וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי טפחות מציג 'חנויות על גלגלים' של עסקים מקווי העימות

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 10:32

פלטפורמת העסקים שהקים בנק מזרחי טפחות, עולה על גלגלים ויוצאת לשטח: החל מיום שלישי הקרוב, יצאו משאיות 'שופינג טראקס' של 'כתום.ישראל' לחרוש את ערי ישראל עם מיטב המוצרים של עסקים מיישובי הדרום והצפון

"כתום.ישראל" של מזרחי טפחות מציג את השופינג טראקס שיציעו מוצרים מעסקים קווי העימות לאזרחים בכל רחבי הארץ. יח"צ,
מזרחי טפחות מציג: 'שופינג טראקס' עם מוצרים של עסקים מקווי העימות/יח"צ

בהמשך לקמפיין הטלוויזיה המיוחד שהעלה בנק מזרחי טפחות בשבוע האחרון והכניס את האנשים שמאחורי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום לסלון של כולנו, פלטפורמת העסקים 'כתום.ישראל', מעלה הילוך ומביאה את בעלי העסקים ואת מיטב התוצרת שלהם לכל רחבי הארץ, באמצעות 4 משאיות שופינג טראקס, שכל אחת מהן היא למעשה חנות של בעל עסק שפרנסתו נעצרה עם תחילת המלחמה.

השופינג טראקס יגיעו למתחמים מרכזיים בערים השונות בישראל והציבור הרחב יוכל לרכוש ישירות מבעלי העסקים: צעצועים, יינות, פרחים ועציצים, דבש ומוצרים נוספים.

פעילות השופינג טראקס של 'כתום ישראל' תחל ביום שלישי הקרוב (21.11), במרכז המסחרי מרום נווה ברמת גן בין השעות 12:00-16:00 ובמשך השבועיים הבאים תגיע לחיפה, ירושלים, רחובות וערים נוספות. על מנת להתעדכן ברשימת הערים אליהן יגיעו השופינג טראקס יש להיכנס למתחם 'כתום ישראל' באתר בנק מזרחי טפחות:

מתחם 'כתום ישראל' הוקם באתר הבנק, ובו מוצגים עסקים ושירותים מיישובי העוטף, שדרות, אופקים, נתיבות ויישובים נוספים מהדרום והצפון וכן עסקים שבעליהם גויסו למילואים. לכל בית עסק הוקם אזור משלו ובו פרטי העסק, פרטי קשר וקישור לאתר האונליין/העמודים של בית העסק ברשתות החברתיות - פייסבוק ואינסטגרם. מטרת הפלטפורמה היא חיבור בין בעלי העסקים ללקוחות באופן ישיר ובלתי אמצעי.

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות: "המיזם 'כתום.ישראל' הוקם בכדי לתמוך בעסקים שנפגעו. מאות אלפי ישראלים נכנסו למתחם ופנו לעסקים על מנת לעזור להם. הגיע השלב הבא, בו אנו מגיעים לערים המרכזיות ברחבי הארץ בכדי שהציבור הרחב יוכל לפגוש באופן אישי את העסקים ולרכוש מהם ישירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully