וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים עבודה בצל המלחמה? אלו החברות שמגייסות עובדים ממש עכשיו

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 18:33

גם בצל המלחמה, בזמן שעסקים רבים הוציא עובדים לחל"ת, החברות מגייסות עובדים חדשים. בתנובה ובכללית מצאנו דרישה למגוון תפקידים, בחברות ההייטק מאמינים שהענף ימשיך לצמוח, דומינוס פיצה מגייס עתודה ניהולית וזקוקים לכם גם בתחומי בריאות ובנקאות. אלו המשרות הפנויות

חיפוש עבודה. shutterstock,
גיוס עובדים בזמן מלחמה: חברות תעשייה והייטק מחפשות אתכן/shutterstock

מאז פרוץ המלחמה חווה מדינת ישראל תקופה מורכבת של חוסר וודאות, לחץ ודאגה. עובדים רבים נאלצו לחל"ת, חלקם פוטרו, וישנם כאלו שבדיוק לפני סיום המלחמה היו בתהליכי מיונים שנעצרו. שוחחנו עם כמה ממנהלי משאבי האנוש של החברות המובילות בישראל שממשיכות לגייס גם בימים אלו, עם כל הפרטים על המשרות הפתוחות.

לפני שנפרוס בפניכם את מגוון המשרות הפנויות שמצאנו לכם בתחומי הייטק, תעשייה, בריאות, בנקאות ועוד, נפרוס את התנהגות הארגונים בשבועות האחרונים בתחום משאבי האנוס וגיוס העובדים וריכזנו גם כמה טיפים לחיפוש עבודה בתקופה זו:

מאיה בוכניק, יועצת קריירה ומנטורית ההייטק בדרושים, מסבירה כי בשבוע הראשון של המלחמה הייתה כמעט דממת אלחוט בכל הקשור לגיוס עובדים. כולם התכנסו בתוך עצמם, ראיונות בוטלו או נדחו ומעסיקים כמעט ולא הגיבו לקורות חיים שנשלחו אליהם, לא פרסמו משרות ובטח שלא יצרו קשר באופן יזום עם מועמדים.

בשבוע השני חל שינוי - מעסיקים חזרו לגייס, אבל המגייסים המעיטו ביצירת קשר יזום עם מועמדים, עדיין הגיבו רק למי שפנה אליהם יום יומיים לפני כן וחששו לפנות לאנשים בזמן לא מתאים ובסיטואציות קשות. משרות התפרסמו יותר מפה לאוזן, ברשתות חברתיות ולפעמים יחד עם סוג של הסבר או "התנצלות" שמדובר בתפקיד חיוני או בחברות שמפתחות מוצרים חיוניים/ בתחומים ביטחוניים. התפרסמו גם הרבה תפקידים לעבודה בהתנדבות.

החל מהשבוע השלישי אפשר לראות גם פרסומים של חברות בתחומים מגוונים אחרים. והתחלה של חזרה לשגרת גיוסים. אבל עדיין - מנהלים רבים במילואים ובמקומם מראיינים מנהלים אחרים ויש חברות שעדיין בהקפאה מלאה או חלקית.

אופן ההתמודדות משתנה מאדם לאדם - יש כאלה שפשוט נכנסים לקיפאון. עוצרים את חיפוש העבודה אם זה מתאפשר להם מבחינה כלכלית. אחרים, אלו שלא יכולים להרשות לעצמם לא לעבוד, חזרו לפני כשלושה שבועות לחיפוש, חלקם בעצימות נמוכה, חלקם בגבוהה. ויש לא מעט שגוייסו למילואים.

חלק ממחפשי העבודה מגיבים בפרסומי פוסטים של חיפוש עבודה ברשתות החברתיות. מעלים תמונה, מספרים במה יש להם ניסיון ומבקשים עזרה. יש הרבה יותר פוסטים כאלה לאחרונה.

טיפים למחפשי עבודה:

אם אתם לא מועסקים ולמרות המצב ולמרות שיש לרובנו נטייה להיצמד לחדשות בטלויזיה- נסו לפנות באופן יזום ומתוכנן לפחות שעה-שעתיים ביום לטובת חיפוש עבודה.

למי שתוהה אם יש בכלל גיוסים- אז השורה התחתונה היא שגם עכשיו יש מבחר משרות פתוחות ולכן בהחלט כדאי לחזור לתהליך חיפוש העבודה. באופן פרדוקסלי דווקא בגלל שהרבה אנשים מתלבטים ומתעכבים - לאלו שכן יגישו מועמדות יש עכשיו פחות תחרות על כל משרה ולכן יותר סיכוי לבלוט.

אני צופה שבחודשים הקרובים וככל שהלחימה תימשך ועובדים רבים יהיו תקופה ארוכה במילואים- חברות יגייסו במקומם לתפקידים זמניים. אם תפתחו את החיפוש גם למשרות כאלה, היצע המשרות יהיה גדול יותר ומי יודע- פעמים רבות מה שמתחיל בזמני - הופך לקבוע.

אם יש יותר זמן חופשי עכשיו- זו הזדמנות טובה לחזור על חומר מקצועי, אולי גם להרחיב אותו דרך קורסי אונליין שאינם יקרים, מאוד נוחים ללמידה מהבית וגם הזדמנות לשינוי המחשבות

אם דחיתם ודחיתם משימות כמו שדרוג קורות החיים או פרופיל הלינקדאין- עשו את זה עכשיו.

יש מבחר גדול של משרות פתוחות בחברות ביטחוניות, ארגונים גדולים, תחומי הרחפנים, סייבר ועוד. גם אם לא חשבתם על כיוון כזה עד עכשיו, פתחו את גבולות החיפוש שלכם כדי למקסם סיכויים.

וטיפ לעסקים - כבעלת עסק קטן בעצמי אני יכולה להעיד שיש המון מטלות שצריך לבצע בכל עסק ונדחות בימי שגרה מפאת חוסר זמן- אני קוראת להן "משימות תשתית". נצלו את הזמן הפנוי מידי שיש עכשיו בכדי לבצע את המשימות האלה שתקופה ארוכה דחיתם.

משרות בענף ההייטק

שם החברה: Cato Networks

תיאור המשרות הפתוחות: מנהלי מוצר, מנהלי פיתוח, מפתחים, חוקרי סייבר, דבאופס, אנשי אוטומציה, פייננס, מרקטינג, גיוס ומשאבי אנוש, כאשר בחו"ל יש משרות פתוחות בתחומים של מכירות, מנהלי לקוחות, ואנשי תמיכה טכנית. לינק להגשת מועמדות: קריירה ב- Cato Networks

זהורית מולשנסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש בקייטו נטוורקס: "קייטו נטוורקס מחויבת לתמיכה בעובדים ומשפחותיהם בתקופת המלחמה. התאמנו את תהליכי הגיוס לתקופה המורכבת הזאת, ואנחנו מנהלים את התהליכים ברגישות, בגמישות ובהתאם לצרכים של המועמדים.

במקביל, אנחנו דואגים שלעובדים שלנו יהיו את התנאים שיאפשרו להם להתמודד ככל הניתן עם התקופה הזו, כמו אפשרות לעבוד מהבית, גמישות בשעות, התאמת היעדים וכו'. קייטו היא חברה ישראלית, הוקמה בישראל על-ידי יזמים ישראלים, והנהלתה יושבת בישראל.

למרות התקופה הקשה אנחנו ממשיכים לגייס עובדים וכך, גם לדחוף את הכלכלה הישראלית קדימה. אנחנו מקווים שחברות גל ובליות נוספות ימשיכו לגייס עובדים בישראל ומאמינים שההיי טק הוא זה שיניע קדימה את המשק בשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שם החברה: פיירבלוקס

תיאור המשרות הפתוחות: המשרות הפתוחות הן בעיקר בתחומי Product, R&D, פיתוח C++, פיתוח Full Stack, ו- DevOps. לינק להגשת מועמדות: קריירה בפיירבלוקס

שרה לאורה חגי, ראש תחום הגיוס העולמי בפיירבלוקס: "פיירבלוקס ממשיכה את פעילותה באופן שוטף, תוך התחשבות במצב החירום בישראל. כיום קיימות כ-40 משרות בארץ בנוסף ל-20 משרות גלובאליות. אנו בעירנות מלאה לצרכי המועמדים ולסיטואציה בשטח, כל שכן, לא נוותר על אף עובד פוטנציאלי בשל המצב.

אנו מאמינים שהמשק ימשיך לפעול בצל המצב ופיירבלוקס תמשיך בפעילותה ותדאג להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ולתמוך בעובדיה".

שם החברה: פנטרה

תיאור המשרות הפתוחות: פיננסים, שיווק, מחקר ופיתוח, פרודקט. לינק להגשת מועמדות: קריירה בפנטרה

דגנית פלר, מנהלת מערך הגיוס בחברת הסייבר פנטרה: פנטרה הינה חברה גלובלית ופעילותה העסקית לא נפגעה. אנו ממשיכים לגייס למשרות שהיו פתוחות לפני פרוץ המלחמה ואף פתחנו במהלך החודש האחרון משרות נוספות.

ברור לנו שתהליך הגיוס צריך להיעשות ברגישות יתרה, ומתוך הבנה למצב בו אנו נמצאים כמדינה - החל מקיום ראיונות בזום כדי לאפשר לאנשים להיות עם משפחותיהם, או הקפאת תהליכים מול מי שגויס למילואים או שבני ובנות זוגם במילואים. מבחינה עסקית ומבחינה מוסרית, אנחנו לא רוצים לוותר על מועמדים מצוינים רק כיוון שהם תורמים מעצמם לביטחון המדינה.

במקרים מסוימים, לבקשת המרואיינים, ביצענו שיחות גיוס במהלך שירות המילואים, כדי לקדם את התהליך ומתוך רצון להתכונן לימים שקטים יותר. הדאגה לעובדים מתחילה בתהליך הגיוס המשקף למועמדים את ערכי החברה. אנחנו מאמינים שזו חובתנו ומקווים שחברות נוספות יאמצו גישה זו שתואמת את המציאות המיוחדת זה אנו חיים.

שם החברה: לייטריקס

תיאור המשרות הפתוחות: לייטריקס ממשיכה לגדול ומגייסת למגוון תחומים - החל ממשרות התחלתיות ועד משרות בכירים וניהול. אנחנו מגייסים לעולמות הפיתוח (בקאנד, ווב, דבאופס, מובייל), מחקר, דאטה, פרודקט, עיצוב ומרקטינג. לינק להגשת מועמדות: קריירה בלייטריקס

עליזה גרין, מנהלת גיוס גלובלית בלייטריקס: "לייטריקס ממשיכה לגדול ולפתח טכנולוגיית Generative AI פורצות דרך עבור עשרות מיליוני משתמשיה ברחבי העולם. במהלך תקופה מורכבת זו, אנו ממשיכים לגייס למגוון המשרות הפתוחות במחלקות השונות ועושים מאמצים רבים להתאים את קצב ואופי הגיוס ברגישות ותוך התחשבות בצרכים המשתנים, הן של המועמדים.ות והן של מנהלים.ות הגיוס שגם הזמינות שלהם מושפעת מהמצב.

המצב הביטחוני מקשה לקיים שגרת גיוס, החל מזמינות לראיונות בשל שירות מילואים אך גם אתגרים של ילדים שעדיין לומדים מהבית וכן קושי מנטלי כללי שמקשה לעיתים לתפקד באופן מיטבי, במיוחד בסביבה של ראיון עבודה.

צוות הגיוס בלייטריקס קשוב לקשיים הללו ואנו מתקשרים למועמדים.ות בכל שלב בתהליך הגיוס שאנחנו כאן על מנת לעזור עם התאמות שידרשו בהתאם למצב ומפעילים גמישות ושיקול דעת ביחס לכל שלב ושלב בתהליך. כל זאת, כדי לאפשר למועמדים.ות להמשיך ולהתראיין למשרות שונות תוך התאמה למציאות הייחודית בה אנו חיים כיום".

שם החברה: ארמיס (Armis Security)

תיאור המשרות: ארמיס ממשיכה לצמוח ומגייסת למגוון משרות - החל מתפקידי מוצר (Product Group Lead ו-Senior Product Manager), מו"פ (R&D Group Lead), דאטה (Senior Data Engineer, Data Analyst), וכן משרות ניהול, פיתוח וארכיטקטורה נוספות. לינק להגשת מועמדות

יעל קוך ורשבסקי, מנהלת משאבי האנוש הגלובלית בארמיס: "גם במהלך תקופה מורכבת זו, ארמיס ממשיכה לגייס למגוון משרות ולהרחיב את מרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל. מאז מתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר בישראל, ארמיס שמה דגש על רווחת העובדים והעובדות שלה - אלו הנמצאים בקו החזית, בעוטף, ביישובים הסמוכים לגבולות הצפון והדרום, ובעורף.

המאמצים הללו מחזקים בראש ובראשונה את העובדים שלנו שהם הלב של ארמיס, וגם את היעד של המשכיות עסקית. אנחנו משקיעים משאבים רבים במטרה להתאים את תהליך הגיוס לתנאים המשתנים בשטח, הן מבחינת המועמדים והמועמדות והן מבחינת הצוותים שלנו. תעשיית ההייטק תמשיך להיות הקטר של המשק הישראלי, ויש לה משימה חשובה ביותר כבר כעת - להצעיד את הכלכלה קדימה גם בימים של חוסר ודאות, ולסייע בהתאוששות החברה הישראלית כולה ביום שאחרי".

שם חברה: פנגו

תיאור המשרות הפתוחות: PM Data, PM, Backend developer, QA automation, DBA
לינק להגשת מועמדות: קריירה בפנגו

צאלה לוי, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת פנגו: "בימים מהקשים ביותר שידעה מדינת ישראל, כל פעילות ושיח על נושאים אחרים, מרגיש פחות מתאים, פחות מעניין, פעוט וזניח. ועדיין, ברור לכולנו שחשוב להניע את הכלכלה ואת המשק ויש לנו תפקיד בכך.

יש לנו אחריות לעובדים שלנו, ללקוחות שלנו ולמשק הישראלי. אז למרות שהלב של כולנו עדיין מרוסק, ועל אף שאחוז משמעותי מהחבר'ה המוכשרים והמוכשרות שלנו במילואים כבר חודש, ואלו שלא - מחכים בבית ליקיריהם שיצאו להגן על המולדת, אנו מנסים לייצר שגרה במציאות הכל כך לא שגרתית הזו.

מעבר לכך, המציאות היא גם שישנם עדיין עשרות אלפי מחפשי עבודה, שעוד בימים שלפני המלחמה עברה עליהם שנה לא פשוטה בכלל. כך שלחברות שיש אצלן משרות לגיוס- תמשיכו בתהליכים, יש מי שזקוק ומחכה לכך, ובסופו של דבר המשק כולו ירוויח מכך".

משרות פנויות בתחום הבריאות

שם חברה: כללית, ארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל

תיאור המשרות הפתוחות: כללית, בהיותה המעסיק האזרחי הגדול במדינה, מגייסת מגוון רחב של אנשי מקצוע בתחומים ואזורים רבים בארץ, ביניהם: רופאים, אחים ואחיות, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים רוקחים, מזכירות רפואיות, רנטגנאים, עובדי מעבדות, קלינאי תקשורת ועוד.

אורנית בר טל, סמנכ"לית ראש חטיבת משאבי אנוש: "כללית, כארגון המעניק שירותים רפואיים בבתי החולים ובמרפאות הקהילה, נמצאת בחזית העשייה בימי שגרה וחירום כאחד. בימים אלה של מלחמה אנחנו פועלים ביתר שאת הן בבתי החולים המטפלים בנפגעים מאירועי ה-7 באוקטובר והלחימה והן במרפאות הקהילה שממשיכות בטיפולי השגרה וגם מעניקים מענה ייחודי למפונים רבים מבתיהם (כ-120,000 איש) שעברו להתגורר בבתי מלון או מרכזי פינוי שונים.

במצב הנוכחי אנו נדרשים לגיוס מהיר ואפקטיבי של מטפלים בבריאות הנפש, המשך מתן טיפול למפונים שפונו מבתיהם, ומאידך המשך הפעילות השוטפת בתחומנו - גיוס עובדים למשרות נדרשות.

אנו מציעים עולם מקצועי שלם, קריירה לחיים, מאפשרת הן התפתחות אישית והן התפתחות מקצועית. והיתרונות רבים:
1. עבודה וקריירה עם משמעות בארגון העוסק ברפואה והצלת חיים והשפעה על בריאותם ואיכות חייהם של מיליוני אנשים
2. גמישות תעסוקתית ואפשרות לגיוון בין תפקידים, בין בתי חולים למרפאות קהילה, ובכל רחבי המדינה.
3. קריירה עם אופק: התפתחות מקצועית, הכוונה והכשרות ניהוליות

לינק להגשת מועמדות: קריירה בכללית

משרות פנויות בתחום הבנקאות

שם החברה: בנק OneZero

תיאור המשרות הפתוחות: טכנולוגי: מפתח.ת צד שרת (Senior backend developer), ר"צ פיתוח (Backend team lead), בודק.ת תוכנה, מנתח.ת נתונים (Senior Data Scientist), בנקאי: גיוס קורס בנקאים חדש כחלק מצמיחת הפעילות בבנק. לינק להגשת מועמדות

דניאל צפירה, מנהלת הגיוס: "לאחר השבת השחורה, כשהבנו שאנחנו מתמודדים עם אירוע מורכב, החלטנו להתרכז בלהיות עם העובדים וצוות הגיוס הפך בתקופה זו לאוזן קשבת, סוג של חמ"ל מסביב לשעון.

כל המשרות הפתוחות הוקפאו. לאחר שבוע, פתחנו 4 משרות קריטיות ומידי שבוע בחנו את השוק והחלטנו איך להתקדם, בתצורה גמישה ומותאמת למצב, לעובדים ולמדינה. בשבועיים האחרונים הרגשנו שיש לנו מחויבות לחזור לסוג של שגרה כדי לשמור על שפיות וגם מכיוון שאנחנו עסק חיוני.

אנחנו נמנעים מפרסום אגרסיבי של המשרות אבל כן חזרנו לגייס ועונים לפניות של מועמדים. כמובן שגם בעת השיחה אנחנו מרגישים את הצד השני ומכילים".

משרות בתחום התעשייה

שם החברה: תנובה

תיאור המשרות הפתוחות: תנובה מגייסת בימים אלו למגוון תפקידים נשים וגברים כאחד, לתפקידי שטח לצד תפקידים ניהוליים. בין התפקידים הפתוחים: מלקטי תוצרת, טכנאי/ת קירור למחלבות, נהגים לחלוקת תוצרת, מכונאים, חשמלאים, עובדי ייצור ועוד. בנוסף, החברה ממשיכה לגייס גם לתפקידי ניהול ותפקידים מקצועיים דוגמת טכנולוג/ית מזון, מהנדס/ת, כלכלנ/ית, ועוד. לינק להגשת מועמדות: קריירה בתנובה

גבי ויצמן, סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל של תנובה: "כחברת המזון המובילה בישראל, שאמונה על הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל, אנו מרגישים גאווה עצומה על התפקיד שיש לנו בייצור ואספקת המוצרים החיוניים לציבור. אנו מחויבים לשמור על המשכיות עסקית, כדי לוודא שמוצרינו יגיעו לכל בית בישראל, בכל מזג אויר ובכל מצב בטחוני, בין אם ביישובי הדרום ובין אם באזורים הצפוניים ביותר.

אנו עובדים סביב השעון במפעלי ובמרלוגי החברה, על מנת לשמור על רציפות גם בתקופה בה יש לנו מאות מגויסים למילואים. אנו ממשיכים בפעילות העסקית שלנו, גם בימים קשים אלו, וממשיכים לגייס למגוון תפקידים. לאורך התקופה סייענו ככל הניתן לעובדינו ומשפחותיהם, ונמשיך לעשות זאת לאורך כל הלחימה. בין הצעדים שביצענו- סיוע במקום לינה לחלק מעובדינו ומשפחותיהם שגרים באזורי הלחימה, תוך מתן גמישות ואפשרות לעבוד מרחוק, שאפשרו המשך מתן שירות ללקוחות.

בנוסף, היינו בקשר מתמיד עם עובדינו המגויסים ועם בני משפחותיהם ואף הגענו לבסיסי צה"ל ולבתי המגויסים עם חבילות שי של מוצרי תנובה. אנו מספקים מעטפת רחבה ומלווים את עובדינו הנזקקים לתמיכה רגשית בתקופה זו ואף העברנו הדרכות וסדנאות לחיזוק החוסן הנפשי, ביצענו שינוי והתאמה של שעות העבודה למציאות בחוץ, אפשרנו להביא ילדים למקום העבודה במטה החברה ועוד".

שם החברה: דומינוס פיצה

דומינו'ס פיצה מציעה בימים אלו מגוון משרות המתאימות, בין היתר, לעובדים שהוצאו לחל"ת או פוטרו לאחרונה

גם בימי המלחמה דומינו'ס פיצה ממשיכה לפעול, היכן שניתן, ומגייסת עובדים. לאור המציאות הלא פשוטה של הוצאת עשרות אלפי עובדים לחל"ת בימים אלו, דומינו'ס פיצה פותחת את שעריה עבורם עם מגוון הצעות עבודה: ממשרות פתוחות לעובדי פנים, דרך גיוס שליחים ועד גיוס לתפקידי עתודה ניהולית כדוגמת מנהלי משמרת, כשלמצטיינים קיים אופק לניהול סניף.

איך מגיעים לעבוד בדומינו'ס פיצה? יש להכנס לאתר החברה - דומינו'ס ג'וב ולהגיש מועמדות למשרה המעניינת עבורך ומגייסי המשרות של דומינו'ס יתנו מענה בהקדם האפשרי. לינק לאתר גיוס העובדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully