וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון סלע מונה למנכ"ל אייקון גרופ

20.11.2023 / 16:22

דורון יוביל את קבוצת אייקון, מפיצת מוצרי Apple Lenovo, ו-Asus בישראל, והבעלים של רשת החנויות iDigital; בתפקידו האחרון שימש מנכ"ל קבוצת אקרשטיין

דורון סלע. יחצ,
דורון סלע/יחצ

דורון סלע מונה למנכ"ל קבוצת אייקון, שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי Apple , Lenovo ו- Asus בישראל, והבעלים של רשת החנויות iDigital (איידיגיטל). דורון יחל את תפקידו ב-1 בינואר 2024 ויחליף את דוידי פיאמנטה, שעתיד לסיים את תפקידו בחודש דצמבר 2023.

דורון מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל קבוצת אקרשטיין הציבורית. לפני כן, כיהן כמשנה למנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ומשנה למנכ"ל של קבוצת הרכב צ'מפיון מוטורס.

קבוצת אייקון, צמחה בעשור האחרון מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013 להיקף של כ-1.5 מיליארד שקל בשנת 2022. מספר הסניפים שמפעילה רשת iDigital, שבבעלות החברה, עומד כיום על 26. החברה נחשבת כיום למובילת שוק בעולמות של מוצרי Apple, הן בתחום ההפצה והן בתחום הקמעונאות. במסגרת תהליכי ההתרחבות של אייקון בשנים האחרונות, היא רכשה את חברת ההפצה המובילה ויז'ואל אשר מפיצה בישראל מוצרי לנובו, אסוס, HPE צ'קפוינט ותוכנות אבטחה ומותגים נוספים.

צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דורון, שהינו מנהל מוערך ומנוסה עם כ-20 שנות ניסיון ניהולי, פיננסי וקמעונאי בעולמות מוצרי הצריכה, הקמעונאות והרכב, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות של הצמחת הפעילויות שתחת אחריותו. בטוחני כי דורון יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ושל רשת החנויות של איידיגיטל בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לדוידי על תרומתו הרבה במהלך כהונתו כמנכ"ל הקבוצה ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ הנכנס, מסר: "אייקון גרופ הינה חברה מובילה בתחומה, החולשת על שורה של מותגים בינלאומיים, ובכוונתי להצעיד אותה על-פי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסות וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשבמקביל נפעל להמשך הרחבת סל המותגים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully