וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן ברזילי הצטרף לקרן ההון סיכון ורטקס כשותף עצמאי

עינב בן יהודה

16.3.2003 / 12:00

בעבר שימש ברזילי כשותף מייסד בקרן ההון סיכון ארגוקווסט; יעסוק בורטקס בהעמקת שיתוף הפעולה של הקרן עם משקיעים אסטרטגיים באסיה



איתן ברזילי הצטרף כשותף עצמאי (Venture Partner) לקרן ההון סיכון ורטקס. ברזילי, לשעבר שותף מייסד בקרן ההון סיכון ארגוקווסט (Argoquest), יעסוק בהעמקת שיתוף הפעולה של הקרן עם משקיעים אסטרטגיים באסיה, באיתור הזדמנויות השקעה חדשות ובסיוע לחברות הפורטפוליו של הקרן.



לברזילי ניסיון בינלאומי של יותר מ-20 שנה. בעבר ייסד ושימש מנהל הפעילות האירופית של Cal Circuits Abco ,Packard Bell (Europe) Western Systems ו-Reveal Computers. ב-1997 הצטרף ברזילי כשותף מייסד לקרן ארגוקווסט. עם פרישתו מהקרן ב-1999 הקים ברזילי את חברת ההשקעות והייעוץ ליינוטק (Linotech), הנמצאת בבעלותו המלאה.



לדברי יורם אורון, מנכ"ל ומייסד ורטקס, מצטרף ברזילי אל ורטקס במסגרת התרחבות הקרן והגידול בהון המנוהל על ידה. לאחרונה הודיעה הקרן על הצטרפותה של אירית רפפורט, מייסדת ומנכ"לית חברת פליקן לשעבר, כשותפה עצמאית.



קרן ההון סיכון ורטקס מנהלת 650 מיליון דולר בישראל ובאירופה. המשקיעים האסטרטגיים בקרן כוללים את Singapore Technologies, היטאצ'י ו-NTT מיפאן, ו-SCP Private Equity Partners ודיסקונט שוקי הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully