וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה כהנא מונה למ"מ מנכ"ל החברה למתנ"סים

22.11.2023 / 13:45

יוביל את פעילות החברה לשיקום הקהילות בשגרת החירום

משה כהנא. יחצ,
משה כהנא/יחצ

משה כהנא מונה למ"מ מנכ"ל החברה למתנ"סים, ויוביל את פעילות החברה לשיקום הקהילות בשגרת החירום

משה כהנא, אשר מילא בעברו שורת תפקידים בכירים במגזר הציבורי, שימש עד כה כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של החברה למתנ"סים. הוא יוביל את החברה בתקופה הקריטית של מענה חירום ועבודה על שיקום הקהילות, על רקע היעדרו של טל בסכס, אשר יצא לחל"ת ונכנס לתפקיד פרויקטור המשל"ט האזרחי במשרד האוצר.

החברה למתנ"סים מודיעה על מינויו של משה כהנא למ"מ מנכ"ל החברה למתנ"סים, אשר ימלא את התפקיד בהיעדרו של טל בסכס, שיצא לחל"ת ונכנס לתפקיד פרויקטור המשל"ט האזרחי במשרד האוצר.

כהנא יוביל את החברה למתנ"סים בתקופת שגרת החירום, שבה רשת המרכזים הקהילתיים שלה, המהווים את הזרוע הקהילתית של הרשויות המקומיות, נותנות מענה אינטנסיבי לצרכי התושבים בשטח ועוסקות בבינוי ושיקום הקהילות המפונות. זאת, לצד המשך פיתוח וקידום עולמות החדשנות והטכנולוגיה בחברה, חיבורים עם המגזר העסקי, הרשויות המקומיות, העמקת הקשרים עם המגזר הממשלתי, ומתן מענה לצרכים הקהילתיים, חינוכיים וחברתיים של התושבים בכל הארץ, לצד התרבות והפנאי.

רו"ח משה כהנא (40) הוא בוגר תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי, ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים. לפני כן הוא מילא שורת תפקידים באגף החשכ"ל במשרד האוצר.

ארי צוקרמן. יחצ,
ארי צוקרמן/יחצ

ארי צוקרמן, יו"ר החברה למתנ"סים: "בזמן המלחמה, החברה למתנ"סים הפכה לגורם מרכזי וחשוב במענה לצרכים הקהילתיים, החינוכיים והחברתיים של מליוני תושבים בישראל. אני מברך את משה כהנא על כניסתו לתפקיד מ"מ מנכ"ל החברה למתנ"סים, בתקופה מאתגרת זו, על רקע היעדרו של טל בסכס אשר נקרא לדגל, בהיכנסו לתפקיד פרויקטור המשל"ט. אני סמוך ובטוח כי בשילוב כשרונו, יחד עם הנסיון הרב שרכש במהלך השנים, יצליח משה להוביל את החברה למתנ"סים לשיאים חדשים של שגשוג וצמיחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully