וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן מרגלית ישמש CDO ב- CodeValue

20.11.2023 / 15:22

לאחר כמעט 20 שנה בבנק הפועלים מגן מרגלית ישמש CDO ב- CodeValue ויסייע לחברות לשמור על הרציפות העסקית במיוחד בימי המלחמה

מגן מרגלית. יחצ,
מגן מרגלית/יחצ

מגן מרגלית מונה לסמנכ"ל דיגיטל (CDO) בחברת הטכנולוגיה CodeValue מבית SppedValue שנסחרת בבורסה בת"א.
במסגרת תפקידו יתמקד בבניה והגברה של יכולות עסקיות של ארגונים באמצעות הטמעה ושימוש חכם בפלטפורמות וכלים דיגיטליים. דבר שמקבל משנה תוקף בתקופת המלחמה בה חברות חייבות לעשות שימוש בכל הכלים האפשריים כדי לשמור על הפעילות העסקית.

לפני כן עבד מגן כמעט 20 שנה בבנק הפועלים וביצע מגוון תפקידים טכנולוגיים משמעותיים. בין היתר ניהל את מערך המודרניצזיה והחדשנות בבנק הפועלים שהינוי גוף טכנולוגי הכולל כ- 250 עובדים והיה אחראי על הקמה של ארכיטקטורה מודרנית מבוססת ענן ועל כלל ההיבטים של טרנספורמציה דיגיטלית בארגון.
בעברו, הוביל מול בנק ישראל, הדירקטוריון, הנהלת הבנק וחטיבת ה-IT תכנית להקמת מרכז מחשוב חדש לבנק הפועלים, תהליכי מו"מ וניהול הסכמי רכש בהיקפים של עשרות מליוני דולרים, בניהול מצבי שבר טכנולוגיים ובהתמודדות עם משברי התאוששות מאסון ותקלות לוגיות.

מגן הוא בעל תואר ראשון BSC - מדעי המחשב עם התמחות בביואינפורמטיקה מהמכללה האקדמית ת"א יפו ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיה ויזמות מאוניברסיטת ת"א. כמו כן סיים הכשרת דירקטורים מטעם לה"ב - אוניברסיטת תל אביב.

טלי שם טוב מנכ"לית :CodeValue "מגן נבחר להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות החברה תוך כדי התאמת הפתרונות הנכונים לארגונים מתוך ראייה רחבה- מצד אחד הטמעה נכונה של ארכיטקטורה מודרנית וזינוק טכנולוגי ומאידך הובלת התהליך הארגוני והעסקי לניצול נכון של היכולות החדשות בזמן קצר לטובת השאת ערך עסקי משמעותי. הנני סמוכה ובטוחה כי ניסיונו העשיר והמגוון של מגן לצד אישיותו וסולם הערכים שהוא מביא עימו יתרמו רבות ל CodeValue וללקוחותיה"

מגן מרגלית: "לאחר כמעט 20 שנה מספקות בבנק הפועלים אני שמח לצאת לדרך חדשה ומשוכנע ש- CodeValue תהיה הבית השני שלי. אני מודה לטלי שם טוב מנכלית החברה על האמון שהיא נותנת בי. במיוחד עכשיו במלחמה ארגונים נדרשים ליכולת מהירה ליצירת שירותים ויכולות חדשות תוך שמירה על רציפות והמשכיות עסקית ואני שמח להיות חלק מהתהליכים הללו"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully