וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר אבידן, לשעבר המפקח על הבנקים וחבר הנהלה בבנק ישראל, מצטרף לדירקטוריון Neema

21.11.2023 / 10:52

לאבידן למעלה מ- 30 שנות ניסיון במגוון תפקידי מפתח בעולמות הכלכלה והבנקאות הישראלית, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמפקח על הבנקים וחבר הנהלת בנק ישראל. לפני כן, כיהן אבידן כדירקטור בחברת כרטיסי האשראי כאל וכדירקטור בדיסקונט קפיטל ובדיסקונט ניו-יורק

יאיר אבידן. אייל טואג,
יאיר אבידן/אייל טואג

חברת הפינטק הישראלית, Neema, המפתחת חשבונות דיגיטליים וטכנולוגיות להעברת כספים מיידית בין מדינות, מודיעה היום (12.11) על מינויו של יאיר אבידן, לשעבר המפקח על הבנקים וחבר הנהלת בנק ישראל, לדירקטור בחברה.

לאבידן למעלה מ- 30 שנות ניסיון במגוון תפקידי מפתח בעולמות הכלכלה והבנקאות הישראלית, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמפקח על הבנקים וחבר הנהלת בנק ישראל. לפני כן, כיהן אבידן כדירקטור בחברת כרטיסי האשראי כאל וכדירקטור בדיסקונט קפיטל ובדיסקונט ניו-יורק (IDBNY).

יאיר אבידן, חבר הדירקטוריון הנכנס: "אני שמח להצטרף לחברת Neema, חברת פינטק ישראלית מקומית וחזקה עם גיבוי ממוסדות פיננסיים מכובדים ומרכזיים בכלכלה הישראלית. נשאף להמשיך לפתח את יכולותיה העסקיות של החברה והקשרים שלה עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, בכל העולם, גם בזירת ה-B2C וגם ב-B2B. אני שמח לקחת חלק במגמה הטכנולוגית והעסקית שתסייע בהובלת ובעיצוב האקו-סיסטם הפיננסי אל עבר עתיד חדש".

משה קמחי, מנכ"ל Neema: "יאיר מביא לדירקטוריון Neema ניסיון של למעלה משלושה עשורים של עשייה כלכלית משמעותית בגופים ציבוריים ופרטיים כאחד. אנו גאים לצרפו לדירקטוריון החברה ובטוחים שעבודתנו המשותפת תתרום רבות לצמיחתה של Neema כגוף עסקי מרכזי בפינטק הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully