וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוטפים עתיד: קרן חדשה בסך 10 מיליון שקל לטובת יתומי המלחמה

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:20

"עוטפים עתיד" היא קרן בשווי 10 מיליון שקלים שהקימו יחד, דלתא גליל תעשיות וקרן איווט ואייזיק דבח לרווחתם של יתומי המלחמה שנותרו ללא זוג הורים בשאיפה לספק להם מענה ארוך טווח תוך ותמיכה בשנות בגרותם

ילדה מעודדת ילד עצוב. ShutterStock
עוטפים עתיד: הוקמה קרן בסך 10 מיליון שקל לטובת יתומי המלחמה/ShutterStock

בתום כ-6 שבועות מהתרחשות מתקפת הטרור הרצחנית, חיים ביננו עשרות יתומים בגילאים שונים אשר הוריהם נרצחו. בשעה שנכתבות שורות אלו מצויים כ- 238 אזרחים בשבי החמאס ואנו מייחלים לשובם הביתה בשלום ובמהרה.

דלתא גליל תעשיות וקרן איווט ואייזיק דבח מקימים קרן משותפת "עוטפים עתיד" בשווי כולל של 10 מיליון שקלים, לטובתם ולרווחתם של יתומי המלחמה, שנותרו ללא זוג הורים, בתקווה לסייע בבניית עתיד טוב יותר עבורם.

הקרן, 5 מיליון שקלים מהחברה ו- 5 מיליון שקלים מקרן איווט ואייזיק דבח, מיועדת ליתומי 'שבת השחורה' ותספק להם מענה ארוך טווח תוך דגש על תמיכה בשנות בגרותם. הקריטריונים הסופיים של הקרן יקבעו עם תום המלחמה וכשתמונת המצב תתבהר.

"לעולם לא נוכל להחליף את ליטוף ידם, את החום, האהבה והביטחון שמקנים הורים לילדיהם, אמר היום אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל ומבעלי החברה, אך אנו מקווים ומתפללים שנוכל לסייע, ולו במעט, בבניית יסודות העתיד של יתומי אותו אירוע נוראי בהיסטוריה".

"כמו חברות רבות במשק, גם דלתא נרתמה לעשיה מיומה הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל', אמר אסף אלפרוביץ, CFO, דלתא גליל תעשיות. עם התבהרות התמונה והמציאות האכזרית, במסגרתה כל כך הרבה ילדים איבדו את הוריהם, ובכך את כל עולמם, החלטנו על הקמת קרן 'עוטפים עתיד' לתמיכה מקיפה ביתומי המלחמה"

אייזיק דבח. רמי שלוש,
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל ומבעלי החברה: "נדהמים מהשנאה, הפראות והאכזריות שלא ידעה גבול"/רמי שלוש

אייזיק דבח, אמר היום: "נדהמים מהשנאה והפראות, מהאכזריות שלא ידעה גבול, ממסע ההרג ללא רחם שעבר בית בית ולא עצר, מול רצח של חוגגי שלום ואהבה, שהשאיר אחריו בתים שרופים על יושביהם ועשרות יתומים ושכולים, החליטו דלתא גליל וקרן איווט ואייזיק דבח להקים קרן משותפת לטובת ולרווחת יתומי 'שבת השחורה' במטרה לסייע בבניית עתידו של כל יתום".

התרומה בשווי 10 מיליון שקלים תועבר לטובת קרן 'קשת'- קרן ראשונה מסוגה בישראל לניהול תרומות שמטרתה להרחיב את מעגל התורמים והפילנטרופיה בישראל ולהפוך את הפילנטרופיה לנכס לאומי. בתום המלחמה ולכשתתבהר התמונה המלאה תתבצע הערכה לגבי מגוון הצרכים, ויקבעו הקריטריונים לתרומה מטעם הקרן.

החברה ומשפחת דבח קוראים לתורמים נוספים להצטרף ליוזמה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully