וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמדף: Rebar משיקה סדרת משקאות מותאמת לסוכרתיים

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 12:18

לרגל חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת, משיקה Rebar בשיתוף עם המרכז הרפואי DMC לטיפול בסוכרת והשמנה, סדרת משקאות חדשה המבוססת על סוכר שמקורו מהפרי בלבד ועם הפחתה של כ-25% מרמת הפחמימות

סדרת משקאות מופחתי פחמימות. רונן מנגן,
חדשות מהמדף: Rebar משיקה סדרת משקאות מותאמת לסוכרתיים/רונן מנגן

Rebar יוצאת בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי DMC ומשיקה סדרת משקאות המותאמת לסוכרתיים

לרגל חודש המודעות לסוכרת, חוברת רשת rebar למרכז הרפואי DMC לטיפול בסוכרת והשמנה ומוסיפה לתפריטיה סדרת משקאות המבוססת על סוכר ממקור פרי בלבד, ללא תוספת דבש או סילאן ועל בסיס יוגורט ללא סוכר. הסדרה החדשה נולדה מהצורך הגובר של לקוחות במנות מופחתות פחמימות, והיא כוללת ארבעה משקאות חדשים, על בסיס 4 מהמשקאות הפופולאריים ביותר בתפריטי הרשת.

במשקאות אלו הופחתה רמת הפחמימות בלפחות 25% ביחס למשקאות הרגילים. המשקאות בגודל small מכילים בין 17-30 גרם פחמימות למשקה ובכך עומדים בדרישות התזונה של סוכרתיים. המשקאות החדשים יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למשקאות המקבילים שלהם בתפריט הרגיל , ולרגל ההשקה תוענק עליהם הנחה של 25% בין התאריכים 12-18.11.23. המנות החדשות בתפריט:

re/lax N.A.S: מנגו, אננס, יוגורט ללא סוכר ומשקה קוקוס. משקה בגודל small מכיל 20 גרם פחמימות. 20 שקל.

re/shape N.A.S: בננה, תפוח, אגוזי קליפורניה, פשתן, תאנים ויוגורט ללא סוכר. משקה בגודל small מכיל 28 גרם פחמימות. 20 שקל.

super/dtox N.A.S: משקה סופר-פוד טבעוני: אננס, מנגו, תרד, עשב חיטה, צ'יה, קשיו, ג'ינג'ר ועלי נענע. משקה בגודל small מכיל 24 גרם פחמימות. 23 שקל.

pro/berries N.A.S: אוכמניות, תות, בננה, קשיו, קינמון וחלבון טבעי וניל (20 גרם חECבון). משקה בגודל small מכיל 17 גרם פחמימות. 23 שקל.

משקה pro berries מופחת פחמימות. רונן מנגן,
משקה pro berries מופחת פחמימות/רונן מנגן

לדברי אירית גילן, סמנכ"לית שיווק rebar: "באופן קבוע, לקוחותינו יכולים לערוך שינויים בכל המשקאות שלנו במטרה לענות על ההעדפות וצרכי התזונה המגוונים. מכיוון ששמנו לעצמנו למטרה לעשות טוב לכולם, קיבלנו בזרועות פתוחות את ההצעה של המרכז הרפואי DMC, להשיק מתכונים ייחודיים לצד רבי המכר שלנו, כך שגם סוכרתיים יוכלו ליהנות ללא מגבלות.

בתהליך המאתגר הצלחנו לענות על צרכי הסוכרתיים במשקאות בגודל small, כשלא התפשרנו על חוויית הצריכה ועל כך שהמשקאות יהיו טעימים ומפנקים. הסדרה החדשה אמנם נבנתה במיוחד עבור חולי סוכרת, אך היא אידיאלית לכל מי שמעוניין להפחית את צריכת הפחמימות או את תכולת הסוכר, בלי להתפשר על הטעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משקה super dtox מופחת פחמימות. רונן מנגן,
משקה super dtox מופחת פחמימות/רונן מנגן

לדברי עינת מזור בקר, דיאטנית סוכרת במרכז DMC: "סוכרת מאוזנת היא פועל יוצא של מספר גורמים ביניהם תזוF0ה מותאמת אישית, פעילות גופנית, שינה רציפה ומספקת וניהול של מצבי הסטרס בחיינו (וברוח התקופה, ברור לכולנו שסטרס הוא חלק מחיינו פה במדינה). מאכלים דלי פחמימות הפכו להיות פופולאריים בשנים האחרונות ומסייעים לסוכרתיים באיזון רמות הסוכר שלהם תוך הגברת ההנאה מהאכילה.

שייקים מפירות טריים לרוב עשירים בסוכר ולכן לא יכלו להיות חלק מתפריט מאוזן לסוכרת, אך כיום רשת rebar 'הרימה את הכפפה' ויצרה ליין של משקאות מופחתי פחמימות בהשוואה למשקאות המקוריים שלהם, ללא סוכרים מוספים ובשילוב מרכיבים המבוססים על חלבון (יוגורט או אבקת חלבון) או שומן בריא (אגוזים שונים, פשתן, צ'יה), אשר יכולים למתן את תגובת הסוכר לאחר שתיית השייק.

כמות הפחמימות בכל שייק שווה למנה עד 2 מנות פחמימה תלוי בשייק (שווה ערך לפרוסה עד 2 פרוסות לחם) וניתן לשלב במסגרת תפריט מאוזן ובריא, אף כי אינם מוגדרים דלי פחמימות.

יחד עם זאת, בעידן התזונה מותאמת אישית, ידוע כי קיימת שונות בתגובת הסוכר של אנשים שונים למאכלים ומשקאות שונים ולכן מומלץ לנטר את הסוכר לפני ואחרי השייקים השונים, אם באמצעות גלוקומטר (מד סוכר למדידת סוכר מהאצבע), אם באמצעות מד סוכר רציף ללא דקירות, וזאת על מנת לעקוב אחר רמות הסוכר, תוך הבנה כיצד משפיע הרכב כל שייק על רמות הסוכר שלכם באופן אישי ולפי זה לעשות את הבחירה הנכונה לכם".

לנוכח המצב, סניפי הרשת פועלים בהתאם להנחיית פיקוד העורף. ניתן להתעדכן בזמני הפעילות ובסוג הכשרות באפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully