וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ומנכ"ל בנק לאומי ביקרו בבארי: "תמונת הניצחון - שיקום הקיבוץ"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 11:00

אחרי שהכריזו על תמיכה בבארי בעקבות הטבח הנוראי ב-7 באוקטובר, שמואל (מולי) בן צבי וחנן פרידמן הגיעו לסיור בקיבוץ ונחשפו למראות הקשים: "ייחרטו בליבנו לתמיד"

יו"ר בנק לאומי שמואל (מולי) בן צבי והמנכ"ל חנן פרידמן בסיור בקיבוץ בארי. יח"צ,
יו"ר בנק לאומי שמואל (מולי) בן צבי והמנכ"ל חנן פרידמן בסיור בקיבוץ בארי/יח"צ

יו"ר בנק לאומי, שמואל (מולי) בן צבי, שנבחר לאחרונה לעמוד בראשות דירקטוריון הבנק, בחר לקיים את ביקורו הראשון במסגרת תפקידו בקיבוץ בארי, אחד היישובים שספגו את המכה הקשה ביותר במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

בן צבי קיים את הביקור יחד עם מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, שהוביל את המהלך שבמסגרתו הבנק הכריז על ליווי מתמשך של בארי - עד לשיקומו המלא של הקיבוץ, אשר רבים מחבריו נרצחו, נפצעו או נחטפו. לאומי היה הגוף העסקי הראשון במשק שהכריז על ליווי של יישוב שנפגע במאורעות 7 באוקטובר. לאחר הכרזתו, יצאו ביוזמות דומות גופים עסקיים נוספים.

במהלך הסיור, שמעו בן צבי ופרידמן סקירה מאנשי הקיבוץ אודות האירועים שפקדו את התושבים בבוקר הנורא של שמחת תורה וחזו במראות הקשים במבני הקיבוץ שנפגעו. "המראות שראינו היום, והסיפורים ששמענו, ייחרטו בליבי לתמיד. מה שעברתם הוא קשה מנשוא", אמר יו"ר לאומי מולי בן צבי לתושבי בארי במהלך הסיור. "מעבר לקושי, התרשמנו מהאומץ ומהעוצמה שלכם - גם באותו יום מר ונמהר, וגם מהנחישות חסרת הפשרות לשיקום של הקהילה ושל היישוב. נחישות זו באה לידי ביטוי, בין השאר, באופן שבו החזרתם לפעילות את בית הדפוס בתוך ימים ספורים".

עוד הוסיף בן צבי: "ניצחון במלחמה הזו הוא אינו רק ניצחון צבאי. תמונת הניצחון של בארי - כמו של שאר יישובי העוטף - תהיה כשהקיבוץ ישתקם. מדובר במאמץ גדול שדורש תעצומות נפש רבות בשילוב מאמץ אזרחי/כלכלי. אתם כבר רואים שהסיוע שלנו עבורכם הוא בכל היבט - בייעוץ, במשאבים, בחיבורים ובכל דרך נוספת. יחד ננצח".

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, אמר במהלך הסיור כי "כפי שהכרזנו, אנחנו מחבקים את תושבי בארי מעכשיו - ועד לשיקום מלא". לדבריו, "זו מחויבות גדולה שלקחנו על עצמנו מתוך הזדהות אתכם, ומתוך הבנת הצורך של החזרת קהילת הקיבוץ להיות מוצלחת, נחשקת וצומחת כפי שהייתה קודם לכן. אנחנו איתכם לאורך כל הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully