משקמים את שדרות: המתחם SafeSpace לעסקים קטנים וסטארטאפ/באדיבות בנק הפועלים

חממת שדרות השיקה השבוע את SafeSpace, מתחם ייעודי לעסקים קטנים וסטארט-אפים באזור שדרות לשיקום פעילותם ותמיכה בהם בחזרה לשגרה, בחסות בנק הפועלים והקרן לפיתוח שדרות.

ההחלטה להקים את SafeSpace הגיעה בתגובה לפגיעה הקשה שספגה שדרות ולהחלטת הנהלת חממת שדרות (Nature Growth) להקפיא לעת עתה את פעילותה להקמת חממה טכנולוגית לתחומי האג-טק במבנה ולהסב את מתחם החממה למרכז שישמש את העסקים הקטנים והסטרטאפים באזור.

Safe Space מיועד להוות מתחם שיתופי מוגן לעסקים קטנים וסטארט-אפים לשיקום פעילותם ובמטרה לתמוך בהם בחזרה לשגרה ובדרך לצמיחה כלכלית. כמו כן, כמענה לצו השעה בימים אלו, המתחם יהווה בחודשיים הקרובים, גם מרכז ריענון לעובדי החירום הפועלים בעיר ולארגונים אזרחיים שצריכים מקום מוגן ובטוח להמשיך לקדם את פעילותם למען התושבים באזור.

ראובן קרופיק ואלון דוידי. באדיבות בנק הפועלים,
SafeSpace הוקם בתגובה לפגיעה הקשה שספגה שדרות, ראובן קרופיק ואלון דוידי/באדיבות בנק הפועלים

"לאור מאורעות ה-7 באוקטובר"

בטקס שהתקיים הבוקר בשדרות, בהשתתפות ראש העיר אלון דוידי, הנהלת הקרן לפיתוח שדרות, יו"ר בנק הפועלים והנהלת חממת שדרות, נמסרו התוכניות הראשוניות לשימוש במתחם 'חממת שדרות' לטובת תושבי שדרות והסביבה.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "אנחנו לא יודעים בשלב הזה, כמה זמן ייקח לצה"ל לסיים את המשימה הגורלית בעזה וכמה זמן ייקח לעיר שדרות לחזור לשגרה. יצירה של מרחב בטוח וקהילתי לעסקים ולתושבים להתאסף, הוא משב של רוח של תקווה ושיקום לשדרות, לעוטף ולתושבינו".

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים: "שיתוף הפעולה ארוך השנים בין בנק הפועלים ליישובי דרום הארץ מתעצם בימים אלו לאור מאורעות ה-7 באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל'. אנו מחויבים לתמוך ביוזמות שיעודן לבצר את החוסן הקהילתי והחברתי באזור. SafeSpace היא יוזמה שכזו, ואמירה חשובה במסגרת אמונתנו בעתיד האזור.

תמיכת הבנק במיזם זה מצטרפת לצעדים נוספים שהובלנו עם פרוץ המלחמה באמצעות קרן 'פועלים בקהילה' - הכוללים תמיכה בשירותי הרפואה ובארגוני ההצלה, סיוע באספקת ציוד בסיסי לחיילי צה"ל וכן סיוע לעסקים הקטנים ולמשפחות המפונים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון דוידי וראובן קרופיק. באדיבות בנק הפועלים,
אלון דוידי וראובן קרופיק: מקימים מתחם בטוח בלב שדרות/באדיבות בנק הפועלים

"מתחם בטוח בלב שדרות"

אורן היימן, מנכ"ל חממת שדרות: "המתחם החדשני יוקדש כל כולו למען תושבי שדרות והעוטף וללא עלות. כבר בשבוע הבא ייפתח פה בית קפה קהילתי. בחודש דצמבר יושק מרכז חדשני לסטארט-אפים ועסקים קטנים, אשר יאפשר להם לעבוד מלב שדרות במתחם בטוח, מקצועי וחדשני וללא עלות".

חממת שדרות היא קבוצת יזמים מישראל ומהעולם, יזמו ב-2022 את הקמת חממת שדרות, חממת אג-טק גלובאלית המקדמת פתרונות למשבר המזון והאקלים העולמי, בהתבסס על מדע ישראלי. מיזם 'SafeSpace' מעיד על המחויבות העמוקה של הנהלת החממה לקידום תושבי שדרות והעוטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully