וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמדף: 'מקס ברנר' נכנסת לראשונה לשוק חטיפי החלבון

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:44

שוק חטיפי החלבון בישראל עומד כיום על 85 מיליון שקל עם צמיחה של 12% משנת 2022. מרבית החטיפים בשוק מציעים טעם של שוקולד אך אינם מספקים שוקולד אמיתי. לוואקום הזה נכנסת כעת 'מקס ברנר' שמשיקה לראשונה חטיף שוקולד אמיתי ללא תחליפי סוכר עם 21 גרם חלבון ו-BCAA

מקס ברנר חטיף חלבון שוקולד 15 שקל. studio ditales,
'מקס ברנר' נכנסת לראשונה לשוק חטיפי החלבון ומשיקה חטיף חלבון עם שוקולד אמיתי, 15 שקל/studio ditales

שוק חטיפי החלבון בישראל מציג צמיחה מרשימה בשנתיים האחרונות עם ייצור של 368 טון בשנה המשקפים שוק שמגלגל כיום כ-85 מיליון שקל בשנה.

כמעט כל חטיפי החלבון שמשווקים כיום בישראל אינם מציעים שוקולד אמיתי, אלא טעם של שוקולד המורכב מתחליפי סוכר שלא מספקים שוקולד אמיתי. 'מקס ברנר' נכנסת לנישה החסרה הזו עם השקה ראשונה בישראל של חטיף שוקולד אמיתי, ללא כל תחליפי סוכר המכיל 21 גרם חלבון ו-BCAA.

יוסי קובה מנהל שיווק מקס ברנר: "שוק חטיפי החלבון בישראל בצמיחה משנה לשנה, אך כיום כמעט כל חטיפי החלבון, מכילים תחליפי סוכר וחומרי טעם. לפני כשלוש שנים החלטנו לפתח חטיף חלבון שיהיה עשוי מחומרי גלם איכותיים ומשוקולד אמיתי תוך שמירה על ערך פרוטאין גבוה של 21 גרם.

לא רצינו ליצור עוד חטיף עם תחליף שוקולד כמו רוב חטיפי החלבון המצויים כיום בשוק, אלא ליצור לראשונה חטיף שוקולד אמיתי וטעים עם קרם האגוזים שלנו מועשר בחלבון. הכניסה לשוק חטיפי החלבון הינה חלק מהאסטרטגיה והרצון של החברה להתרחב לשווקים נוספים ומגוונים ולתת מענה לביקוש העולה בקרב הצרכנים".

הטעם הראשון שמושק בסדרת חטיפי החלבון הינו קרם אגוזים, שוקולד מריר ופצפוצי סויה קראנצ'ים בציפוי שוקולד לבן מעולה. המרכיבים ל- 60 גר': 21 גרם חלבון 3 גרם BCCA, קלוריות: 275

המחיר: 15 שקל ליחידה. יימכר ברשת שופרסל בפריסה ארצית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully