וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה פרליס מונתה לסמנכ"לית תחום FinOps בחברת קלאודזון

22.11.2023 / 11:04

פרליס תנהל את תחום ה-FinOps, חיסכון בעלויות הענן, בקלאודזון; מנכ"ל קלאודזון, עדי הייניש: "יוליה מביאה עמה ניסיון רב בתחום ה-FinOps שהפך לחם מאוד בשנים האחרונות"

יוליה פרליס, קלאודזון. שרון לייבל,
יוליה פרליס, קלאודזון/שרון לייבל

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, מודיעה על מינויה של יוליה פרליס לתפקיד סמנכ"לית תחום ה-FinOps של החברה. במסגרת תפקידה, תוביל פרליס את הצוות האמון על תחום ההתייעלות בענן בחברה, לרבות הובלת תהליכים המבטיחים מעקב יעיל אחר עלויות וזיהוי חריגות בקרב לקוחות קלאודזון, תוך קבלת החלטות data driven, וכן פיתוח אסטרטגיות חיסכון בענן.

פרליס מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום, בין היתר בחברת Logz.io, שם הקימה את צוות ה-FinOps והובילה אותו במשך שנתיים. לפני כן, עבדה פרליס באמדוקס במשך שמונה שנים בתפקיד FinOps & TEM manager, IT, וקודם לכן עבדה בחברת נייס ובאינטל. פרליס בוגרת תואר ראשון במסלול הנדסה תעשייה וניהול במכללה האקדמית SCE.

לדברי עדי הייניש מנכ"ל קלאודזון, "ליוליה ניסיון רב שנים בתחום ה-FinOps ואין לי ספק כי תרומתה לקלאודזון תהיה רבה, בדרך לסייע ללקוחותינו בשליטה על הוצאות הענן ובאופטימיזציה יעילה של עומסי העבודה שלהם. מומחיות זו של יוליה היא רבת ערך בכל הקשור להרחבת הניסיון והידע שמציעה קלאודזון ללקוחותיה. כל זאת, כאשר שוק הענן העולמי והאירופי ממשיך לצמוח ויש ביקוש רב בקרב ארגונים וחברות באירופה לניסיון והידע שקלאודזון מביאה עימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully