וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פגיעה במפעל שבעוטף, נירלט חושפת צעדים לקראת חזרה לפעילות

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 13:05

לאחר הפגיעה במפעלה שבקיבוץ ניר עוז, מודיעה חברת הצבע "נירלט", על שורה של צעדים לחזרה לפעילות מלאה ובראשם, חתימה על הסכם לרכישת פעילות חברת "דקוליין", מו"מ מתקדם עם ספק אירופאי לייצור צבעים אקרילים ושיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים ליצור סל מוצרי צבע נוספים

נירלט. יח"צ,
לאחר פגיעה במפעל שבעוטף, נירלט חושפת צעדים לקראת חזרה לפעילות/יח"צ

על רקע השפעת מלחמת 'חרבות ברזל' על פעילותה של חברת הצבע "נירלט" והפגיעה הישירה והמהותית במפעל המרכזי של החברה הנמצא בקיבוץ ניר עוז, מכריזה "נירלט" על חתימת הסכם לרכישת פעילות חברת "דקוליין", העוסקת בעיקר בייצור, מכירה ושיווק של מוצרי צבע וציפויים דקורטיביים. הרכישה כפופה לאישור הממונה על התחרות.

ל"דקוליין" מתקני יצור המתאימים לייצור חלק חשוב ומשמעותי ממוצרי "נירלט", כשבכוונת "נירלט" להרחיב את יכולות אלו לייצור גם למוצרי "נירלט".

במקביל, החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ספק אירופי מוביל, במטרה לייצר עבורה את מגוון מוצרי הצבעים האקרילים שלה, זאת, בנוסף לשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים ליצור סל מוצרי צבע נוספים.

עמרי לוטן מנכל נירלט קרדיט צילום. ינאי יחיאלי,
עמרי לוטן מנכ"ל נירלט: "רכישת "דקוליין" תסייע למימוש הפוטנציאל והגדלת היכולות שלה"/ינאי יחיאלי

צעד נוסף שמקדמת החברה, הוא מו"מ לשכירת מרכז לוגיסטי בבאר שבע המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר בנוי, שייתן מענה דומה למרכז הלוגיסטי שהיה לה במפעל בקיבוץ ניר עוז, ופועלת במקביל לגיבוש תכניותיה לשיקום וקימום המפעל, כמו גם לחזרתה לעבודה במתקנים שלא נפגעו בו ככל שיתאפשר בצל המלחמה.

עמרי לוטן, מנכ"ל קבוצת "נירלט", מוסר: "רכישת "דקוליין" תסייע למימוש הפוטנציאל והגדלת היכולות שלה. מינוף הידע והעובדים המקצועיים יאפשרו לנו המשך מתן מענה מיטבי, מקצועי ומהיר לשוק הצבע ולערוצי ההפצה והמיישמים השונים הפעילים בו, על רקע הפגיעה במפעל שלנו, וזאת, בד בבד, להמשך פיתוחה וקידומה בשווקי ההתמחות שלה..

נירלט הינה חברה חזקה ואיתנה וממשיכה במלוא הנחישות עם הפנים קדימה, כשאני נפעם בכל יום מחדש מהאנרגיות, המקצוענות המחויבות והיעילות אותה מפגינים כל עובדי ומנהלי החברה, אשר למרות הפגיעה המהותית שספגנו במפעל בניר עוז בפרוץ המלחמה, וכשחלקם הגדול הינם מתושבי הדרום והעוטף בפרט, וחוו ועדיין, מתקפות, אובדן ומציאות בלתי נתפסת, כולם מגויסים ורתומים במלוא העוצמה ובקצב עבודה מטורף, בכדי להחזיר את מוצרי החברה לשוק במהירות שיא. אין ספק שמדובר בתרבות 'נירלטית' ייחודית ומעוררת השראה! זהו בדיוק ה-DNA שלנו ומקור הכוח שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully