וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו גפני מונה לנשיא Fetcherr

20.11.2023 / 15:20

חברת Fetcherr גייסה מנהל בכיר מ- J.P. Morgan Chase כנשיא החברה ומנהל פעילות השווקים החדשים

זיו גפני. יחצ,
זיו גפני/יחצ

Fetcherr, חברת הטכנולוגיה שפיתחה מערכת בינה מלאכותית ייחודית לעולם העסקי הנקראת LMM - Large Market Model המאפשרת חיזוי מדויק ופעולה בזמן אמת של ביקוש, תמחור רציף, ניהול מלאי ועוד, הודיעה היום על מינויו של זיו גפני לתפקיד נשיא החברה ומנהל השווקים החדשים.

בתפקיד זה, גפני יסייע בין השאר, בהמשך הצמיחה המהירה של החברה הפועלת כיום בהצלחה בשוק התעופה העולמי וכן בבחינת התרחבותה לשווקים נוספים.

זיו גפני מביא עימו ניסיון עשיר בעולם העסקי והטכנולוגי. טרם הצטרפותו ל-Fetcherr, עבד ב-6 השנים האחרונות ב- J.P. Morgan Chase, שם בתפקידו האחרון שימש כראש האסטרטגיה הטכנולוגית, החדשנות ושיתופי הפעולה של הפירמה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ולפני כן כראש מחלקת החדשנות של השווקים הפיננסיים בעולם. קודם לכן שימש כמנהל החדשנות החיצונית והפינטק בבנק הפועלים.

"לאחר ההצלחה המוכחת של הטכנולוגיה הייחודית שלנו שהראתה תוצאות יוצאות דופן שהובילו ישירות לעלייה בהכנסות וברווחיות של כל לקוחותינו בתחום התעופה, חברת Fetcherr מתכוונת בשנה הקרובה לבחון הטמעתה גם בוורטיקליים נוספים. לשם כך, אנחנו מתרגשים מההצטרפות של זיו לצוות. אני משוכנע שעם ניסיונו המקצועי העשיר, מומחיותו וההצלחות המוכחות שלו - נצליח לממש בהצלחה את הפוטנציאל העצום שיש לחברה במגוון רחב של שווקים מסורתיים נוספים" אומר רועי כהן מנכ"ל ושותף מייסד של Fetcherr.

ההצטרפות של זיו גפני לחברה, מהווה המשך ישיר לצמיחה המהירה ולשנה המוצלחת של Fetcherr, שבה בין היתר נבחרה לחברת ה Travel Tech הטובה ביותר בעולם לשנת 2023 בתחרות היוקרתית World Travel Tech Awards, גייסה בנוסף לחברת Azul Airlines עוד 2 לקוחות חדשים - Virgin Atlantic ו Royal Air Maroc, והשלימה סיבוב גיוס של 12.5 מיליון דולר.

"אני שמח ונרגש להצטרף לצוות המעולה של Fetcherr שבחר לקרוא תיגר ולהציע טכנולוגיה פורצת דרך לשווקים מסורתיים במטרה לייצר עבורם ערך ממשי. בנוסף לעזרה בצמיחת החברה ומימוש האימפקט העצום הגלום בטכנולוגיה, אני משוכנע שקיימת הזדמנות למנף את טכנולוגיית הבינה המלאכותית הגנרטיבית הייחודית שפותחה, ולהרחיב את פעילות החברה למגוון שווקים נוספים בהם קיים ארביטראז' טכנולוגי המשתוקקים לפתרונות חדשניים, מהירים, קלים ליישום ובעלי תוצאות יוצאות דופן" אומר זיו גפני.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully