וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גג אחד ללקוחות פרטיים: מאחדת בין חטיבות השירות והמכירות

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 15:28

קבוצת התקשורת פרטנר מודיעה היום (ג) על איחוד חטיבות השירות והמכירות ללקוחות הפרטיים לחטיבה אחת, בדומה לאופן התנהלות של החטיבה העסקית בחברה

פרטנר. יח"צ,
גג סלולרי אחד: פרטנר מאחדת את חטיבות השירות והמכירות/יח"צ

ההחלטה לאחד בין חטיבות המכירות והשירות התקבלה כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר להעניק ללקוח טיפול אחיד כמקשה אחת ובהמשך לבקשתה של גלית שקאלו אופנברג, המשמשת כסמנכ"לית חטיבת השירות בפרטנר, לפרוש מתפקידה.

את החטיבה המאוחדת תוביל ותנהל מאיה רדושינסקי, המשמשת מזה כשנה כסמנכ"לית חטיבת המכירות בחברה. למאיה ניסיון רב בשירות ומכירות. קודם הצטרפותה לפרטנר, כיהנה כראש אגפי השירות, התפעול והתביעות בכללית מושלם, שם הובילה מיזוג בין האגפים כחלק מאסטרטגיית מיקוד לקוח. בנוסף, יישמה טרנספורמציה דיגיטלית בכלל המגעים מול הלקוח.

את דרכה המקצועית החלה מאיה בפלאפון, שם עבדה כ-15 שנה במגוון תפקידי ניהול בעולמות המכירה והשירות. בתפקידה האחרון בפלאפון ניהלה במשך כשלוש שנים את אגף מוקדי מכירה ושירות, שהינו האגף הגדול בחברה. קודם לכן, ניהלה את אגף מרכזי מכירה ושירות, אשר מנה כ-50 נקודת מכירה ושירות בפריסה גיאוגרפית נרחבת.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "אנו מאחדים את חטיבת מכירות פרטי והשירות לחטיבה אחת כחלק מאסטרטגיית החברה לניהול מעגל טיפול מלא ואחיד מול הלקוח וראייתו מקצה לקצה. עם הניסיון הרב שלה ויכולותיה, מאיה היא האדם הנכון להוביל את החטיבה הפרטית בפרטנר".

מאיה רדושינסקי. ינאי יחיאל,
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת המכירות בפרטנר, תנהל את המחלקה המאוחדת/ינאי יחיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully