וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש למכבידנט בחריש, ינוהל ע"י ד"ר ראמי אבו חאטום (ניהול רפואי) ולי אקנין כהן (ניהול אדמיניסטרטיבי)

19.11.2023 / 15:26

רשת מרפאות השיניים 'מכבידנט' ממשיכה לצמוח, ופותחת מרפאה חדשה בעיר חריש. המרפאה החדשה משתרעת על פני 1700 מ"ר במרכז הרפואי החדש של 'מכבי' במרכז מור החדש שבחריש, ותהיה המרפאה ה - 60 של הרשת הפרוסה מצפון ועד דרום

מרפאת מכבידנט בחריש. לי אקנין,
מרפאת מכבידנט בחריש/לי אקנין

רשת 'מכבידנט' ממשיכה להתרחב ופותחת מרפאה חדשה בעיר חריש. המרפאה החדשה ממוקמת במרכז הרפואי החדש של 'מכבי' במרכז מור החדש שבחריש. הסניף ינוהל ע"י ד"ר ראמי אבו חאטום (ניהול רפואי) ולי אקנין כהן (ניהול אדמינסטרטיבי)

המרפאה החדשה משתרעת על פני כ - 1,700 מ"ר, ותציע מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים. בשל המצב בארץ, הוקדמה פתיחת 'מכבידנט' ותספק מענה לתושבים בכל עת על ידי צוות מומחים מובילים בתחום.

המרפאה החדשה תעמיד לטובת התושבים מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים, ובהם בריאות השן, צוות שינניות, שיקום וטיפולי שיניים לילדים. המרפאה, בעיצוב חדשני ומתקדם, מכילה חמישה חדרי טיפול עם מיטב הרופאים שנבחרו בקפידה רבה ומעניקים מגוון טיפולים מתקדמים לכלל הגילאים. בנוסף, רפואת השיניים לילדים ומערך השינניות הורחבו וכעת, עם פתיחת המרפאה באזור, זמינות התורים תגדל באופן משמעותי.

טוני כהן, מנכל"ית 'מכבידנט': "במהלך השנתיים האחרונות, פתחנו מרפאות רבות ב'מכבידנט', אבל הפתיחה הזו היתה המרגשת מבין כולן. בתום חודש קשה מנשוא בתולדות ישראל, קבענו מזוזה במרפאה החדשה בעיר חריש. הטקס היה מרגש ורווי דמעות של עצב ושל תקווה לימים טובים יותר ובכך הוכחנו, הלכה למעשה, שאנחנו לא נעצור. אני גאה בצוותים ובספקים שלנו שעשו הכל, כדי לתת שירות לתושבי חריש ולא עצרו את העבודה מפאת המלחמה. רק כך נראה לאויבנו שעם ישראל חי והוא כאן להישאר!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבידנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully