וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המלחמה בישראל: חברת DoorLoop מגייסת עובדים

19.11.2023 / 13:24

בין המשרות הפתוחות שמציעה כרגע DoorLoop במשרדיה בתל אביב, שבהם מתרכזת פעילות הפיתוח של החברה: מוביל צוות פיתוח Full Stack , מפתח בכיר Full Stack JS, מהנדס QA בכיר, מנהל מוצר שיווקי ג'וניור ועוד

DoorLoop Founders. DoorLoop,
DoorLoop Founders/DoorLoop

המלחמה שפרצה בישראל ב-7 באוקטובר פגעה קשות בעם ישראל בחזית ובעורף, בחברות ובעסקים רבים ולמעשה הפגיעה ניכרת בכל הפעילות הכלכלית של ישראל, המתמודדת עם גיוס מילואים המוני, עם גל פיטורים גדול, ועם ירידה חדה בצריכה ובמקביל עם עליות מחירים. עם זאת, ישנן גם חברות, בעיקר בתחום ההייטק, אשר הפתרונות שהן מפתחות הם גלובליים או מיועדים לשווקים גדולים - שממשיכים לתפקד כרגיל מחוץ לישראל.

על אף המכה הקשה שחטף השוק המקומי, ישנן חברות הייטק שהצליחו לגייס את ההון הדרוש להן לצמיחה המהירה שמאפיינת את פעילותן והן נהנות כבר כיום מהכנסות ורווחים. דווקא עכשיו, כאשר הן נמצאות בשיא החדירה לשווקים שנמצאים רחוק מישראל, הן משוועות לעוד עובדים מקצועיים ובעלי ניסיון מוכח בהייטק, על מנת לעמוד בתוכניותיהן ולהמשיך את הצמיחה המהירה.

דוגמא לכך ניתן לראות בחברת DoorLoop הישראלית שמפתחת פלטפורמת SaaS מתקדמת לניהול כולל של נכסי נדל"ן להשכרה, נחשבת למובילה בתחום ה-Prop-Tech בארה"ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם. החברה שגייסה בתחילת השנה 30 מיליון דולר ומשרדיה פועלים ממיאמי, לונדון ותל אביב, מנהלת על גבי הפלטפורמה מאות אלפי יחידות דיור להשכרה ורשמה השנה צמיחה של יותר מ-400%.

אורי תמוז, מנכ"ל DoorLoop. יחצ,
אורי תמוז, מנכ"ל DoorLoop/יחצ

על מנת לשמור על המומנטום החזק, DoorLoop מגייסת כעת עובדים, בניגוד למגמה הכללית בשוק הישראלי בכלל ובהייטק בפרט. חברת הסטארט-אפ, שמייסדיה מייעדים לה עתיד של חברה מובילה בתחומה בעולם, פועלת בשוק עם פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל, כאשר רק בארה"ב קיימים מעל ל-50 מיליון נכסי נדל"ן להשכרה אשר מנוהלים כיום בעזרת כלים טכנולוגיים מיושנים, מחפשת כעת לצרף לשורותיה אנשי הייטק מנוסים ומקצועיים, שיכולים לעזור לה לעמוד במטרות שהציבה לעצמה.

בין המשרות הפתוחות שמציעה כרגע DoorLoop במשרדיה בתל אביב, שבהם מתרכזת פעילות הפיתוח של החברה: מוביל צוות פיתוח Full Stack , מפתח בכיר Full Stack JS, מהנדס QA בכיר, מנהל מוצר שיווקי ג'וניור ועוד. סה"כ החברה מגייסת עובדים ל- 15 משרות. בנוסף, החברה, מציעה תנאי עבודה ושכר מצוינים לעובדי הייטק מנוסים ומקצועיים.

החברה שנהנית מהכרה כמקום שמעולה לעבוד בו ('Great Place to work') ושמייסדיה כבר חתומים על מספר אקזיטים מרשימים, כותבת באתר הדרושים שלה: "אנו יודעים מה נדרש כדי לבנות חברה ברמה עולמית - וזה מתחיל בצוות ברמה עולמית. אם את.ה רוצה לעבוד בסטארט-אפ טכנולוגי שצומח במהירות, שמעריך שקיפות, פידבקים וצמיחה, DoorLoop זה המקום בשבילך". ומוסיפים, "כמעסיק שמאמין בשוויון הזדמנויות ובתהליך קבלה שאינו מוטה, תתבקש.י למלא את טופס הרישום ולעבור תהליך הערכה, כדי שנהיה בטוחים שאת.ה A Player שלוקח.ת את התהליך ברצינות".

לרשימת המשרות באתר החברה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully