וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם נסטלה מקימה קרן לתמיכה בתושבי שדרות

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 15:06

במטרה לפתח את התעשייה בעיר ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לדור הצעיר, הקבוצה מקימה קרן שתתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי עבור תושבי העיר, בהיקף של מיליוני שקלים

מפעל אסם שדרות. אסם,
מפעל אסם שדרות/אסם

קבוצת אסם נסטלה מקימה קרן לתמיכה בתושבי העיר שדרות בהיקף של מיליוני שקלים. הקרן תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי עבור תושבי שדרות ותפעל בשיתוף עיריית שדרות, במטרה לפתח את התעשייה בעיר ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לדור הצעיר.

הקרן תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי, אשר יאפשר לתושבי שדרות הזדמנויות עתידיות לשילוב בתחומים הנחוצים בתעשייה הישראלית ומקצועות המדע והטכנולוגיה. הקרן תפעל בשיתוף עם עיריית שדרות ותציע מלגות פרטניות לסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות השונות וכן, תסייע ביצירת פרויקטים לחינוך טכנולוגי-תעשייתי במוסדות הלימוד השונים בעיר.

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם נסטלה: "אסם נסטלה היא חלק בלתי נפרד מהעיר שדרות ואנו יודעים כי יש לנו מחויבות אמיתית לתושבי העיר. מפעל אסם שדרות קיים כבר קרוב ל-45 שנים בעיר ומרבית מעובדי המפעל הינם תושבי העיר וסביבתה. ליבנו עם המשפחות והתושבים היקרים, שנפגעו פגיעה קשה במתקפת הטרור הרצחנית בשבעה באוקטובר ומתוך כך, בחרנו להקים את הקרן שתסייע ישירות לדור הצעיר שנפגע מהאירועים הללו בצורה משמעותית. הקמת הקרן תצמיח את הדור הצעיר בשדרות ובד בבד, תחזק את התעשייה הישראלית בכלל ובעיר שדרות בפרט."

לדברי אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "אנו מודים לקבוצת אסם נסטלה על הקמת הקרן לתמיכה בתושבי העיר. אסם נסטלה היא חלק בלתי נפרד מהעיר עם מפעל חיוני שגם בימים קשים אלה מגיעים ומסייעים להניע את המשק הישראלי ואת האזור בפרט. אני בטוח כי הקרן תסייע לתושבי העיר ותפתח את התעשייה הטכנולוגית אשר כבר קיימת כאן עוד יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully