וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - דניאל אלון, מנכ"ל Beer Factory Jem's

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 7:46

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

דניאל אלון עם החיילים בשטח. פרטי,
דניאל אלון עם החיילים בשטח/פרטי

דניאל אלון, מנכ"ל Beer Factory Jem's: "המלחמה פגשה אותנו, כמו את כולם, בהפתעה. בנוסף לשיווק ולמכירת בירות לבתי עסק, ג'מס מפעילה 13 סניפים של ברים-ומסעדה ברחבי הארץ, שנסגרו בשלב ראשון לחלוטין. יחד עם זאת, יצאנו מהר מאוד מהשוק ונכנסנו לעשייה.

בשבועות האחרונים הגיעו אלינו עשרות מתנדבים מידי יום ויחד הכנו וארזנו עשרות אלפי ארוחות כשרות עבור המפונים ואנשי כוחות הביטחון ברחבי הארץ. במקביל, יצאנו בקמפיין מימון המונים בשיתוף לקט ישראל, שפונה בעיקר ליהודים ולתומכי ישראל בעולם, וגייסנו מאה אלף דולר שסייעו לנו להמשיך עם המבצע באופן יום יומי.

כעת, האתגר הגדול הוא להחזיר את הברים והמסעדות שלנו לפעילות. יש לנו -13 סניפים ברחבי הארץ שבכל אחד מהם חלק ניכר מכוח האדם מגויס בצו 8.

מה שיכול להקל על התקופה הזאת מבחינתנו, העסקים הבינוניים, הוא מתווה ברור יותר של הממשלה. תחום ההסעדה והאירוח, ספג את המכה הקשה ביותר ואנו מצפים שתהיה לכך התייחסות נאותה. כך גם לגבי מדיניות פתיחת מקומות הבילוי - הנחיות פיקוד העורף לא מספיק ברורות בנושא, כך שכרגע אנחנו פותחים רק במקומות המצויים במרחק סביר מממ"ד, לפי שיקול דעתנו.

גם אני וגם ג'רמי וולפלד, שהקמנו יחד את ג'מס, עלינו ארצה מארה"ב, הגענו לכאן מציונות נטו, ועם חלומות גדולים. עשיית בירת קראפט ישראלית והפעלת עסק מקומי הם משימות לא פשוטות, שמצריכות הרבה אופטימיות ודבקות במטרה גם בימים רגילים. אבל גם כשקשה יותר, אנחנו אוהבים את העם שלנו, מאמינים בו ולא מרימים ידיים.

באנגלית אומרים שזה הזמן - to step up. זה המבחן למידת המחויבות שלנו לפרויקט הציוני, כך שגם בתוך הלקחים שצריך ללמוד ומלאכת הבניה שלנו כחברה, אנחנו בכל זאת מאמינים שימים טובים יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully