וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמדף: ריח טרופי לשיער, ניקוי כפול לפנים וצמיד של כח

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 7:04

בין המוצרים החדשים מעולמות הטיפוח, האופנה, והלייף סטייל מצאנו: ריח טרופי לשיער, ניקוי כפול לפנים, הטרנדים הבולטים בענף הנעליים, סדרות הטיפוח של ליראק שמגיעות לסופר-פארם וצמיד אחד אופנתי שייתן את הכח להמשיך

סדרת טיפוח לשיער של המותג גרנייה הייר פוד אננס לקצוות זוהרים. יח"צ,
סדרת טיפוח לשיער של המותג גרנייה הייר פוד אננס לקצוות זוהרים/יח"צ

מעירים שיער עייף

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'FRUCTIS HAIR FOOD' (פרוקטיס היירפוד), מבית 'גרנייה', משיק סדרת טיפוח חדשה:Pineapple - FRUCTIS HAIR FOOD (אננס). מוצרי הסדרה מיועדים לבעלות שיער ארוך וחסר חיוניות וברק, הסובל באופן טבעי מקצוות מפוצלים.

סדרת פרוקטיס Hair Food אננס מכילה תמצית אננס אורגני, בעלת פורמולות עשירות, טבעוניות המזינות את השיער, ומיטיבה עם מראה ומגע השיער, אשר הופכת אותו לרך כמשי ומעניקה לו מראה בריא ומוזן יותר, זוהר יותר ופי שניים פחות קצוות מפוצלים, עם ריח טרופי משכר.

הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לשיער, המסייעים בהחלקת קצוות השיער ומעניקים להם זוהר. מוצרי הסדרה מצטיינים במרקם קליל החודר בעדינות אל סיב השיערה, בונה ומשקם את הקצוות ואינו מכביד על השיער. מסיכת השיער בעלת שלושה שימושים: כמסכה המזינה את השיער בלחות, כמרכך המעניק רכות לשיער ללא הכבדה, להתרת הקשרים וגם כקרם לחות ללא שטיפה להזנת השיער.

מחיר מומלץ לצרכן לשמפו/מרכך, 350 מ"ל: 15 שקל | מסכה, 390 מ"ל: 40 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובסופר פארם אונליין

דרמלוג'יקה. יח"צ,
מסיר איפור + ניקוי עצמתי - Oil to Foam Total Cleanser של דרמלוג'יקה, המחיר: 284 שקל/יח"צ

All-in-one לפנים

מותג הקוסמטיקה 'דרמלוג'יקה' מציג את כל יתרונות הניקוי - בחצי מהזמן עם מוצר אחד שהוא שניים: מסיר איפור + ניקוי עצמתי - Oil to Foam Total Cleanser - שטיפה אחת מסירה איפור, קרם הגנה, לכלוך, עודפי חלב ומזהמים ומשאירה את העור רך וחלק באופן מיידי.

המומחים של דרמלוג'יקה מאמינים שהסוד לעור נקי ובעל מראה בריא הוא ניקוי כפול: תחילה עם תכשיר ניקוי על בסיס שמן, ולאחר מכן עם תכשיר ניקוי מסורתי. אולם, בעידן המודרני, לעתים אין לנו זמן ונעדיף תכשירים רב-תכליתיים שעובדים קשה ומהר יותר.

Oil to Foam הוא תכשיר ג'ל שמן זהוב, המועשר בשמן אובליפיחה, ומבוסס טכנולוגיה חדשנית המאפשרת פירוק והסרה של לכלוך מהעור. הוספת מים מפעילה את הפורמולה החכמה, והופכת אותה משמן לקצף עשיר דמוי ענן, לניקוי עצמתי של העור. פרהביוטיקה ממקור צמחי שהוספה לפורמולה, פועלת כמעין מגנט לחות, ומאפשרת שמירת הלחות לאורך זמן כך שהעור נותר רך וחלק לאחר הניקוי.

מחיר מומלץ לצרכן: 284 שקל. לרכישה באתר הרשמי כמו כל תכשירי דרמלוג'יקה התכשיר נטול צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, שמנים מינרליים, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. מעולם לא נוסו על בעלי חיים, אינם מכילים גלוטן ומוגדרים VEGAN לטבעוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליראק פריז סרום מרוכז לטשטשו סימני מתיחה פיטולסטיל 199 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז סרום מרוכז לטשטשו סימני מתיחה פיטולסטיל 199 שקל/אסף לוי

ליראק בסופר-פארם

מותג היוקרה LIERAC PARIS המשווק בישראל ע"י חברת קוסמן ביוטי, ייכנס לראשונה לשיווק בכ-30 סניפים נבחרים של רשת סופר-פארם וכן באתר סופר-פארם אונליין. עד כה, המותג שווק בישראל בבתי מרקחת, בקרב קוסמטיקאיות, רופאים ובאתר הרשמי של החברה בישראל. בסניפי הרשת ישווקו הסדרות המובילות של מותג הטיפוח:

פיטולסטיל - סדרה למניעת וטשטוש סימני מתיחה בעור הכוללת ג'ל לשימוש בתקופת ההריון וסרום לטיפול בסימני מתיחה (מומלץ במיוחד לנשים אחרי לידה)

סבולוג'י - סדרה טיפולית אנטי אייג'ינג הכוללת טיפול באקנה ועור מעורב עד שומני, מותאם לשימוש לנשים בהריון

סדרת לומילוג'י - לטיפול והבהרת כתמי עור ופיגמנטציה מותאם לשימוש לנשים בהריון, רוזילוג'י לשיקום העור הכוללת קרם להפחתת אדמומיות וסרום יום ולילה לעור רגיש.

סדרת בודי סלים לטיפוח הגוף - ערכה לטיפול בצלוליט וקרם גוף להצרת היקפים וחיטוב

סדרת הגנה מהשמש - סטיק ייחודי להגנה על האזור הרגיש סביב העיניים, סדרת קלינסרים חדשה על בסיס אצות ומי קורט, מחזקת את העור ומאזנת את הפרה ביוטיקה של העור.

במהלך שנת 2024 עתידה להיכנס לסופר-פארם סדרת ארקסקין החדשה המיועדת לטיפול אנטיאייג'ינג בגיל המעבר וכוללת: קרם יום, קרם לילה וקרם גוף.

לדברי ברברה למפל, מנכ"ל קוסמן ביוטי: "האסטרטגיה העולמית של המותג ליראק פריז היא להנגיש את הפתרונות הדרמו קוסמטיים הטובים ביותר לעור בבתי מרקחת מובילים ובמכוני קוסמטיקה נבחרים, בנוסף לפלטפורמות האיקומרס. מתוך המגוון של ליראק פריז, בשלב ראשון ישווק בסופר-פארם ליין של 14 מוצרים לפנים ולגוף. בשנת 2024 צפויים להתווסף מוצרים חדשים ביניהם סדרה ייעודית לגיל המעבר".

קולקציית סתיו חורף nine west. עדי שנפיק,
קולקציית סתיו חורף nine west/עדי שנפיק

פיפיטה ומטאל בעולם הנעליים

עם התקררות מזג האוויר, הרי התחזית ממותג האופנה הבינלאומי NINE WES, לארון הנעלים של חורף 2024

קולקציית חורף 2023/2024 של המותג, שאבה השראות מבתי אופנה מובילים בעולם ומאמצת לחיקה את הטרנדים שנחשפו בתצוגות ובקטלוגים לקראת עונה הקרירה, ביניהם הדפס הפיפיטה, חומרים מטאליים ותוספות עיצוביות כמו ניטים ופרנזים.

הצבעים השולטים בקולקציה החדשה הם גוונים חמים הנוטים לחום ושוקולד לבן, שחור, אוף-וייט, אבן, בז', ניוד (בהיר וכהה), סומק, בורדו, כתום, מישמש (שהוגדר כצבע השנה לשנת 2024), כחול נייבי, ירוק בקבוק, חאקי, זהב וכסף.

המחיר לפריט מקולקציית החורף: החל מ-400 שקל, להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין

צמידי כח. יח"צ,
צמידי הכוח של 'לה לונה' כתרומה לשיקום העוטף, המחיר: 180 שקל/יח"צ

הכח להמשיך

קולקציית צמידי הכח של 'לה לונה' נוצרה במחשבה לתמוך, לחזק ולהזכיר לעצמנו 24/7 שיש לנו את הכוח להמשיך, ובנוסף, נועדה לשמש כתרומה לשיקום העוטף, כשעד כה נתרמו כבר עשרות אלפים.

ליבנת קופיט, הבעלים של המותג, מיקדה את המחשבות והמשאבים שברשותה עבור הגשמת מטרה זו. כך נולדו הצמידים בשבוע הראשון של הלחימה, ובמקור, נשלחו ללביאות ששרדו את התופת של השבת הארורה וכיום, הם נגישים לרכישה לציבור הרחב.

הצמידים מוצעים בצבעים שונים ומסמלים קבוצות שונות, כשהבולט מביניהם הוא הצמיד הצהוב שמביע הזדהות עם מטה החטופים. המחיר לצמיד כוח: 180 שקל

מתוך ההבנה הנחרצת שהצמידים מעניקים תחושת כוח ועידוד מיידי לאלו העונדים אותם-הורחבה הקולקציה גם לצמידי בד עם הדפסים אריות/לביאות עם ישראל חי ומגני דוד אשר מחירם: 69 שקל.

ניתן להשיג בסטודיו של ליבנת קופיט ברמת השרון, רחוב החרש 8 או בלינק הזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully