וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הברוקרים Man Financial תשתמש בתוכנה של סטרטג'י ראנר הישראלית

ערן גבאי

16.3.2003 / 10:11

הסכם שת"פ בין החברות לפעילות בשוק החוזים העתידיים; בסטרטג'י ראנר טוענים שהעסקה מזרזת חתימת הסכם דומה עם חברת הברוקרים GNI

חברת הברוקרים Man Financial תפיץ את השימוש בתוכנת המסחר המקוון שפותחה על ידי חברת סטרטג'י ראנר בישראל, בקרב לקוחותיה. זאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין החברות לפעילות משותפת בשוק החוזים העתידיים (futures market).

חברת Man Financial נדרשה לפלטפורמת מסחר שתשרת את לקוחות הזקוקים לכלי מסחר מהירים ומדויקים יותר ועל כן החליטה להתקשר עם סטרטג'י ראנר שפיתחה תוכנה לפתרון כולל למסחר בשווקים פיננסיים.

בעזרת התוכנה ניתן לתכנן ולבנות אסטרטגיות מסחר, לבדוק ולשפר את ביצועיהן על סמך אינפורמציה היסטורית, ולסחור בבורסות מקוונות ללא צורך בהתערבות חיצונית. במערכת משולבות טכנולוגיות של בינה מלאכותית, דחיסה/פרישה של מידע, וכריית נתונים. בסטרטג'י ראנר טוענים כי העסקה עם Man Financial מזרזת חתימה על הסכם דומה גם עם חברת הברוקרים GNI שנקנתה לאחרונה על ידי Man Financial.

סטרטג'י ראנר חתמה לפני כחצי שנה הסכם שיתוף פעולה גם עם חברת הברוקרים האמריקאית נט פיוצ'רס לפעילות בשוק החוזים העתידיים בשיקאגו.

Man Financial היא חברת המסחר הגדולה בעולם בתחום ה-Futures ומספקת שירותי ייעוץ מסחר וסליקה ללקוחות מוסדיים ופרטיים בשוקי המתכות, מט"ח, ומניות.

סטרטג'י ראנר נוסדה ב-1999 הסניף הראשי שלה ממוקם בארה"ב ויש לה שלוחה למחקר ופיתוח בתל אביב. הנהלת החברה כוללת את ד"ר אנה בקר המשמשת כמנכ"לית של החברה, יאיר גולדפינגר ממייסדי מיראביליס, ומנחם לב מהמייסדים והבעלים לשעבר של חברת Inter Technologies בארה"ב.

תחזית המכירות של החברה ל-2003 עומדת על 10 מיליון דולר והחברה השלימה באוגוסט 2001 גיוס סיד של 1 מיליון דולר מיאיר גולדפינגר וממשקיעים פרטיים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully