וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

75 סניפים עד סוף השנה: 5 סניפים חדשים נפתחים לרשת קרפור

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 16:14

קרפור ישראל ממשיכה להתרחב על פי התכנית העסקית ותשיק בחודש הקרוב 5 סניפים חדשים בתל אביב, כפר סבא ואילת. עד סוף השנה תפעיל הרשת 75 סניפים בפריסה ארצית

קרפור 2. יח"צ,
75 סניפים עד סוף השנה: 5 סניפים חדשים נפתחים לרשת קרפור/יח"צ

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה 5 סניפים חדשים: 2 מתוכם (אילת ועתלית) הם סניפי דיסקאונט שיפעלו בפורמט קרפור מרקט, 2 מתוכם (מגדלי דוד בת"א וכפר שלם ת"א) שיפעלו בפורמט סיטי וסניף נוסף (כפר סבא) שיפעל בפורמט היפר.

הסניפים החדשים שייפתחו לרשת קרפור בישראל:

סניף עתלית וסניף מגדלי דוד בת"א ייפתחו במקביל ב-23.11, סניף כפר סבא וסניף כפר שלם בת"א ייפתחו במקביל ב-30.11 וסניף אילת יפתח במהלך חודש דצמבר.

סניפים אלו, בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכננו על ידי קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, הרשת מתרחבת באיזורים נוספים כמו מגדלי דוד בת"א, כפר שלם ת"א, עתלית, אילת וכפר סבא.

בימים קשים אלה, בהם קהל הצרכנים פוקד את רשתות השיווק בתדירות גבוהה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים שוברי שוק במגוון גדול של קטגוריות. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי - שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully