וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כושר קרבי: מה יעזור לנו לחזור לאימונים?

25.11.2023 / 10:19

הספורט העממי, שבשבוע הראשון למלחמה כמעט פסק מלהתקיים, חזר כמעט במלואו לשיעור הפעילות שנמדד לפני ה-7 באוקטובר. הוא מאפשר הפוגה מהחדשות ומשפר את ההתמודדות עם מצבי חרדה. הנה כמה אביזרים שינעימו לכם את האימון וגם את השעות שלאחריו

גבר עושה פעילות גופנית. ShutterStock
כושר קרבי: חוזרים לפעילות גופנית עם אביזרים ושדרוגים/ShutterStock

6 שבועות למלחמת "חרבות ברזל" נראה כי הישראלים מוצאים נחמה במועדוני הכושר וחוגי הספורט שהולכים ומתמלאים, כך לפי נתונים של פיזיקל ואפליקציות move, freefit ו-Upapp. עוד מגלה הסקר כי נשים פוקדות את מועדוני הכושר והחוגים בשיעורים גבוהים יותר מגברים, שרושמים ירידה בכניסות למתחמי ספורט - ולא רק בגילאי שירות סדיר ומילואים.

על פי הדוח, בשבוע הראשון למלחמה, במהלכו חלק גדול מהמכונים היו סגורים ומצב הרוח הלאומי היה בשפל, שוק הספורט בישראל חווה ירידה של 78% בכמות הכניסות למתקנים. בשבוע השני למלחמה נרשמה התאוששות קלה וכמות הכניסות עמדה על 47.5% ביחס לשגרה. מגמה זו המשיכה לשבוע השלישי כשהירידה נעצרה על כ-24%, בשבוע הרביעי על כ- 18% בלבד וכעת, הפעילות חזרה להיקפים דומים לימים של שגרה.

"שמחנו לראות באמצעות נתוני השימוש באפליקציה כי החוסן הלאומי של אזרחי ישראל משתקף גם ביכולת של כל אחד ואחת מאתנו לחזור ולהתמיד באימונים ותרגולים דווקא בימי לחץ ומצוקה" מסביר עידו זילברשטיין מנכ"ל move.

יחד עם זאת, המתאמנים נוטים להעדיף אימונים בחוץ, בעיקר עת מזג האוויר מאפשר זאת ומתוך ההערכה לכוחו של החוץ: להעניק את מה שהנפש כל כך זקוקה לו - אוויר לנשימה ולנשמה.

בהתאם לכך, התמקדנו הפעם בחיפוש פריטים שיסייעו לקיים אימון עצמי בבית או בחוץ וגם אביזרים לשחרור השרירים התפוסים לאחר מכן.

ערכת כושר לאה שנירר. אפרת אלון שמרי,
ערכת כושר מלאה של לאה שנירר/אפרת אלון שמרי

פילאטיס ביתי

בערכה אחת: לאחר 43 שנים של התמדה, חיבור בין גוף ונפש, כוח רצון ודבקות במטרה, פיתחה לאה שנירר ערכת פילאטיס מלאה שמכילה לדבריה "כל מה שצריך לאימון ביתי".

האביזרים שמגיעים בערכה שכוללת גם תיק נשיאה: גומיות, כדור אוברבול, סליידרים ומזרן. הערכה נועדה לספק מענה לכל אחד בכל זמן ובכל מקום (גם בזמן חופשה) להתאמן על פי יכולתו ורמת הכושר שלו. הערכה מגיעה עם ברקוד לבריקה (QR) שמאפשר צפייה בסרטונים בהדרכתה של שנירר.

המחיר: החל מ-59 שקל ניתן להשגה באתר הצרכנות של מועדון "שלך" (לחברי המועדון) עם משלוח עד הבית, ועד 240 שקל ברשת מגה ספורט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שעון סונטו. יח"צ,
שעון הספורט SUUNTO VERTICAL החדש מותאם במיוחד לפעילויות ספורטיביות ואקסטרים/יח"צ

פעילות שטח: שעון הספורט SUUNTO VERTICAL החדש מותאם במיוחד לפעילויות ספורטיביות ואקסטרים בשטח פתוח עם ניווט תוך כדי האימון. הוא תומך בחמש מערכות לווין שונות עם תמיכה בתדר כפול (Dual Band) למציאת מיקום מדיוק במיוחד.

לשעון מסך 1.4 אינץ' מצופה זכוכית ספיר עם תאורת לד אחורית לתצוגה ברורה וחדה. הוא בעל אפשרות לטעינה סולארית, ומציע אפשרות למעקב אחרי 97 סוגי פעילות ספורט וניווט לא מקוון עם זמן סוללה של עד 60 יום. ישנה אופציה לטעינת מסלולים ומפות לא מקוונות באמצעות אפליקציה.

השעון עמיד במים עד לעומק של 100 מטר. מגיע במגוון צבעים ורצועות להחלפה. המחיר: החל מ-2,799 שקל. להשיג בחנויות ובאתר היבואן המורשה 'דוגית'. להשיג ברשתות מגה ספורט, KSP, מחסני חשמל ובחנויות ספורט.

אוזניוות דגם 3. s50 של MORE. יחצ דוגית,
אוזניות דגם s50 מסדרת PUREPOWER של המותג MORE/יחצ דוגית

תלויות ובטוחות: האוזניות החדשות, דגם 50S מסדרת PUREPOWER של המותג MORE מציגות סאונד משובח ובאסים מודגשים שתורמים לשמיעת צליל טבעי ואותנטי. הן מגיעות בעיצוב פתוח שאינו חוסם את הצלילים הסביבתיים למען הגברת הבטיחות ומתאימות לפעילות ספורטיבית מחוץ לבית, כמו רכיבה על אופניים, ריצה, הליכה ועוד.

ה-S50 כוללות תושבת הנתלית היטב על האוזן והן שוקלות כ-10 גרם. הן נתמכות באפליקציה ייעודית המאפשרת התאמה אישית של הגדרות ועל גבי האוזניות ניתן לשלוט במגוון פעולות. חיי סוללה מובנת: כ-11 שעות, ועוד כ-27 שעות עם טעינה דרך המארז. טעינה מהירה במשך 5 דקות של האוזניות במארז, יספקו עוד כשעתיים נוספות של נגינה. הדגם זמין בצבעים כסף ואפור כהה.

מחיר מומלץ לצרכן: 659 שקל. להשיג בחנויות ובאתר היבואן המורשה 'דוגית'. להשיג ברשתות מגה ספורט, KSP, מחסני חשמל ובחנויות ספורט.

שייפר של אמריקן קומפורט. באדיבות אמריקן קומפורט,
השייפר של אמריקן קומפורט/באדיבות אמריקן קומפורט

ללא מאמץ: מכשיר עיסוי וחיטוב שייפר של אמריקן קומפורט מביא את חדר הכושר הביתה - הוא יוצר רטט המדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה הרטט שיוצר המכשיר מסייע לזרימת הדם, להפגת עייפות ולשחרור שרירים תפוסים מצב פעילות חדש: תנועת SWING לצדדים בנוסף לתנועות למעלה ולמטה. זאת לצד עיצוב חדש של דוושת הקשת הייחודית המשפר את השפעת התנועה.

המכשיר מופעל באמצעות שני מנועים עוצמתיים מאפשר שלושה מצבי פעילות גופנית (הליכה, ג'וגינג וריצה) הנקבעים לפי צורת העמידה על המכשיר. המחיר: 1,490 שקל. להשיג באתר ובסניפי אמריקן קומפורט.

סט רצועות כח לעיצוב הגוף home ידיות ספוג. פרטי,
סט רצועות כח לעיצוב הגוף home עם ידיות ספוג לאחיזה נוחה/פרטי

רצועת הביטחון: סט רצועות כח TRX לעיצוב הגוף HOME עם ידיות ספוג לאימון בבית עם עגינה לדלת או בתנאי חוץ. מאפשרות עבודה על כל אזורי הגוף וניתן לשלב אימוני כוח ואירובי.

סט רצועות הכח המתכווננות זכו במכרז צה"ל והמשטרה לשמש את כוחות הביטחון בישראל לאימוני כח פונקציונליים. האימון באמצעותן מבוסס על הפעלת שרירים כנגד משקל הגוף, באמצעות 2 רצועות תלויות. המחיר 94 שקל. להשיג באתר האונליין, בחנות אנרג'ים בהרצליה ובחנות בשגל בבני ברק.

פאואר באלאנס - בוסו power balance bosu ball כחול. פרטי,
פאואר באלאנס - בוסו power balance bosu ball כחול/פרטי

פאואר באלאנס - בוסו power balance bosu ball כחול

איזון בחיים: פאואר באלאנס היא כרית איזון בוסו, מאפשרת שילוב של עבודה על משטח לא יציב המפעיל שרירים רבים ולמעשה כמעט את כול השרירים כולל שרירים מייצבים, מתאים לכול הגילאים ומשלב עבודה על בלאנס.

חצי כדור העשוי חומר גמיש ועמיד, מיועד לביצוע עשרות תרגילים ופעילויות עבודה על שרירי הליבה, אימון קרדיווסקולארי, תרגילי גמישות, שיווי משקל, יציבה ומהירות תגובה. מגיע ללא גומיות. המחיר: 277 שקל. להשיג באתר האונליין או בחנות אנרג'ים בהרצליה ובחנות בשגל בבני ברק

מזרן נאפו ספורט החל מ-2190 שקל. יח"צ,
מזרן נאפו דגם SPORT החל מ-2190 שקל/יח"צ

לשחרור ופינוק

לבוקר טוב: אימון טוב מושפע מאיכות השינה שלכם - אתם הרבה יותר טובים אחרי שנת לילה טובה באמת, כזו שקמים ממנה רעננים, נמרצים ומלאי אנרגיות.

אז למה דווקא המזרן הזה מתאים לספורטאים? כי הוא בדרגת קושי גבוהה, יש לו מערכת קפיצים מבודדים, שני אזורי נוחות וטכנולוגיה חדשנית שמעניקה אפקט צינון מרענן לטמפרטורה הגבוהה של הגוף בשעות שלאחר האימון.

בעזרת שכבת לטקס עם ג'ל טבעי, הגוף זוכה לצינון עדין שיגרום לכם לקום "כמו חדשים" בבוקר שלאחר האימון. המזרן תוצרת ישראל, מיוצר ע"י ד"ר גב עבור אתר NAPO. המחיר למזרן זוגי: חל מ-2,790 שקל. להשיג בלעדית באתר NAPO.

אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים. סטודיו אמריקו קומפורט,
אמריקן קומפורט מכשיר עיסוי לרגלים ולשוקיים/סטודיו אמריקו קומפורט

מטפלים בישיבה: מכשיר העיסוי העוצמתי TOUCH של אמריקן קומפורט, מיועד לכפות רגליים ולשוקיים עם התאמה מלאה למשתמש באמצעות טכניקות עיסוי מגוונות המדמות מגע יד אדם. העיסוי מתבצע באמצעות כריות עיסוי הפועלות על לחץ אויר ומכסות את האזור המטופל ברולרים הפועלים על סוליית כף הרגל לצורך הזרמת הדם לרגליים והפגת העייפות.

למכשיר פונקציית חימום המגבירה את השפעת העיסוי ותורמת להקלה יעילה בכאבים או עייפות שרירים בכפות הרגליים למכשיר טווח עיסוי מלא מאצבעות כפות הרגליים ועד לקרסול, מקימור כף הרגל ועד לסוליות.

ניתן לכוון באופן אינדיבידואלי את המפרק של אזור העיסוי לשוקיים ניתן לנתק ואף לאחסן בצד את חלקו העליון של המכשיר המעסה את אזור השוקיים המכשיר מופעל באמצעות כפתורי מגע TOUCH המחיר: 1,290 שקל. להשיג באתר ובסניפי אמריקן קומפורט.

כורסת עיסוי מעוצבת share של דר גב 4990 שקל. יח"צ,
כורסת עיסוי מעוצבת share של ד"ר גב 4990 שקל/יח"צ

מעסה בסלון: כורסת עיסוי מעוצבת עם חימום ורמקולים של ד"ר גב, מציעה עיסוי צוואר, מסאז' גב מלא, גב עליון ותחתון, מותן, ירך וחימום.

בכורסה מדגם SHARE יש גם רמקולים עם חיבור בלוטות', ותוכלו ליהנות מעיסוי משחרר ומרגיע בזמן שהמוזיקה האהובה עליכם מתנגנת ברקע. שדרוגים נוספים: אופציית חימום וצורה מעוגלת שתעניק לסלון נגיעה מודרנית. מגיעה במגוון צבעים לבחירה: שחור, חום, אדום או סגול. המחיר: 4,990 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

אקדח עיסוי דגן C506 של אמריקן קומפורט. יח"צ,
אקדח עיסוי דגן C506 של אמריקן קומפורט/יח"צ

פינוק לשרירים: אקדח עיסוי C506, אקדח עיסוי עוצמתי המסייע בהפעלה והתחדשות של השרירים באמצעות עיסוי ממוקד. חמישה ראשי עיסוי שונים מעניקים עיסוי ייעודי לכל שריר.

אקדח העיסוי תורם להפגת עייפות השרירים, שיפור זרימת הדם, עיסוי רקמות עמוק והוא מתאים מאוד לשימוש לאחר אימון ופעילות גופנית. לאקדח עיצוב ארגונומי, קל ונוח לשימוש. מחיר מבצע לחודש נובמבר: 390 שקל במקום 590 שקל. להשיג באתר ובסניפי אמריקן קומפורט.

כרית שיאצו נטענת עם ג’ל sgp-1500h מחיר 549 שקל. יח"צ,
כרית שיאצו נטענת עם ג’ל sgp-1500h מחיר 549 שקל/יח"צ

לשים ת'ראש: כרית שיאצו נטענת עם ג'ל ומכשיר עיסוי נייד ונטען המעניק עיסוי שיאצו עמוק ומשחרר, הפועל בתנועות מעגליות ומדמה מגע של מעסה מקצועי, מסייע בשחרור שרירים תפוסים ומפיג מתחים.

למכשיר יש ראשי עיסוי העטופים בג'ל, שלוש מהירויות, אופציית חימום ושלט קל להפעלה. המחיר: 549 שקל (מבצע נובמבר: 349 שקל), להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב

מכשיר עיסוי לידיים של דר גב 2 דר גב 490 שקל. יח"צ,
מכשיר עיסוי לידיים של ד"ר גב, המחיר: 490 שקל/יח"צ

חשמל זורם בכפות ידייך: מכשיר עיסוי לכפות הידיים, אידיאלי למתאמנים בחדר הכושר עם משקולות באופן תדיר. המכשיר מציג עיצוב ארגונומי המעניק עיסוי בדחיסת אוויר ב-360 מעלות, ממריץ את הדם, מרגיע, משחרר ומפנק.

המכשיר נייד ונטען, כולל שש דרגות עוצמה, שישה מצבי עיסוי התואמים לאנטומיית כף היד ומציע גם אפשרות שילוב עיסוי רטט או חימום להעצמת חווית העיסוי המרגיעה. המחיר: 490 שקל (מבצע נובמבר: 349 שקל), להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully