וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - רינת זילברשטיין, סגנית נשיא למחקר ופיתוח AT&T

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:26

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא למחקר ופיתוח בחברת הטכנולוגיה הגלובאלית  AT&T ומנכ"לית מרכז המחקר ופיתוח בישראל. אסנת רום,
רינת זילברשטיין, סגנית נשיא למחקר ופיתוח בחברת הטכנולוגיה הגלובאלית AT&T ומנכ"לית מרכז המחקר ופיתוח בישראל/אסנת רום

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא למחקר ופיתוח בחברת הטכנולוגיה הגלובאלית AT&T ומנכ"לית מרכז המחקר ופיתוח בישראל: "המלחמה פרצה בבת אחת והשאירה את כולנו עם פצע שחור ומדמם בלב. תוך ימים ספורים, עשרות עובדות ועובדים שלנו גויסו, כמו גם בני ובנות משפחה רבים של עובדינו, כאשר חלק אחר מעובדינו גייס עצמו למערכי התנדבות שונים בכל חלקי הארץ.

אצלנו במרכז הפיתוח, רווחת העובדים והעובדות שלנו היא לפני הכול גם בשגרה, ובוודאי במצב שכזה. אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם כל עובד ועובדת ועושים הכול כדי לתמוך בהם, כל אחת ואחד עם ההתמודדות האישית שלהם. מה שמדהים הוא שלמרות הקשיים והאתגרים, הצלחנו לעמוד במחויבויות הארגוניות שלנו באופן מעורר השראה.

מרכז הפיתוח והמחקר של AT&T בארץ מעסיק כ-500 עובדים ואחראי על פיתוחים בחזית הטכנולוגיה העולמית. ההירתמות של העובדים למאמץ המלחמתי אך גם למאמץ הארגוני למלא את השורות והחוסרים אפשרה המשכיות עסקית מלאה, והיא הרוח הישראלית החזקה של העם שלנו שגם במטה החברה בארה"ב רואים ומעריכים.

מתחילת המלחמה אנחנו מספקים תמיכה לאנשים שלנו. למשל, באמצעות קרן כספית ייעודית לעובדות ולעובדים אשר נפגעו מהמלחמה, שהקימה חברת AT&T, בשירות תמיכה נפשית דיסקרטי לעובדים ועובדות שמנוהל על ידי צ וות של פסיכולוגים, תרומה משמעותית לשירותי הרפואה, וכן בעידוד ותמיכה במערך שלם של פעילות התנדבות ויוזמות של העובדים והעובדות שלנו לתמיכה ביחידות לוחמות של צה"ל, בארגונים חיוניים ובתושבי העוטף. אנו מעודדים אותם להציע יוזמות ומממשים אותן יחד.

בשבועות הראשונים למלחמה התמקדנו באופן טבעי רק בדברים הדחופים, ולהם הענקנו מענה מידי. כעת, עם התמשכות הלחימה, נכנסנו לעבודה בשגרת חירום מתוך הבנה שלפנינו עוד מערכה ארוכה. יש לנו חיילות אמיצות וחיילים אמיצים וכולנו מתפללים שהם, וכלל החטופים, יחזרו הביתה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully